Moederliefde

Net even weer bij Sam gekeken, ligt lekker te slapen (zie foto :inlove:)

En dan gaat er zo’n warme kriebel door mijn lichaam. God, wat houd ik veel van dat mannetje!! Zoveel he! De tranen wellen zich op achter mijn ogen (nu ook weer)

Soms, is hij zo druk, dat ik hem moeilijk aan kan, weinig van hem kan hebben. Maar het is zo’n lieverd.

En nu hij zo lief ligt te slapen. En als je al naar hem kijkt als hij aan het spelen o.i.d is, en je krijgt een dikke lach van hem.

Dan smelt je toch!

Poeh, nooit geweten, dat zo’n kleintje van jezelf, zoveel met je gevoel kan doen! :inlove:



Hebben jullie dat ook? Dat je kleintje zoveel in je los kan maken? Die onvoorwaardelijke liefde!?!

Oh wat een heerlijke foto’s. Slaapfoto’s vind ik altijd zo lief…

Pff, bij het lezen van jou verhaal krijg ik ook meteen de tranen in mijn ogen. Ben ook meteen even bij mijn mannetje gaan kijken en ik voelde ook die warme tintel hoor.

Ik moet mezelf dan bedwingen om hem niet uit bed te tillen en hem een hele stevige knuffel te geven



:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Wat een pracht van een mannetje heb je en wat een mooie grote lach! :inlove:

Oja…zucht zwijmel…Ik heb dat ook met de kids…Christan is ook zo’n dropje :inlove:

Ik smelt van Sam iig !!! :inlove:

Wat een lieve foto!!! :inlove: :inlove: :inlove:



Enne…hou jij er thuis een bibliotheek op na??? :wink: :think:

Ik moet gewoon soms huilen als ik hem zo lief zie slapen :oops:

Zo apart! Wist echt niet dat hij zoveel in mij kon losmaken.



En was dus benieuwd of ik de enige daarin ben (vast niet hihi)

thnx voor de complimentjes :-* (had niet gehoeven, ging topic niet over :wink: foto’s was voor voorbeeld hihi)



Wil van jullie kids ook foto’s op de momenten dat jullie smelten! En die moederliefde zijn werk doet! :thumbup:

Haha pluutje, dat valt mee hoor met die boeken hier!

Heb er toen ik op de basisschool zat, een aantal gekocht van de bibliotheek :mrgreen: 8) Zijn kinderboeken enzo! Leuk voor Sam straks :mrgreen:

ik snap precies wat je bedoelt…ik heb het heel vaak, dan kijk ik naar thijmen die slaapt of iets nieuws ontdekt of of of.

Het is toch mooi wat zo’n kleintje met je doet…een leventje, een eigen ik.

maar wel uit zijn/haar mama geboren.

Ik kan er alleen maar dankbaar om zijn!



En als ze naar je lachen oooh dan smelt ik ter plekke :inlove:

Ooh geweldig Joseetje!

Dat mondje, onder het eten! Kreeg gelijk een glimlach op mn gezicht haha!



Prachtig mannetje heb je toch! :inlove:

Ja dat gevoel herken ik!! Voor allebei mijn meiden! En ik was nog wel bang dat ik niet zo van een 2e zou kunnen houden, zoveel liefde had ik toch niet? :wink: Toch wel :wink:

Ja tranen in je ogen, een echt geluk-gevoel! :inlove:



Lieve foto’s!!! :inlove:

O helemaal herkenbaar :inlove: Ik weet het ook amper in woorden uit te drukken kom vaak niet verder dan: Wat is ze lief, wat is ze mooi, wat is ze leuk, en wat houd ik toch zo ontzettend veel van haar. Maar die woorden lijken te weinig, het is zo veel meer dan ik kan zeggen, overweldigend maar zo mooi en fijn gevoel! Het maakt het beste in me los in elk geval :inlove:



Bij alles, bijvoorbeeld als ze ondeugende dingen doet zelfs dan smelt in inwendig, al niet voor haar neus want haha ze mag het niet doen :lol:

En als ze lief is voor dr babypop, en de poezen bij me moeder.



En als ik spontaan kusjes en knuffels krijg echt zo heel veel in 1x… Heerlijk! Alles aan haar is heerlijk :smiley:



En die handjes en die voetjes en alles gewoon… Zwijmel

Ik herken het helemaal. Hier zijn ze soms ook zo ontzettend druk dat ik ze liever in de tuin parkeer en de deur dicht doe…totdat de oudste zich omdraait en zegt: Mama, ik hou van jou. :inlove: :cry:



Of de middelste zich met grof geweld op schoot bonjourt en me een mega knuffel geeft en dan met die grote blauwe kijkers stiekempjes naar me ligt te gluren.



Of dat de jongste me voor de voeten loopt en steeds zijn armpjes omhoog steekt net zo lang tot ik hem optil en dan legt hij gelijk zijn koppie op mijn schouder.



Ja, die kleintjes weten precies hoe ze ons soft moeten krijgen…en don’t we love them for it. :inlove:

:inlove: Mooi om al die reacties te lezen!

Zo bijzonder!



Heb met Sam ook, als hij ondeugend is… hij razendsnel naar de kabels bij mijn pc/lamp tijgert. Ik elke keer, met mijn gezicht in de plooi. Nee Sam, dat mag niet (voor de strengheid, met een wijzende vinger erbij) Helpt niks hoor, en dan kijkt hij op, begint te lachen.

Dacht je dat ik dan mijn gezicht nog in de plooi kan houden :mrgreen: Dan moet ik zo lachen, heerlijk manneke is het toch ook! Hihi :inlove:

oooh van de week zat thijmen in het gras en ik wou een foto van boven maken.

Op het moment dat ik klik valt ie met zijn armpjes om mijn been heen, dikke vette knuffel van mijn zoon :inlove:

:inlove:!

Ik had bij onze jongste als baby altijd iets heel beschermends, en een soort van oerdrift. Hij had een schisis (hazenlip), en ik had an echt zoiets van: wie hem durft uit te lachen die grijp ik!!! :twisted:



bv als ie dan zo lag…

wat een prachtigge kindjes allemaal :inlove:



soms dan krijg ik gewoon kriebels in mijn buik en traantjes in mijn ogen

als ik mijn kindertjes zie. zo ontzetten en onvoorwaardelijk je van ze kan houden en van allebij even veel zo mooi :inlove:

Oh ja, helemaal nu Isabel uit zichzelf van die lieve dingen doet. Kusjes geven, knuffels… heerlijk… :inlove:

En het leuke is het word alleen maar meer elke keer. Toen Joy klein was dacht ik al o ik kan nooit meer van iemand houden dit is zo veel. En nu bijna 2jaar later is het eeh “ver-tien-voudigd” ofzo haha :inlove:

Oh ik herken het ook helemaal hoor Annaatje! :smiley:



Ik heb soms ook tranen in m’n ogen van geluk en liefde en noem maar op, als ik naar Mae-Lynn kijk…als ze slaapt of zomaar een knuffel geeft en zegt dat ze van je houdt of je lief vindt…zwijmel… :inlove:

Wat een ontzettend lieve foto trouwens in dat bedje…zo lekker opgerold… :inlove:

Je krijgt dan echt heeeeeel veel geluksgevoel he?