Molehill Empire deel 2 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

oké, dus dan maar niet doen :mrgreen:

word er geen groente en fruit verbouwd vanavond

Jawellll, maar druk druk druk, want ik heb een tweede tuintje erbij! :dance:

Nu nog sparen voor een extra plank, maar er heb nog plek voor twee potten, dus het heeft niet zo’n hel erge haast. (ik ben niet zo vlot, haha!)

Ik vind het nog steeds zo leuk, jullie ook? :mrgreen:

ja vind het wel leuk… wou alleen dat ik meer geld had… haha heb niet zoveel geduld he… ondertussen pot ik alles op… heb van heel veel dingen 1000 op voorraad en kan er dan zo moeilijk vanaf :oops:

Oh nee, als ik al die voorraden van jullie lees… Ik hou meestal iets van 200 over, want dan kan ik nog aardig planten. De rest verkoop ik allemaal, maar ik heb dat geld gewoon nodig… Klanten moeten bij mij dus ook echt lang wachten. :wink:

@Cynthia wrote:

Jawellll, maar druk druk druk, want ik heb een tweede tuintje erbij! :dance:

Nu nog sparen voor een extra plank, maar er heb nog plek voor twee potten, dus het heeft niet zo’n hel erge haast. (ik ben niet zo vlot, haha!)

Ik vind het nog steeds zo leuk, jullie ook? :mrgreen:

Hoe heb je dat zo snel gedaan?

Heb je ook coins gekocht en verkocht?

Ja, dat ging best lekker. :mrgreen:

zo heb weer even een rondje gestemd.

kan weer niet op iedereen stemmen… :think:

heb net maar wat verkocht, wil centje shebben

zo heb maar weer wortels gezet moet nog wachten op de uien en spinazie en daar heb ik nog maar weinig van. Gisteren had ik nog iets van 5 klanten gehad en vandaag nog maar 2…

Oessie ik ben ff op hyves geweest…zoeken naar mensen van vroeger uit mijn kraamgezinstages :oops: niet om er wat mee te doen hoor maar gewoon kijken of ze hyves hebben en ik ze kon vinden…moet toch wat doen in de tijd dat mijn groente groeit…hahaha

kan me echt geen voorstelling van maken dat jullie zoveel geld hebben gehad om een 2e tuintje te kunnen kopen… heb nu nog maar 4000 gb… schiet echt niet op :wall:

ik heb maar 1,05 gb en moet nog alle stenen en mollen uit de tuin hebben ohja en nog 4 onkruid…

speciale reden waarom je me dat zegt dat clari?

@oessie wrote:

word er geen groente en fruit verbouwd vanavond

daarom :wink:

oh oke!! hahaha, dacht al… moet ik iets gezien hebben op je hyves of zo…

ik heb nog wat radijsen erin daarna doe ik wat langgroeiers en dan is het best voor vanavond

trouwens ik kreeg eerst steeds wel klanten onderin, maar heb nu al tijdje niets gehad :think:

zal ik wat van mijn klanten sturen? Die zijn niet weg te krijgen!

Loopt maar op en aan :S

Sommigen staan al 4 dagen te wachten :S

ik heb er net wat komkommers ingezet en wat radijsjes evanavond als ik weer ruimte heb nog wat uien en spinazie poten en dan is het hier ook klaar

mijn klantenopkomst valt vandaag ook erg tegen

het was ook geen weer vandaag natuurlijk