Ik wil die Wii … :mrgreen:
Maar hij is bijna nergens te verkrijgen.
Nu is het zo, ik kan een abonnement afsluiten voor 1 jaar voor 40 euro per maand en dan krijg ik er gratis de Wii bij
Zelf heb ik al een abonnement van 27,50 euro per maand, dat is bij een andere provider. Bevalt me wel goed, maar ga hem niet verlengen. Loopt in februari 2009 af.
Ik geef zo een 50 / 75 per maand uit aan mijn mobiel, voor sommige misschien erg prijzig :roll: , maar ik sms te veel ivm mijn doofheid. Dus ben er lekker gek op.
Dus ik vraag me af, heeft iemand hier weleens via internet dus een mobiel afgesloten en daarbij iets gekregen ? Ging dat goed ? Ik ga normaal naar de winkel zelf, maar deze is niet in de buurt (Zutphen) en lijkt me toch erg leuk de Wii te krijgen (is toch wel ruim 250 euro !!)
Dan heb ik er maar twee … eentje voor mijn vrienden en eentje voor mijn geheime minnaar
(laat mij man dat maar niet horen :mrgreen: ).
Wat zouden jullie doen ? Mijn mobiel stelt niks voor, want degene die ik had bij het afsluiten van de abonnement is gejat, kreeg van de verzekering geen nieuwe, dus een andere mobiel lijkt me wel prettig.
ik heb wle goede ervaringen mee met dingen die je bij je mobiel krijgt via internet…
zo ben ik aan onze playstation2 gekomen en aan mijn gameboy advance enzo…
maar bij *****… kun je hem bestellen hij is (was vande week) daar nog verkrijgbaar…
ik zou op zich geen 2e abbo afsluiten alleen voor de WII… denk dat ik dan hier thuis ook de grootste troubles zou krijgen overigens met mijn man… en dan derbij je betaald wel 12 maanden lang dat bedrag voor je abbo… en das in mijn ogen duurder dan de kosten voor een wii aan te schaffen… maar goed das mijn mening… als je nu een nieuwe abbo nodig hebt is weer wat anders tuurlijk hihi
liefss :vlinder:
Dat is wel een punt, je betaald wel 12 maanden lang.
Maar zoals ik zei, die van mij loopt februari 2009 af.
Dus dat maakt niet zo veel uit …
En plus daarbij maak ik niet hogere kosten, ik betaal nu al gauw zo een 50 / 75 euro per maand. Dus als ik deze zou afsluiten kom ik op 't zelfde bedrag, alleen kan ik meer smsen dan
Je hebt in elke geval geen slechte ervaringen mee met afsluiten via internet dus … daar ging het mij ook om
(en natuurlijk meningen, hoe slecht ook :mrgreen: )
Dus dan heb je 8 maanden lang een dubbel abonnement… Dat is dus een heel duur geintje. Beter los kopen, veel goedkoper. Levertijd wisselt nogal heb ik begrepen. Beter vragen waar het kort duurt en daar heen gaan/bestellen.
@Sis wrote:
Dus dan heb je 8 maanden lang een dubbel abonnement… Dat is dus een heel duur geintje. Beter los kopen, veel goedkoper. Levertijd wisselt nogal heb ik begrepen. Beter vragen waar het kort duurt en daar heen gaan/bestellen.
idd daar dacht ik dus ook aan… dan ben je goedkoper uit als je gewoon een wii koopt… maar goed
Dus niemand ziet er iets postiefs in ???
Iedereen vind het maar een duur grapje :roll:
Want zoals ik zei, ik betaal toch al ruim 50 / 75 euro per maand voor mijn abonnement, terwij die 27,50 per maand is.
Dus eigenlijk 27,50 + 40,00 per maand is : 67,50 en dan heb je wel gratis een wii …
Vraag me dan eigenlijk beetje af of ik dat verkeerd zie :roll:
Daarom dus jullie meningen …
hahah vind jou berekening wel heel mooi…
maar meestal althans zo ervaar ik het dan… als je een duurde abbo neemt komen er automatisch extra kosten boven dus ben je nog heel duur uit… althans dat is mijn ervaring toen ik dacht slim te zijn en mijn abbo te verhogen… ik was daardoor alleen maar meer geld kwijt dan wat ik al was zeg maar
ik had overigens voor een paar week terug bij neck punt com hem besteld en binnen 2 dagen in huis
Zie dat wij Neck … bla bla nu 2 weken duurt, dus het kan nog langer zijn.
Ik begrijp je reactie ook … ben toch blij dat je het zo zegt.
Maar tja, vind het ook moeilijk …
Zit gewoon beetje zo van, kan duurder zijn, maar hoeft niet, als je toch per maand al zoveel ongeveer aan je mobiel uitgeeft qua kosten … dan zou die Wii eigenlijk ‘een kado’ zijn.
of het wijs is of niet weet ik niet. Geen zin om over na te denken
Wel erg goeie ervaring met online abo. met “kado’s” dus daar hoef je het niet voor te laten.
12x40=480
Je spaart misschien 25 per maand aan je kosten van je huidige abbonement omdat je niet meer over de limiet gaat. Dat is 300.
480 - 300 = 180
Dan betaal je dus 180 voor een WII.
En vergeet niet dat 40 euro abonnement op tijd op te zeggen, anders zit je er langer aan vast. En lees de kleine letters!!
Das wel een goeie om over na te denken !
En kleine letters lees ik altijd … anders zit je ergens mooi aan vast en da’s niet de bedoeling !
http://www.kieskeurig.nl/kopen/5C6BC43ACA56FFC5C125721F00477D79.htm
Het lijkt dus wel voordeliger zo. Maar hoe weet je dat ze het bij de telefoonfirma de WII wel op voorraad hebben?
@Femke, mama van Jelle wrote:
Dus ik vraag me af, heeft iemand hier weleens via internet dus een mobiel afgesloten en daarbij iets gekregen ? Ging dat goed ?
Ja ik heb dat nu al twee keer gedaan maar dan met laptops erbij. Is altijd goed gegaan en vind het een prima regeling. Eind juni verloopt mijn abbo weer en dan neem ik weer een sim only met een laptop erbij. Dan moet ik 150 euro of iets meer bijbetalen voor die laptop en betaal dan 20 euro per maand aan abbo-kosten. :thumbup:
hier in de buurt heb je ook een gameshop winkel goede kwaliteit 2e hands wii’s enzo. vaak gewoon nieuwsstaat met alle garantie erbij enzo. alleen betaal je er een stuk minder voor. misschien ook een manier om op een goeje manier aan je wii te komen?
reken ik nu echt zo anders als jullie??
Ze betaalt nu 50-75 euro per maand aan haar mobiel, waarvan de abokosten 25? euro zijn… Ik weet niet hoe veel belminuten daarbij zitten…
maar als ik nu het andere abo van 40 euro erbij tel(wederom de vraag hoeveel belminuten daarbij zitten?) Is ze dus per maand 65 euro kwijt, dus eigenlijk nog een besparing van 10 euro, als je binnen de belminuten gaat blijven. Als je daar dan ook nog eens een wii bij krijgt, lijkt het me dat je er beter mee uit bent, toch?/
12x40=480
Je spaart misschien 25 per maand aan je kosten van je huidige abbonement omdat je niet meer over de limiet gaat. Dat is 300.
480 - 300 = 180
Dan betaal je dus 180 voor een WII.
Niet helemaal volgens mij, want ze belt tussen de € 50,- en € 75,- per maand.
(Op haar € 27,50 abo scheelt dat tussen de € 22,50 en € 47,50)
'oude' abo loopt nog 8 maanden = 8 x € 27,50 = € 220,-
'nieuwe' abo 8 x € 40 = € 320,-
Samen: € 220,- + € 320,- = € 540,-
Als je 8 maanden € 50,- zou bellen met alleen het 'oude' abo= € 400,-
Als je 8 maanden € 75,- zou bellen met alleen het 'oude' abo = € 600,-
Dus is het toch nog goedkoper (want je belt bij beide binnen de bundel, is veel goedkoper dan bij de 'oude' buiten de bundel) om 2 abo's te nemen en daarbij ook nog GRATIS een WII.
Maar niet als je 'maar' € 50,- / maand verbruikt. Dan leg je iets bij.
Het enige wat je echt goed in de gaten moet houden is dat je bij beide niet over de limiet moet gaan.
Ja Marieke en Femke, volgens mij hebben jullie gelijk hoor
Een abonnement loopt toch geen 8 maanden? Het gaat om 8 maanden dubbel, maar ze kan niet na 8 maanden opzeggen. Dus moet je volgens mij rekenen met 12 maanden, en niet met 8, Reken jezelf zo rijk als je wil hoor…
hoi
ik heb vorige week een nieuw abbonement afgesloten voor 18 euro per maand met ene gratis wii dat was dan voor 2 jaar.
Voor 1 jaar kon ook dan betaalde je 22 euro meen ik en moest je 24 euro bij betalen voor de wii.
mag geen reclame maken dus pb me maar mocht je willen weten waar
Nicje heeft alleen de 'dubbele’maanden even gerekend als voorbeeld… de resterende maanden zou ze in theorie evenveel kwijt blijven zijn, toch?