na vele topics over moe zijn in het 1ste trimester…nu dus ontzettend moe in het 2e trimester
jeetje hey, ik kan mijn ogen niet meer open houden, ben de heledag moe, en soms vallen ze gewoon dicht als ik even uitgeput op de bank zit, of zelfs buiten als ik met de kinderen en andere mama’s met kinderen op het pleintje zit hier voor de deur
wordt er schagerijnig van…ben niet meer te genieten, en slaap als het kan smiddags even met de kinderen en lig savonds om 10 uur al uit gebreid te slapen in bed
wat kan ik hier aan doen??? en wanneer houd het eindelijk eens op, bij mijn vorige zwangerschappen was ik echt niet zo extreem moe…
bedankt voor de reacties alvast :-*
Dan krijg je vast een meisje kimmetje :lol: :lol: :lol:
Tja, je kunt even je hb-gehalte laten checken, als dat te laag is kun je veel ijzerhoudende producten eten en verder evt. supplementen nemen.
Maar als het de hormonen zijn heb je pech en moet je er maar gewoon zoveel mogelijk aan toegeven. Ik heb het ook en 't is stomvervelend, maar er is weinig aan te doen behalve dan rustig aan doen. Succes :-*
Oei wat herkenbaar zeg! Ik dacht ook dat de moeheid wat minder zou worden in het tweede trimester maar het wordt alleen maar erger. Dus ik lees met je mee
Nou meis ik sluit me helemaal bij je aan hoor, ik eet staaltabletten bij het leven maar heb deze keer niet het idee dat het mijn hb is dat had ik bij Brian wel maar dat was pas echt op het einde.
Ben ook blij dat ik nu halve dagen werk kan ik smiddags lekker even slapen :thumbup:
Ik heb verder helaas geen tips :? woe alleen even zeggen dat ik met je meeleef
dank jullie voor de reacties, een meisje dat zou wat zijn hahahaha,
maar zonder gekheid, ik bel morgen met de vk even kijken wat die dr van zegt, en misschien idd is mijn hb wel aan de lage kant?? ik weet het ook niet natuurlijk
maar ben wel blij (niet voor jullie natuurlijk) dat ik niet de enigste ben
Oh breek me de b*k niet open… :roll:
hoii
ook hier gewoon dood op.
ben blij dat vandaag die meid van me naar school gaat tot half 4 kan ik lekker dutten de hele middag heeerlijk gewoon dat slapen.
Ik had er tot voor kort ook zoooon last van… nu niet meer, heb vakantie! :lol:
Ik was ook zo moe en bij mij helpt floradix erg goed. Je kan het gewoon bij de drogist kopen en het is puur natuurlijk.
groet anita
wat is floradix dan???
Hier hetzelfde verhaal gehad, is pas NET over, maar ik heb je al geantwoord in het jan.topic. Bij mijn zoon had ik dit echt niet in deze mate. MAAR was dat niet omdat ik toen lekker op mijn kont kon zitten wanneeer ik dat wilde :think:
Maarre… ik krijg ook een meisje dusse… :inlove: zal voor je duimen
hahaha wie weet pientje ben heeeel benieuwd naar de echo :inlove: :inlove:
Floradix - natuurlijk ijzerpreparaat. Net als Floradix Vita Kruidenelixer bevatten Floradix tabletten een goed opneembare vorm van ijzer, het ijzer II gluconaat. Daarmee wordt de ijzervoorraad snel aangevuld en voorkom je moeheid en lusteloosheid. De ijzeropname wordt nog extra gestimuleerd door de aanwezigheid van gistextract en vitamine C. Opbouwende kruiden en plantenextracten in de Floradix tabletten versterken het hele lichaam.
Floradix kruidentabletten zijn geschikt voor iedereen die een versterking kan gebruiken. Dat geldt met name voor mensen met een grotere kans op ijzertekort, zoals vrouwen, zwangeren, lijners, sporters, ouderen, kinderen tijdens de groei en moeders die borstvoeding geven. Het is aan te bevelen om de tabletten minstens 3 maanden achtereen te gebruiken.
Hierbij een beschrijving van floradix. Je hebt het in tabl vorm of in vloeibare vorm.
groet anita
oh dank je anita, ik zal morgen gelijk even kijken
Hier moe in het eerste, tweede en derde trimester :eh: hoopte ook steeds dat t over zou gaan, maar helaas pindakaas… zou t dan ook een meisje worden ben benieuwd :mrgreen:
tja wat ik er aan doe? maar proberen er een beetje aan toe te geven als het kan. Ik weet niet hoe t bij jou is, maar ik slaap eigenlijk al vanaf t begin heel slecht (eerst misselijk, toen zuur, nu voorweeën etc) dat breekt overdag ook op denk ik! Veel sterkte in ieder geval!!
nee ik slaap juist heel goed!!!
heerlijk smiddags even met de kids op bed, sochtend vroeg staat de ouddste zo rond 8 uur aan mijn bed, en savonds val ik weer als een blok inslaap, dus daar zal het niet aan liggen
meid zo te zien aan je banner, schiet het voor jou al mooi op en hoeven we niet mee zolang te wachten tot beeb er is :inlove: ben heel benieuwd
Hoi,
Bij mij was mijn hb veeeeeeel te laag, en na 2 weken ijzer voelde ik me weer als herboren.
Hoop dat het bij jou ook ziiets is, het is erg fijn om je weer een beetje ‘normaal’ te voelen…
Groetjes,
Femke
@kimmetje23 wrote:
nee ik slaap juist heel goed!!!
heerlijk smiddags even met de kids op bed, sochtend vroeg staat de ouddste zo rond 8 uur aan mijn bed, en savonds val ik weer als een blok inslaap, dus daar zal het niet aan liggen
meid zo te zien aan je banner, schiet het voor jou al mooi op en hoeven we niet mee zolang te wachten tot beeb er is :inlove: ben heel benieuwd
oh gelukkig dat je wel lekker slaapt snachts!!
ja hier wordt het spannend, ben zelf ook erg benieuwd de kleine mag van mij wel komen
hier ook, ongelofelijk moe
hb van 9,3 dus dat zal het niet zijn
Ik heb het bij de vorige 2 zwangerschappen ook gehad en volgens mij nu weer dus tips heb ik helaas niet…