moeders voor moeders

hallo,



vandaag moeders voor moeders op bezoek gekregen.



Ga meedoen aan het inzamelen voor urine?



Het was een heel leuk gesprek en een hele spontane consulente.



misschien een idee voor alle andere??



het is voor een goed doel



groeten zomervlinder

Ik doe al mee!

Vanaf week 6 tot en met week 16…

zo langzamerhand ben ik wel blij dak nog maar anderhalve week hoef, toch fijn om weer gewoon op je eigen wc te ‘mogen’ plassen!



Maar begrijp me niet verkeerd: ik heb het met alle plezier gedaan!!!

ja het inzamelen zal je op een gegeven moment inderdaad wat tegen gaan vallen.



ik krijg vrijdag mijn 1e containers



zomervlinder

wordt het bij jullie opgehaald of moet je het naar een depot brengen?

Het wordt hier niet opgehaald, ik woon in de midle of sh*t, haha.

Bij mijn moeder (1 dorpje verder) wordt het wél gewoon opgehaald, dus op zondagavond breng ik mijn “piesbokalen” (zoals mijn vader ze noemt) naar mijn ouders en dan zet ik ze daar op de oprit!

Wat een toeval zomervlinder!



Ik woon ook waar jij woont en ik heb gisteren de consulente op bezoek gehad! Erg leuke vrouw idd!



Liefs Karin

Bij mij is het ook bijna afgelopen.

Ik heb mee gedaan vanaf week 6.

Hier werden de flessen wel opgehaald, maar moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel een beetje zat begin te worden.

Maar als andere vrouwen hier mee hun grote wens in vervulling zien gaan heb ik het er meer dan graag voor over :thumbup:

Hoi!



Goed dat je meedoet! Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gedaan, ging prima!

Nu was ik misselijk en ik heb niet meegedaan…



Liefs, M-J

Ik heb ook de volle 10 weken meegedaan

Het werd hier ook niet opgehaald, maar het depot zat lekker dichtbij huis

Was wel blij toen ik er klaar mee was

ik heb 3 keer meegedaan



en 2 keer onwijs DANKBAAR gebruik gemaakt van de hormonen



lady’s nogmaals bedankt :-*

Ik doe ook al mee … gisteren mijn eerste 8 vlessen weg gebracht :wink:

Toen ik zwanger was van Nathalie wilde ik zo graag meedoen, maar helaas, hier in Friesland werd er toen niks aan gedaan. Ik had dan mijn containertjes naar Zwolle moeten brengen en dat is me toch echt iets te ver weg.



Inmiddels is het ook in Friesland weer opgestart en is een hele goede vriendin van mij zelfs consulente hier.

Mocht het ons gegeven zijn om weer zwanger te raken dan ga ik zeker meedoen!!!

Heb ook meegedaan. Kleine moeite, goed doel. Maar ben wel blij dat ik er van af ben haha.



Groetjes,

Femke

Ik doe ook mee, ik vind het eigenlijk helemaal geen moeite en omdat alle plas in de containers gaat, hoef ik niet meer door te spoelen, wat mij al liters water heeft bespaard. Het is dus ook nog eens goed voor het milieu :smiley:



Ik ben wel misselijk, maar gelukkig stoort de lucht van de flessen me niet.



Ik vind het een prachtig initiatief en ben blij dat ik kan meedoen. Omdat ik in een grote stad woon, worden ze hier ook gewoon opgehaald, dat is wel fijn.

Bij de eerste zwangerschap heb ik wel mee gedaan, maar bij de zwangerschap van Wesley niet omdat ik meteen al na de positieve test een blaasontsteking te pakken had en aan de antibiotica moest.

Ik heb 6 weken meegedaan, daarna voelde ik me niet lekker; bleek dat ik een vrij hartnekkige blaasontsteking had. Dus ook AB en geen urine meer inleveren…

Ik moest het alleen 1x per week wegbrengen naar een depot even verderop en zo’n fles is wel eens gaan lekken. BLeghhhh!! Wat een stank in de auto toen zeg!!

Wat word er dan eigenlijk juist mee gedaan?

Ilse, er worden medicijnen zoals Clomid van gemaakt.

De ochtendurine van zwangere vrouwen bevat HCG, en dat is nodig voor die vruchtbaarheidsmedicatie.



De consulente hier vertelde mij dat er één heel zwembad vol pies nodig is om 1 pilletje te maken… :shock:

Hihi een heel zwembad vol is wat overdreven, maar wel heel veel.

Mijn moeder heeft er jaren voor gewerkt! Maar is een erg goed deel, alhoewel er helaas van dit hormoon ook vaak andere dingen gemaakt worden bij moeders voor moeder zit het wel oke maar pff kan me er erg boos om maken. Bijvoorbeeld al die fucking afslank klinieken! :evil:

Thanks voor de uitleg. :wink: Nou als ze dat hier in België zouden doen, dan zou ik ook meteen eraan meedoen. :wink: