Molehill Empire deel 2 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

@oessie wrote:

trouwens ik kreeg eerst steeds wel klanten onderin, maar heb nu al tijdje niets gehad :think:

keertje op f5 drukken.

maar je krijgt er maar 4 per dag he :wink:

Ik heb op server 2 ook een tuintje geopend, ik zat me te vervelen :oops:

Wat is het weer lekker druk hier! :mrgreen:

Clari wat ben je ineens veel op kok! :wink: Ook al verslaafd haha! Ik ook altijd met mn goede ideeen he!

Ben met de spinaziequest bezig maar die schiet echt niet op! Kheb m net weer ff vol gezet, morgenochtend weer nieuwe erin zetten en dan morgenavond weer oogsten. Ben dr maar druk mee haha!

hahaha dat is ook een idee mamavan… maar doe ik maar niet, zit al veel te veel achter de pc :oops:

ja clari is verslaafd, ze heeft ook zulke groene vingers :mrgreen:

@mamma van sharondenise wrote:

@oessie wrote:
trouwens ik kreeg eerst steeds wel klanten onderin, maar heb nu al tijdje niets gehad :think:

keertje op f5 drukken.

je hoeft nooit op F5 te drukken, het spel vernieuwt automatisch.

klanten komen gewoon tussendoor :slight_smile:

dan zal ik ze alle 4 wel gehad hebben vandaag!

@mamma van sharondenise wrote:

@oessie wrote:

keertje op f5 drukken.

Ik heb dus op server 1 ook een tuintje geopend, hahaha! :mrgreen:

nou ben er klaar mee voor vandaag, als mijn laatste radijzen eruit zijn , doe ik er spinazie in en dan ga ik op 1 oor

klanten ligt eraan hoeveel decoratiepunten je hebt. krijg er als het goed is dagelijks 7 met mn 413 decoratiepuntjes:)

hier overigens weer een level verder naar pieperrooier en quest #2 klaar:D laat de knoflookjes en aardappelen maar groeien!!! :mrgreen:

Zow, weer even wat langgroeiers erin.

En dan kan ik me tuintje sluiten heb niets meer te doen :o

Nou dames tot morgen maar weer :-*

@romata wrote:

Heb je je aardbeien al verkocht 8) ? Ik zag je ze op de markt aanbieden :mrgreen: .

Ik speel overigens mee onder de naam soleilzon op server 1 en heb net mijn 1e quest voltooid :dance:

@Soleil wrote:

@romata wrote:

Heb je je aardbeien al verkocht 8) ? Ik zag je ze op de markt aanbieden :mrgreen: .

Ik speel overigens mee onder de naam soleilzon op server 1 en heb net mijn 1e quest voltooid :dance:

Haha ja indd :mrgreen:

Op naar Quest 2 :thumbup:

@knuffeldraakje wrote:

klanten ligt eraan hoeveel decoratiepunten je hebt. krijg er als het goed is dagelijks 7 met mn 413 decoratiepuntjes:)

hier overigens weer een level verder naar pieperrooier en quest #2 klaar:D laat de knoflookjes en aardappelen maar groeien!!! :mrgreen:

kijk dat wist ik dus niet!! moooi, dan gaik ook wat decoratie in mijn tuin zetten

ik ben er ook mee begonnen, snap er nog niet zo veel van maar dat komt vast wel!

Heb de spinaziequest binnen, maar ik ben nog niet eens op de helft.

Dat gaat dus nog wel even duren.

@oessie wrote:

@knuffeldraakje wrote:

kijk dat wist ik dus niet!! moooi, dan gaik ook wat decoratie in mijn tuin zetten

Hoe heb je dat zo snel gedaan dan want die decoraties zij hartstikke duur toch?

Wat heb je allemaal in je tuin staan.

@Cariska wrote:

ik ben er ook mee begonnen, snap er nog niet zo veel van maar dat komt vast wel!

Welkom, kijk maar uit voor je het weet ben je verslaafd.

Vraag maar aan oessie :lol: :lol: :lol:

En het snappen heb je zo door hoor en mocht je vragen hebben dan kunnen wij je helpen :thumbup: :mrgreen:

haha is goed, heb net ontdekt hoe ik in die stad kom (niet dat ik er al iets kan maar toch haha…idd leuk spel! (oeps hoe zou johan het vinden, nu moet ik nog vaker achter de pc :mrgreen: )

@Cariska wrote:

Haha we trekken jullie allemaal mee haha! Het komt vanzelf goed, en anders vraag maar raak hier!

Pff wat een hoop spinazie zeg… Duurt nog wel een paar dagen zo… :roll:

@jet1981 wrote:

@Cariska wrote:

Haha we trekken jullie allemaal mee haha! Het komt vanzelf goed, en anders vraag maar raak hier!

Pff wat een hoop spinazie zeg… Duurt nog wel een paar dagen zo… :roll:

Heb jij ook al de spinaziequest?

Hoever ben jij al.