Moederliefde

Ja HEEL herkenbaar :inlove: :inlove: :inlove:

Ik heb het nu nog als Justin in bed ligt en ik kijken ga.

Moet dan vaak even :cry:



En als ik zie hoeveel die 2 van elkaar houden :inlove: :inlove: :inlove:



Op schoot zitten bij mijn grote broer.





Tja en als ze je zo aankijkt probeer dan maar eens boos te doen :oops: :mrgreen: :inlove:







En mijn ventje is en blijft ook HEERLIJK :inlove: :inlove: :inlove:



Vind dit echt ontroerend om te lezen!

En ook zo overweldigend dat zo’n kleintje dat met je kan doen he!! Toch iets heel bijzonders, moederliefde. :inlove:



Mooie foto’s ook allemaal. Idd, foto’s waar je geen weerstand aan kunt bieden! :inlove:

Min dropje aan het slapen, vorige week toen het zo warm was…

:inlove:

Als Thijmen zo lief aan het slapen is dan moet ik

1 mijn gelukstranen zien terug te dringen :oops: :inlove:

2 Me heel erg inhouden om hem niet op te pakken en een dikke knuffel te geven :inlove:

Eva die zo dol is op haar broertje dat ze regelmatig bovenop hem duikt om te knuffelen :inlove:

Als ik die twee zo samen zie… :inlove:

Heel herkenbaar. Soms kan ik Loïs wel eens een paar keer per dag achter het stucwerk plakken hoor, maar als we dan buiten zijn en vreemden zeggen wat tegen haar, dan snelt ze naar mij toe, armen om mijn benen en roept :" Dit is MIJN mama" :inlove: :inlove: :inlove: Dan ben je toch spontaan vergeten dat je haar daarvoor achter het stucwerk wilde plakken 8) :inlove:

als mischa moe is kruipt hij helemaal tegen je aan, terwijl hij absoluut geen schoot kind is.

Zooooo leif, smelt smelt smelt



Ik snap helemaal wat je bedoelt anna.

Zeker herkenbaar…zie foto als je elke morgen zo word begroet met een dikke vette glimlach begint je dag toch al goed!! :inlove:

Ik mag me handen echt dicht knijpen met zo`n lieve vrolijke dochter!!

OOh al die foto’s en verhalen weer! :inlove:





Ennuh Karin, wat heeft Christan heeerlijke mollige armpjes :inlove: :inlove:



Ooh en Monique, Serina ook al :inlove: En haar koppie! Die lach! Idd smelt!!



Mamy, ik snap je helemaal, wat een prachtige kids heb je!! :inlove:

helemaal herkenbaar, elke keer bij een lieve lach een ondeugende blik of een spontane knuffel of kus :-* , dan voel ik de tranen echt wel opkomen :inlove:



de liefde die je voelt voor je kinderen is zo moeilijk te verwoorden, je doet echt alles voor ze,



als ze in hun bedje liggen en ik dek ze nog even toe voor ik ga slapen , dan ben ik zo trots op mijn wondertjes dat ik best wel even vol schiet



weet niet hoe ik de foto’s moet plaatsen vind ik best wel even jammer heb zoveel leuke kiekjes :shock: daar wil ik er best een paar van met jullie delen :inlove:

wat een heerlijke kindjes zeg :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

wat een lieve foto’s, hoef er verder niks aan toe te voegen.



Even een foto van mijn meisje :inlove: :inlove: :inlove:

Ook ik heb momenten dat ik Chris wel achter het behang kan plakken maar oh wat zijn er zoveel meer momenten dat ik helemaal volschiet als ik naar hem kijk.

Als hij 's avonds naar bed gaat wil hij zijn welkterustenkusje en staat me dan zo op te wachten:







Dan loopt mijn hart over :inlove:



En zelfs als hij boos is, blijft het mij verbazen hoeveel je van zo’n klein persoontje kunt houden:







Ik heb nog steeds regelmatig dat ik (net als jullie) op het randje van huilen zit…zo trots en verliefd ben ik op ons ventje :inlove:

OO Meiden wat een schatjes :inlove: :inlove: :inlove:



Vooral die foto van Sam als hij ligt te slapen :inlove: :inlove: :inlove:

alle clichés zijn waar… en elke dag hou ik meer van mijn mannetje…

:inlove: :inlove: :inlove:



hij is zo van ons… wij zijn er voor hem… mijn hart stroomt óver… :inlove:



en ben helemà à l niet emotioneel nu… :liar:



mooie foto’s zijn er geplaatst ladies :inlove: , wat een OERgevoelens komen los hè…

Ik betrap mezelf erop dat ik de hele dag mijn dochter loop te zoenen.

Loop ik met haar de trap af, even een zoen voordat ik de deur naar de woonkamer opendoe, elke keer als ik haar optil, ff een zoentje.

Ben zo gek op die kleine meid (en d’r oudere broers ook hoor, maar die laten zich niet meer de hele dag zoenen :mrgreen: )!

Mooie foto’s weer! :inlove: :inlove:

En hier ook hoor, zie zoenen. Sam heeft het nog niet echt door en draait zijn hoofd veel weg, maar toch plant ik dehele dag door kusjes op zijn hoofd :inlove: :inlove:

Ach man, zo herkenbaar! Vanochtend stapte ik in de auto naar m’n werk, Saba stapte bij manlief in de auto om naar het KDV te gaan, draait zich naar me toe, zwaait, zegt “dag-dag mama” en geeft een handkus op afstand :inlove: :mrgreen: !!! Ooooooh, ik móest de auto uitvliegen om haar een dikke zoen te geven, wat een heerlijk moment. En dan zo’n ondeugende grijns op d’r smoeltje, heeeeeeeeerlijk :inlove: ! En terwijl Saba de auto inklom keek ik over haar schouder naar m’n andere kleine meisje die heel geconcentreerd met d’r Cosi speeltje bezig was, me zag, naar me toe draaide en een enorme glimlach (ze heeft kuiltjes in de wangen, dikke smelt!) tevoorschijn toverde. Dan kan je ochtend niet meer kapot hoor!!!

:inlove: :inlove: :inlove: