moeders voor moeders

@veertje wrote:

, alhoewel er helaas van dit hormoon ook vaak andere dingen gemaakt worden bij moeders voor moeder zit het wel oke maar pff kan me er erg boos om maken. Bijvoorbeeld al die fucking afslank klinieken! :evil:




oohhww ja erg hé :evil:

@Karin_h wrote:

Wat een toeval zomervlinder!



Ik woon ook waar jij woont en ik heb gisteren de consulente op bezoek gehad! Erg leuke vrouw idd!



Liefs Karin




hoi karin,



sorry dat ik laat reageer maar ik krijg geen postberichten meer door.

???



wat leuk dat je in de beurt woont, had jij ook de consulentemarjolein jansen?



ja inderdaad een leuke vrouw.



groet zomervlinder

@zoje wrote:

Ik doe ook mee, ik vind het eigenlijk helemaal geen moeite en omdat alle plas in de containers gaat, hoef ik niet meer door te spoelen, wat mij al liters water heeft bespaard. Het is dus ook nog eens goed voor het milieu :smiley:



Ik ben wel misselijk, maar gelukkig stoort de lucht van de flessen me niet.



Ik vind het een prachtig initiatief en ben blij dat ik kan meedoen. Omdat ik in een grote stad woon, worden ze hier ook gewoon opgehaald, dat is wel fijn.






Hier precies zo!! Scheelt mooi weer spoelen! Ben al een week aan het MvM piesen. Bij S&S kon ik niet meedoen omdat het hier toen geen inzamel gebied was. Nu wel en kan ik het brengen naar de BP. Dat heb ik vanochtend voor de eerste keer gedaan. Voelt goed hoor! Ik heb helemaal geen last van de lucht. Heb nog niets geroken want ik houd gewoon even mijn adem in als ik de urine overgiet!

IK heb ook meegedaan…maar op t laatst had ik zo een behoefte gewoon in de wc te plassen :lol:



Mocht ik ooit weer zwanger raken doe ik zeker weer mee!

Bij Kaylee niet meegedaan… toen ik er van hoorde was ik al 10 weken zwanger en ben ik niet meer begonnen.



Bij Jayden vanaf het begin meegedaan :thumbup:



als er nog een derde komt doe ik weer mee :thumbup:

Heb allebei de keren meegedaan. Blij dat ik het kon doen.