Moet even mijn ei kwijt en heb nu ook wat vraagjes...

Joepie! zoek een petje-af-smiley :mrgreen: Echt super dat je zo hard ervoor knokt. Lekker dat je man nu even thuis is, dat scheelt vast een hoop.

Ik weet niet of ik het al gezegd heb, maar ik heb de rugbyhouding omgebouwd tot ‘saxofoonhouding’. Ik leg Leonie met haar hoofdje op mijn been, haar lijfje links naast me. Met mijn rechterhand ondersteun in haar nek, zodat ze niet wegglijdt, mijn linkerhand ligt onder haar billen. Nu buig ik voorover, zodat zij kan happen. Zo lijkt het net alsof je saxofoon speelt, vandaar de naam. :mrgreen: Ik vind hem best lekker zitten, het is niet eens zo belastend voor de rug, we hebben geen exra kussens nodig en voor Leonie is het leuker (meer zicht en vaak komt er net weer even wat meer melk).

Mmm… Da’s misschien ook een goed idee.

Ik zal eens kijken, want het is net alsof het nu wel wat beter gaat met de rugbyhouding. Ik denk dat Fenja eerst goed moet leren aanhappen voor ik kan experimenteren met dit soort houdingen.

Haar mondje gaat nog steeds niet altijd ver genoeg open, dus ik moet nog alle handen vrij hebben om haar snel aan te leggen als ze haar mond wijd open heeft.



Maar bedankt voor de tip! :thumbup: