De verkoper van mijn Gazelle Bloom die vertelde dat de Batavus Mambo en Gazelle Bloom qua frame en rijden exact hetzelfde zijn, ziet er anders uit, maar voor de rest geen verschil.
En hij had ze beide staan en ik vond de Bloom mooier.
Ik heb de sparta limited edition blauw/wit! Hij heeft gewoon 28 inch wielen (met gewone dunne banden, geloof dat de trendy dikke banden heeft) en 7 versnellingen en hij fietst als een zonnetje! Ik vind het echt een prima fiets, heb zelf best veel lichamelijke klachten, maar fiets als een prinsesje op deze fiets. Heb wel nog maar 1 kind voorop en buggy en fietstas achterop, maar kan me niet voorstellen dat i met 15 kg extra achterop opeens een heel stuk minder goed gaat rijden. Topfiets!
heb er gisteren eentje gekocht
de montego liberty 7 amethyst
geweldige keuze kristalkindje (ik heb de 3 versie al 5 jaar naar tevredenheid!)
@~Marion~ wrote:
Ik heb afgelopen week de witte mambo deluxe gekocht. Het is inderdaad een vreseli8jke hap geld. Ik was voor de mambo, 2 bobikezitjes, windscherm, een buggy-mee en fietstassen 1000 euro kwijt. Volgende week issie klaar…
ja ik zit nog te twijfelen. heb deze ook gezien en vind hem echt heel mooi en lijkt me heel stevig.
hier werd overigens gezetd dat de mambo steviger lijkt te zijn dan de gazelle bloom want het frame van de mambo loopt achter onder de bagage drager helemaal door…
heb nu de sparta amazone ltd gezien, paars/wit met alleen de stoeltjes en windscherm voor 999 euro,
de mambo kan ik op internet voor 850 incl stoeltjes, windscherm en fietstassen krijgen… twijfel twijfel twijfel