MMMMMM Heerlijk........Waar ben jij aan verslaafd???

@mama van anne wrote:

Alles waar chocola op zit :drool: :shifty:



Daarnaast (oooo…ben al even aan het denken hoe ze heten en kan er maar niet opkomen) die gele zak met ‘chips’ met kaassmaak. Alleen lekker van het echte merk…pffff waarom kom ik er nu niet op? Krijg er meteen zin in. Uhm van die gelige boogjes van ongeveer 1cm doorsnee…HEERLIJK :drool:




heten die niet chipito’s ?

Chocolade-pepernoten verslaving… echt TE lekker!

Ga ze ook nog eens zelf maken deze maand ofzo… :drool:

drop drop drop…kilo’s drop,en dan vooral die visjes,dropsprotten heten die dingen,ooooh ik kan me er klem aan vreten.



Hebben jullie wel eens van macadamia;s gehoord,soort noten? nee?

nooooit aan beginnen,die zijn net zo verslavend als chocolade,drop,koekjes en chips bijelkaar :oops: :mrgreen: …en als je je ergens misselijk aan kan eten :sick: maar lekker!!! :drool: :drool:



gelukkig zijn die macadamia’s behoorlijk prijzig per 100 gram,anders was mijn huis begraven in maca;s :oops:

Ik ben echt heel saaaaaaai :?

maar ik eet me klem aan mandarijnen :roll:

Hihi wel leuk om te lezen hoor dames.

Maar je kan tijdens je zwangerschap ook behoorlijk verslaafd aan iets zijn, enig idee wanneer dat begint???

@ilsederooy wrote:

@mama van anne wrote:
Alles waar chocola op zit :drool: :shifty:



Daarnaast (oooo…ben al even aan het denken hoe ze heten en kan er maar niet opkomen) die gele zak met ‘chips’ met kaassmaak. Alleen lekker van het echte merk…pffff waarom kom ik er nu niet op? Krijg er meteen zin in. Uhm van die gelige boogjes van ongeveer 1cm doorsnee…HEERLIJK :drool:




heten die niet chipito’s ?




JAAAAAAAA!!! Die ja…oooo…maak me GEK :drool: :mrgreen:

chocolademousse :drool: kan ik geen genoeg van krijgen :mrgreen:

Speculaas speculaas speculaas :drool: :drool: :drool:

Op dit moment speculaas en mandarijnen…



heten die koekjes (chocola met wafeltjes) niet penny wafels???

:oops: :oops: beslag van cake of taartenbodem. :drool: :drool: :drool:

Nougatblokjes met een laagje chocolade :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

Chocola, chocola, drop, toetjes, chips. Is maar net afhankelijk van het moment van de dag :lol:

Maar momenteel heb ik geen rem en eet ik tot ik erg misselijk ben :oops:

kettle chips; sea salt & pepper :drool:



Wat ook heerlijk is, maar wat ik al jaren uit zelfbescherming niet meer koop; oreo koekjes en dan een heel groot glas melk erbij sjucht

@Karin2 wrote:

Nougatblokjes met een laagje chocolade :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:




Niet aan rode spinnen met boerenkool toevallig ???



:lol: :smiley: :lol: :smiley: :lol: :smiley:

Julia !! :mrgreen: Haha pas op of ik stuur je een restje van gisteren !

Mét poot ! :twisted:

Marion, de rijstwafels met chcolaag of kaaslaag of BBQ laag heb je ook van snackerjacks. Dan snack je gewoon verantwoord hihi.



En kaasflips, is ook iets wat ik overgehouden heb aan mijn laatste zwangerschap.



Groetjes, Petri

Chocolade,chocolade en nog eens chocolade en dan ook echt verslaafd :oops:

Kitkat chunky, die witte, per 4 stuks verpakt…

Milka met koek… die grote reep… :drool:

Wiite chocolade met gepofte rijst van de Aldi…

Chocolade!!



Paprika chips Light van Lays (beter voor de lijn… :lol: )

cote d’or chocolade :drool: