moederfiets

@faizaa wrote:

Gazelle Bloom fietst heerlijk… ik ga er ook vaak mee naar mijn werk… 14 km enkele reis… 7 versnellingen, echt no problem… ook niet met 2 kindjes erop… (toch ook 40 kilo samen)…




Ik fiets er idd ook op naar het werk, 2 kindjes juist door de 7 versnelling vind ik hem lekker fietsen idd.

Niet zwaar ofzo…



Sooki als marite hem wil verkopen kunnen jullie niet overeen komen dan :eh: :shifty: :oops:

Ik vind de Bloom helemaal niet zwaar fietsen, hij rijdt heerlijk! (rij normaal op een vrij lichte, sportieve Koga Miyata, dit even ter vergelijking)

Met kindjes erop en boodschappen wordt het uiteraard wel een stuk zwaarder maar dat wordt elke fiets.



Ik ben echt helemaal blij met mijn Bloom en heb er absoluut geen spijt van. :thumbup:

Ik fiets er makkelijk 10 km mee (met Roan voor op)

Heb de montego liberty met 7 versnellingen. ideaal.

met 7 versnellingen erop is het goed te doen.



ik had eerst een montego met 3 versnellingen (tweedehands gekocht) en die vond ik erg zwaar trappen als je volgeladen was en ook niet zo stabiel.



heb nu een sparta amazone trendy van een collega overgnomen. 7 versnellingen, extra lage instap en hij fietst heeeerlijk! ook met 2 kindjes en boodschappen.

hier een cortina…



de een (mijn ouders die electrische fietsen hebben) vinden m zwaar.



maar de fiets is op zich niet veel zwaarder, alleen kun je gewoon merken dat je er kinderen op het zitten.



zonder kids fiets ik ook gewoon snel en makkelijk…



mijn ouders vinden mijn oude fiets vele malen fijner (ja hallo… is een sportieve fiets met 21 versnellingen en daarbij weegt die bijna niks)

maar voor geen goud dat ik daar met 2 kinderen op zou gaan zitten (als er stoeltje op konden)



vind de moederfietsen juist erg fijn op de weg liggen door zijn gewicht…

Zo, was even mn eigen topic kwijt haha!



Hier nog altijd geen keuze kunnen maken. Wel een moederfiets, geen moederfiets maar gewoon een stads/damesfiets. Grote vent is al bijna 6, dus hoelang zal ik die nog dagelijks achterop vervoeren; hij kan ook prima zelf fietsen! Dus dan enkel mn kleine mannetje. En om nu zo’n dure fiets aan te schaffen terwijl er toch niet twee kinderen op zitten…

Tsja, als je het zo stelt. Maar goed, wij hebben ook voor Roan een nieuwe fiets gekocht, ik vond het wel prettig en als het maar bij 1 blijft hier bij ons, ben ik toch onwijs blij met mijn aankoop :inlove: , ik zag mezelf echt niet op mijn weduwe met een zitje voorop. Ik vind een mamafiets erg comfortabel.

Ik heb de:



Sparta Amazone Dynamic Limited Edition 2010



Ben er heel blij mee!

Kleur: Paars-wit

@Karin1981 wrote:

@faizaa wrote:
Gazelle Bloom… niet te lomp… niet te zwaar… geen mega groot stuur… 7 versnellingen… mooi design… ben tevreden… :thumbup:




die heb ik ook sinds 4 weekjes :thumbup: :inlove:




jij had toch ook een Batavus Mambo deluxe?

Ik heb een Puch mama fiets met 7 versnellingen . Hij rijdt heerlijk! Ik zou er niet meer naar Santiago de Compastela rijden, maar gewoon de dagelijkse ritjes gaan prima!!

@meisje1974 wrote:

Ik heb een Puch mama fiets met 7 versnellingen . Hij rijdt heerlijk! Ik zou er niet meer naar Santiago de Compastela rijden, maar gewoon de dagelijkse ritjes gaan prima!!




Santiago de Compastela? hihi…



Ik ben helemaal fan van de Puch Storm 2011, maar daar gaat sowieso al achter geen zitje op en ik twijfel of voorop zal lukken. 't is een transportfiets. Ik vind sowieso alllll die puchjes mooi :inlove:



Sparta amazone vind ik ook heel mooie fiets, maar… budget :roll:

@Anita-1982 wrote:

Ik heb de:



Sparta Amazone Dynamic Limited Edition 2010



Ben er heel blij mee!

Kleur: Paars-wit




Oww die vond ik ook zo mooi :inlove: :inlove:

@faizaa wrote:

Gazelle Bloom… niet te lomp… niet te zwaar… geen mega groot stuur… 7 versnellingen… mooi design… ben tevreden… :thumbup:




idem, ben ook erg tevreden.