MMMMMM Heerlijk........Waar ben jij aan verslaafd???

@petri wrote:

Marion, de rijstwafels met chcolaag of kaaslaag of BBQ laag heb je ook van snackerjacks. Dan snack je gewoon verantwoord hihi.


Jaaaaaaaaaaaa die zijn ook :drool: :drool: :drool:

@juulisjuul wrote:

@~Marion~ wrote:
Ik heb dat met die gechocolatiseerde rijstkoekjes… Je had ze vroeger altijd in zo’n lange lichtblauwe verpakking en zijn nu nergens meer te verkrijgen… :cry: :cry: :cry: :cry: Maar mensenlief wat zijn die lekker…



Als iemand weet wat ik bedoel én ook nog weet waar ze te krijgen zijn word ik heeeeeel gelukkig!




Jaaaaaaa die ken ik, ik heb laatst bij de C1000 nog zoiets soortgelijks gekocht Nippon heette dat, weet je wat ik bedoel??? Is iig ook rijstekoejes met chocolade eroverheen :drool: :drool: :drool:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH EEEEEEEEEEECHCHT??? Ik zie wel vaak van die dingen en dan denk ik:“Hebbes!” Maar dan zijn het notenkoekies… GA vanavond kijken!! Nippon…

@Ploeffie wrote:

:oops: :oops: beslag van cake of taartenbodem. :drool: :drool: :drool:




Oooow jaaaaaaaaaaaa!! Toen ik zwanger was bakte ik vaak cake… Er kwamalleen nooit een daadwerkelijke cake uitde oven… Beslag ging linea recta naar binnen. (en dan ging ik op de trap in de gang zitten zodat niemand me van buitenaf kon zien en betrappen… :oops: :oops: :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

@juulisjuul wrote:

@petri wrote:
Marion, de rijstwafels met chcolaag of kaaslaag of BBQ laag heb je ook van snackerjacks. Dan snack je gewoon verantwoord hihi.


Jaaaaaaaaaaaa die zijn ook :drool: :drool: :drool:

Ok! Opties genoeg! Wordt extra budget meenemen vanaaf! 8) 8) 8)

@~Marion~ wrote:

@Ploeffie wrote:
:oops: :oops: beslag van cake of taartenbodem. :drool: :drool: :drool:




Oooow jaaaaaaaaaaaa!! Toen ik zwanger was bakte ik vaak cake… Er kwamalleen nooit een daadwerkelijke cake uitde oven… Beslag ging linea recta naar binnen. (en dan ging ik op de trap in de gang zitten zodat niemand me van buitenaf kon zien en betrappen… :oops: :oops: :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )




WHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol:

Maar er zitten rauwe eieren in toch? :?

@~Marion~ wrote:

@Ploeffie wrote:
:oops: :oops: beslag van cake of taartenbodem. :drool: :drool: :drool:




Oooow jaaaaaaaaaaaa!! Toen ik zwanger was bakte ik vaak cake… Er kwamalleen nooit een daadwerkelijke cake uitde oven… Beslag ging linea recta naar binnen. (en dan ging ik op de trap in de gang zitten zodat niemand me van buitenaf kon zien en betrappen… :oops: :oops: :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )




:lol: :lol:

Ja, huhuh… als ik zwanger ben, en ik MOET beslag eten, dan gebeurd dat ook! hihi… Het is dan wel maar twee keer gebeurd… (Bij elke zwangerschap 1 keer… :oops: :oops: )