Marcella :thumbup: Goed dat je meedoet !
Ik heb ook meegedaan en heb er niet echt nadelen aan ondervonden.
Ja de flessen kunnen een beetje stinken, maar dan is het even neus dicht knappen en snel gieten.
Ik heb ook meegedaan omdat ik er andere vrouwen mee kan helpen …
De vrouw vertelde bij mij dat ze volgend jaar een echt te kort gaan krijgen. Dus pregnyl gaat héél moeilijk verkrijgbaar worden. Volgend jaar komt er dan ook een grote campange van moeders voor moeders.
ik doe ook mee. fijn dat ik andere stellen met kinderwens kan helpen.
Ik was eigenlijk niet van plan de volgende keer mee te doen (wegens over-oplettende buurvrouw, niet sjiek die bakken aan de straat :roll:)
Maar nu ik lees dat er misschien een tekort komt… :think:
Ik heb ook mee gedaan, en kon het af leveren bij een punt hier in mijn woonplaats
Misschien is het bij jou ook een optie?
@Lily2006 wrote:
Ik was eigenlijk niet van plan de volgende keer mee te doen (wegens over-oplettende buurvrouw, niet sjiek die bakken aan de straat :roll:)
Vanwege die vrouw zou je niet meedoen?
Ik zou daar echt niet wakker van liggen, het is immers voor een goed doel! En of zij die bakken nou wel of niet sjiek vind, dat is dan haar probleem.
Ik zou er een lintje om heen doen :mrgreen: :mrgreen:
@Diana1980 wrote:
@Lily2006 wrote:Ik was eigenlijk niet van plan de volgende keer mee te doen (wegens over-oplettende buurvrouw, niet sjiek die bakken aan de straat :roll:)
Vanwege die vrouw zou je niet meedoen?
Ik zou daar echt niet wakker van liggen, het is immers voor een goed doel! En of zij die bakken nou wel of niet sjiek vind, dat is dan haar probleem.
nouja zeg
ik had er echt lak aan gehad hoor, sjiek of niet sjiek
zou zeggen tegen haar ik doe mee als doel dat ook vrouwen die verminderd vruchtbaar zijn kans hebben op zwanger te worden
en als zij dit die vrouwen niet gunt om zwanger te worden dat zij zelf niet sjiek is :snooty:
is trouwens nu toch wel een extra fijne kerst gedachte
een andere vrouw helpen om zwanger te worden van jou HCG hormoon :inlove: :lol:
Niet sjiek? :roll:
Het is ook maar voor een paar weekjes!
Desnoods zet je een kist of krat buiten, waar je de flessen steeds in kunt zetten, zonder dat het enorm opvalt.
Maar goed, voor die buurvrouw ging ik dat echt niet doen…
Zeker proberen!
Ik washeel erg misselijk en zat echt to kokhalsen als ik mijn eigen urine rook (altijd snel doortrekken dus ) En de lucht die uit de flessen zelf kwam (iets ontmettends denk ik) maakte het alleen nog maar erger.
Ben er dus na 1 week mee gestopt.
Bij nr twee was ik nog zieker…ben er toen helemaal maar niet aan begonnen.
Ik doe er sinds een week ook aan mee.
Ikzelf ben er ook mee geholpen en nu is het mijn beurt om andere vrouwen te helpen.
Ik doe nu voor de tweede week mee, maar heb nog geen vies luchtje geroken. Moet ik er wel bij zeggen dat ik uit voorzorg mijn neus al de andere kant op zet
Het is even wennen om in het maatbekertje te plassen, iig dat is mijn ervaring. Maar het voelt erg goed als ik de volle bussen weer inlever. :thumbup:
De bussen staan ook gewoon in de bijkeuken. als er iemand naar vraagt zal ik eerlijk zeggen dat het voor mvm is. Waarom zou je je schamen als het zo’n goed doel is?