moederfiets

Jaja! Op zoek naar een nieuwe fijne fiets…, maar welke?

Hoor graag jullie tips/ervaringen.

Welke fiets, fiets jij. Ben je er tevreden over? etc



Dank!

Gazelle Bloom… niet te lomp… niet te zwaar… geen mega groot stuur… 7 versnellingen… mooi design… ben tevreden… :thumbup:

haha hier heb ik vorige week nog een topic over geopend

volgens mij zijn hier al meerdere topics over :shifty:



oa



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=101257

Ik heb de montego liberty 7, hij bevalt me prima!!!

Gazelle Bloom!! Helemaal top en ziet er niet zo raar uit als de meeste andere moederfietsen. Fietst super en ben er ontzettend blij mee.

(alleen wel erg prijzig vind ik :()

@faizaa wrote:

Gazelle Bloom… niet te lomp… niet te zwaar… geen mega groot stuur… 7 versnellingen… mooi design… ben tevreden… :thumbup:
:thumbup:

Deze heb ik, heerlijke fiets maar dan gepimpt :smiley: :

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=99734&start=15

@faizaa wrote:

Gazelle Bloom… niet te lomp… niet te zwaar… geen mega groot stuur… 7 versnellingen… mooi design… ben tevreden… :thumbup:




Hier ook idd, heerlijke fiets! Ben er erg blij mee kan er voor mijn gevoel ook nog op doorrijden met Lotte straks alleen achterop :wink:

Heb een turquoise :inlove:

Batavus mambo deluxe!



Mooi fiets, ook mooi zonder voorzitje. Niet te groot stuur, stuurslot tegen omslaan van je stuur.



Ideaal!!!

@Karin2 wrote:

Deze heb ik, heerlijke fiets maar dan gepimpt :smiley: :

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=99734&start=15




Me 3, het merk dan niet die kleur. Ik heb koffieboon/zandwit + de zitjes en de fietstassen :inlove:

gazelle bloom, vind hem super…(2e hands gekocht bij een fietsenwinkel voor een superprijsje, zag eruit als nieuw, was ook pas half jaar oud)

ja dat ‘superprijsje’ is hier ook wel noodzaak… en anders wordt het een gewone damesfiets voor een leuk prijsje…

Ik heb een Bloom maar ga 'm verkopen.

Opzich fietst hij heerlijk, maar ik wil vaker 30km op een dag gaan fietsen en dan is hij toch te zwaar…

@F’lien wrote:

@faizaa wrote:
Gazelle Bloom… niet te lomp… niet te zwaar… geen mega groot stuur… 7 versnellingen… mooi design… ben tevreden… :thumbup:




Hier ook idd, heerlijke fiets! Ben er erg blij mee kan er voor mijn gevoel ook nog op doorrijden met Lotte straks alleen achterop :wink:

Heb een turquoise :inlove:




Ja hele mooie fiets als je 900 euro hebt liggen…

Ik heb gewoon een alternatief (die ook duur was) maar dan wel met 3 kinderzitjes erbij (de nieuwe Yepp) en een speciaal rek voor op de bagagedrager voor de zitjes en een windscherm. Bij de halfords met de speciale aanbieding, nu kopen over een jaar betalen, ik spaar nu elke maand en in Februari kan ik hem afbetalen zonder rente :dance:

Ik lees bij verschillende reviews dat de dames de fietsen zo zwaar vinden fietsen en daarom voor langere afstanden toch kiezen voor een ‘gewone’ damesfiets.

Hoe vinden jullie dat? Is het zwaar fietsen? (ik ga er bijvoorbeeld ook me naar mn werk, dat zal een km of 10 zijn enkele fietstocht.)

Gazelle Bloom fietst heerlijk… ik ga er ook vaak mee naar mijn werk… 14 km enkele reis… 7 versnellingen, echt no problem… ook niet met 2 kindjes erop… (toch ook 40 kilo samen)…

@faizaa wrote:

Gazelle Bloom… niet te lomp… niet te zwaar… geen mega groot stuur… 7 versnellingen… mooi design… ben tevreden… :thumbup:




die heb ik ook sinds 4 weekjes :thumbup: :inlove:

ik vind het niet zwaar fietsen! ik vind het juist heerlijk fietsen!

De Montego Liberty koffieboon is idd wel een paar kilo zwaarder maar fietst verder licht en solide. Laatst nog 40 km mee gefietst op een zondagmiddag :slight_smile: