en bij je bij de HA geweest?
Spoedgeval tussendoor… Dus nu ga ik morgen even langs.
Ik weet t dat het heel slecht is, zekeromdat ik anderen altijd op hun hart druk te bellen :oops: :oops:
Hoe gaat het vandaag met je dan?
beter dan van de week. Maar nog steeds niet lekker hoor… maar nu voel ik me niet akelig genoeg om me zorgen te maken.
Mocht je vandaag niet bij de HA terecht kunnen, dan zou ik zeker de gyn bellen (zou ik eigenlijk sowieso doen). Stel dat het wel iets is, dan is er nu misschien nog iets aan te doen of kun je erger voorkomen, terwijl als je het lang aan laat lopen je misschien verder van huis bent. En als het niets is, dan weet je dat ook meteen en hoef je je nu verder helemaal geen zorgen te maken ipv toch een klein beetje.
Sluit ik me bij aan…
Bij mijn laatste zwangerschap begon het ook rond deze termijn te rommelen met de bloeddruk en moest ik aan de medicatie om de bloeddruk onder controle te krijgen. Ik had weliswaar heel weinig klachten naast de vermoeidheid, die kwamen bij mij later pas opzetten. Ben ook erg huiverig als ik iemand met deze klachten/symptomen hoor of lees en wil ik echt op het hart drukken ze serieus te nemen en goed op jezelf te passen!
en hoe is het nu?
het gaat goed.
Bloeddruk en suiker zijn prima, waarschijnlijk doe ik gewoon veel te veel :oops:
nou gelukkig maar! rustig aan doen dan hoe moeilijk het ook is