Hier is nog even het bewijs!!
en dat kopiie erbij :inlove:
dus ze heeft de smaak te pakken…
:inlove: :inlove:
knap hoor :dance:
@sensje wrote:
NOA LOOPT!!!
:dance: zie je nu wel… :dance:
het komt wel allemaal hoor !!
veel plezier samen, en let op, nu kan ze ook wegrennen !! :inlove:
en vind ze het nog steeds leuk?
Nou, ze vindt het super hoor. Buiten alleen lopen durft ze nog niet echt, maar dat komt vanzelf wel.
Ze heeft voor haar verjaardag een poppenbuggy gehad en daar loopt ze heel de dag mee door het huis te “wandelen”. Leuk om te zien hoor! Gisteren ging ze voor het eerst uit het niks staan, daar had ze eerst nog een muur, tafel of kast voor nodig.
oja ze is jarig geweest! nog van harte gefeliciteerd!!!
leuk he…
ach meer lef komt vanzelf! het is ook eng allemaal.
Lola begint nu hard te lopen, dat is helemaal wat, het hele lichaampje gaat heen en weer :inlove:
Grappig, dat hardlopen. Camera bij de hand dus de hele dag?
ZO we zijn afgelopen woensdag bij de kinder orthopeed geweest en alles is goed. Op de foto’s was te zien dat haar heupjes wat verder naar buiten staan dan “gemiddeld” en vooral haar rechter (hups)heupje. Maar dat komt waarschijnlijk allemaal goed als ze gewoon blijft lopen. De bilspieren worden dan getraind en die trekken de heup op zijn plek. Volgens hem is er dus een grote kans dat het allemaal vanzelf goedkomt. Het is een veelvoorkomend iets bij kids die net lopen.
Het beenlengteverschil nam hij niet zo serieus omdat je dat blijkbaar niet goed kunt beoordelen op deze leeftijd. En het doorzakken van haar voeten, zal ook bijtrekken naarmate ze langer loopt.
Wij maken ons dus maar geen zorgen meer!
PFOOEEEE, wel een opluchting hoor!
Gelukkig dat je je geen zorgen hoeft te maken!!! En laat de dame maar lekker wandelen… Sinds mijn meiske loopt, heeft ze nog geen minuut stilgezeten …
goed nieuws sensje, super :thumbup:
Lola loopt nog bij de fysio, ivm rare stand van de voetjes, ook al merk je dr niks van, het is niet goed.
we zullen afwachten, we maken ons geen zorgen, want dat doet de fysio ook niet.
door oefeningen lijkt het allemaal wel beter te gaan.
Hoi Jen,
Hoe is het nu met Lola? Met Noa gaat het goed. Ze denkt nu dat ze kan springen en rennen, maar eigenlijk is dat niet zo , maar we zijn natuurlijk wel supertrots op haar…en zij dus ook op zichzelf :inlove: .
Wij moeten in oktober terug naar de orthopeed, ben benieuwd. Ze loopt nog wel houterig, maar ik vind zelf dat ze al wel beter loopt inmiddels.
Groetjes
Ik vrees dat ik ook een late loper krijg… Anna is nu bijna 14 maanden en kan zich nog maar sinds 2 weken optrekken in de box. Voordat ze dan aan de hand kan lopen, laat staan loslopen, zijn we volgens mij wel een half jaar verder…
mijn dochter is bijna 17 maanden en loopt ook nog neit los. wel een paar stapjes als je haar vast houd. mijn zoon liep met 14 maanden al los :lol: wat een verschil van kids he?
groetjes laura