moe in het 2e trimester?!?!?!!?!?

hier ook iemand die ontzettend moe is…

bij mij komt het echter omdat ik mijn rust niet goed nemen kan ivm een verhuizing…

ik hoop dat wanneer we over zijn de rust een beetje terugkomt en ik meer energie heb…

helaas doen ze dr niks aan, schommeling van de hormonen zeggen ze :roll: :roll: :roll: zal dr dus aan toe moeten geven en zoveel mogelijk slapen al vind ik dat niet zo erg hahahahaha

Ik was ook ontzettend moe gedurende mijn hele zwangerschap :zzz: Mijn hb bleef ook de hele tijd goed, dus de enige tip die ik mee kreeg was zoveel mogelijk rusten.

En eerlijk gezegd ben ik nu nog steeds heel snel moe :?

Ik hoop voor je dat het wel snel beter wordt (en dat je een meisje krijgt na 2 boys :wink: )

Liefs Janneke :-*

jha ik ben bang dat deze zwangerschap vermoeidheid boven aan het lijstje zal staan!..

hoop ook snel te mogen weten wat het nou is voor geslacht…wie maakt mij zo moe??? hahahahahaha

Hoi…

Hier nog een vermoeide mama…

Bij de eerste had ik het ook zo erg en slapen ging idd ook gewoon nog goed…

Toen was het een meisje dus je weet het niet he…

Maar nu ook hoor al voelde ik me meer lusteloos dan echt megamoe… maar ik ben erg geholpen met gewoon speciale vitamine van puur mama voor zwangere vrouwen… Er is ook een roosvicee ( ferro geloof ik) waar extra ijer inzit, die kun je ok proberen natuurlijk…

Mijn hb was ook alijd gewoon erg goed, maar wel heel moe…

Nu een kleine die niet meer slaapt rondlopen, wat natuurlijk ook niet meewerkt…

Veel succes in ieder geval…

Groetjes Tina