Even duidelijk maken …
Ik kan ivm zwaar slechthorendheid bijna niet bellen :mrgreen:
Dus mijn abonnement van 27,50 euro is dus niet snel hoger, want daarmee mag ik dus 200 minuten of 200 sms per maand versturen.
Als ik dus de HI bij neem van 40 euro per maand, kan ik 650 smstjes versturen (lees ik op de site) of 325 minuten bellen. Dus in totaal is dat al 850 smstjes versturen
Ik was wel vergeten te zeggen dat ik bij mijn abonnement van 27,50 euro ook nog 10 euro extra betaal voor extra sms (dus 1000 extra bij) want met alleen 200 sms gratis per maand ging ik het niet redden en moest ik vaak dus nog extra bij betalen. Dus met deze twee mobiels met 650 smstjes versturen, denk ik dat ik veel goedkoper zal uitkomen zo ook.
Sis, ik snap je trouwens wel, maar ik bedoel meer dat ik toch al best wat besteed aan mijn mobiel. Ik betaal al gauw tussen de 50 / 75 per maand. Dat is ook best wel wat, maar dat is altijd hier wel geweest (je wilt niet weten hoeveel ik vroeger kwijt was :naughty: ). Maar als ik dus de kosten van 27,50 (en ik heb al geinformeerd bij de provider of ik hem kan verlagen, want ik had een abonnement voor 2 jaar afgesloten, dus soms kan het na zoveel maanden lager) betaal en daarbij die van 40, vind ik persoonlijk dat ik niet meer kosten maak. Je krijgt dan wel een Wii bij, die dan helemaal gratis is.
Wel vind ik als ik voor 2 jaar zou kiezen, dat ik veel duurder ga uitkomen, dan betaal je geen 12 maanden, maar 24 maanden en dat vind ik dan niet waard. Mijn mobiel loopt in februari af en als ik deze neem in juni, het scheelt zo een paar maanden …
Vind moeilijk uit te leggen, maar ben wel blij dat sommige mij wel begrijpen … :shifty:
Ik snap het ook wel hoor, maar het klinkt me ondanks alles toch duur in de oren. En het ging toch ook om de snelle levertijd van de wii bij het nieuwe abonnement? Daar zou ik dan zeker naar informeren omdat daar veel over te doen is. Als je dan alsnog weken op je wii zit te wachten…
Sms’en lijkt me trouwens wel een uitkomst als je slecht hoort. Net als internet en MSN, dat is vast ook heerlijk voor je om te communiceren. Dus dat je daaraan veel geld uitgeeft snap ik wel.
:-*
Heb met die winkel al contact gehad, de Wii is daar wel op voorraad …
Ga er eens goed over nadenken ! :think:
Ik vind het wel een goede deal hoor, ik zou het dus doen als ik jou was.
De Wii is harstikke leuk, heb hem zelf ook en zou hem echt niet meer willen missen.
@Femke, mama van Jelle wrote:
Dan heb ik er maar twee … eentje voor mijn vrienden en eentje voor mijn geheime minnaar![]()
(laat mij man dat maar niet horen :mrgreen: )
:shock: ach ja, we leven momenteel in 2008 :mrgreen:
Ik heb de Wii en de Wii fit besteld bij Wehkamp… ik heb er nu geen geld voor, maar over vier weken wel, en de levertijd is vijf weken. Dus ik heb de bestelling maar alvast geplaatst, en laat hem rustig sudderen :mrgreen:
Jenni,
Hoop dan ook echt dat hij zo over 5 weekjes komt, want ik begreep van iemand dat ze een schatting van de levertijd geven (doet Bol puntje com ook) maar toch moet je soms nog langer wachten …
de levertijd van de wii bij wehkamp is al vanaf januari 5 weken en geloof dat ze vanaf die tijd al geen wii’s hebben verzonden…
wij zijn namelijk ook een tijd der naar op zoek geweest en uiteindelijk geslaagd bij een andere groot warenhuis online…
liefss :vlinder:
Ik heb de bestelling bij Wehkamp vorige week geplaatst, toen stond de levertijd op vijf weken. Gisteren stond hij op vier weken… dus ik hou even moed, en als ik over een week of vier zie dat hij nog steeds op tig weken staat ga ik op zoek naar een andere leverancier