Moet ik me zorgen maken ?

Ik weet het, bij twijfel : bellen !

maar ik kom niet graag over als zeur…:oops:

Ik heb bij de eerste zwangerschap hellp gehad.

bij de tweede suiker en later weer verhoogde bloeddruk en eiwitten in urine

Bij de derde had ik ’ niets ’ maar wel een kind van dik 4,5 kilo dus hoogstwaarschijnlijk toch wel iets van suiker ( is na 20 weken niet meer naar gekeken ? )

En nu … nu ben ik weer zwanger. Ik heb al enige tijd flinke hoofdpijn. Door meer te gaan drinken heb ik het idee dat het minder geworden is.

Maar sinds vandaag zie ik ineens wazig. Beetje alsof er steeds iets in mijn gezichtsveld zit?

Net zoals een migraine aanval , maar dan zonder de hoofdpijn.

Nu heb ik vannacht heeeeeeeeel slecht geslapen dus misschien komt het daardoor?

Iemand advies?

Het zal wel niets zijn ,maar stiekum ga ik me toch wel bang zitten maken …

Zoals je zelf al aangeeft: bij twijfel bellen :wink:

Het kan oogmigraine zijn (dat kan gepaard zijn zonder hoofdpijn), heb ik zelf eens gehad en dan zie je ook heel slecht.

Ook kan het met je vermoeidheid, ijzer, suiker te maken en met hellp…dus tja wij zijn geen arts.

Enige dat je kunt doen is de verloskundige of huisarts bellen.

Met jouw achtergrond zul je echt niet als een zeur overkomen hoor :naughty: Enne, beter een keer teveel aan de bel getrokken dan een keer te weinig.

Sterkte!

Bellen!

Ze kunne je beter een keertje voor niets helemaal nakijken dan dat er wel iets aan de hand is en je hebt het niet gemeld.

Dus ik zeg bellen meid!!

Bellen!!!

Meteen, niet mee wachten. Liever te vaak gebeld, dan te weinig…

:hug: :-*

Gewoon bellen!! Ook al is het niks bijzonders en komt wel bijv wel van slaaptekort, dan ben je zelf ook gerustgesteld!! Niet mee blijven zitten hoor!!

Inderdaad bellen, denk dat je met zulke klachten niet zeurt. Beter 10 x teveel :slight_smile:

Nu bellen!

Dit zijn klachten die je echt serieus moet nemen!

Zie ook topic troebel zicht een beetje naar beneden :wink:

ik ga morgenochtend langs de HA. Ik kan nu niet weg :S Dus ik heb een afspraak voor morgenochtend gemaakt

Waarom bel je niet ff de vk om te vragen of ze bij jou langs kan komen.

omdat ik onder controle van de gyn loop vanwege de andere zwangerschappen :wink:

Maar waarom kan de HA dan niet bij je langs komen?

@Mam van 2 wrote:

omdat ik onder controle van de gyn loop vanwege de andere zwangerschappen :wink:

Oww sorry haha dat wist ik niet :oops:, maar idd wat kwakje dan zegt, ha bij jou langs?? Heb je wel gezegd dat je je ook niet goed voelt en zwanger bent ??

ja maar ik moest gewoon een afspraak maken :eh:

Ik moet zeggen dat ik dan ook zo iets heb van : die ene dag meer of minder maakt vast niet uit…

Ik zou gewoon het ziekenhuis bellen!

Heb ik vorig weekend ook gedaan ben ook bekend met grote kids en help klachten. EN heb toen een opname gehad ivm infectiewaarden. Ook ik had dagelijks hoofdpijn heel de dag en nacht door !

Ik zou gewoon je gyn bellen, om te vragen of je vandaag of morgen even langs mag komen.

Dan moet je idd de gyn bellen en niet de huisarts.

Gezien je geschiedenis zou ik het extra goed in de gaten houden, goed dat je gebeld hebt. Eigenlijk ook liever de gyn bellen dan de huisarts, die zijn daar lang niet zo ervaren mee met die klachten.

Hier werd mij door de gyn ook gezegd dat als er iets was, ik me niet goed voelde of twijfelde ik altijd naar het ziekenhuis moet bellen. 24-uur bereikbaar.

Als je dit bij de septembermama’s had geschreven had je eerder reactie van mij gehad. Hoewel reactie, een schop onder je …

Potverdorie zeg, ik had je afgelopen weekend al naar gyn gestuurd. En nu lees ik dit :naughty: Natuurlijk zeur je niet! Met jouw geschiedenis moet je juist bij elke twijfel bellen!

je had zelf al in mijn topic troebelzicht gereageerd met dat ik gelijk moest bellen met de vk, dus dat zou ik dan ook maar doen…

ja nu niet meer misschien, maar goed je hebt voor morgen al een afspraak lees ik…

toen ik bij de ha en vk kwam kreeg ik van beide op mijn kop dat ik met zulke klachten niet eerder had gebeld

hopelijk valt het net zoals bij mij mee :slight_smile: