MMMMMM Heerlijk........Waar ben jij aan verslaafd???

Ik zit nu aan een pot thee mijn nieuwe koekjes uit te proberen en ze zijn lekker !!! :drool: :drool: :drool:



Coco Choco van Fijnproevers van Verkade !!!





Waarschuwing!!!



Er zitten er maar 9 in en das maar goed ook !!! :oops:

Oeh klinkt lekker!



Ik heb een hele erge verslaving Maltesers :oops:

Echt, de zak gaat leeg! Ik eet door tot het op is, hoe misselijk ik er ook van wordt, de zak moet leeg! (Zelfs de grote familiezak :oops:)

Geen verslaving, maar je mag me (als je durft) er wel 'snachts voor wakker maken:

aaan alles waar chocolade aan en in zit :lol:

Momenteel aan alles wat chocolade is, vind het normaal al erg lekker, maar nu is er bijna geen houden aan. Resulteerd ook wel in een aantal extra kilo’s :oops: :oops:



Vorige zwangerschap had ik dat met mandarijnen, is toch iets gezonder, maar ben toen toch 28 kilo aangekomen (65 naar 93)

verslaafd uhuuum … tja … dropjes :oops:

Chocola, maakt niet uit in welke vorm, als het maar naar chocola smaakt, jammie!

Momenteel een pepernotenverslaving :mrgreen:

ohh Malthezers jaaaaaa :drool:

je word er inderdaad wel snel misselijk van :oops:



bijna alle anderen dingen met melkchocolade zijn ook goed, vooral van die kinderchocolade :lol:

Ik heb dat met die gechocolatiseerde rijstkoekjes… Je had ze vroeger altijd in zo’n lange lichtblauwe verpakking en zijn nu nergens meer te verkrijgen… :cry: :cry: :cry: :cry: Maar mensenlief wat zijn die lekker…



Als iemand weet wat ik bedoel én ook nog weet waar ze te krijgen zijn word ik heeeeeel gelukkig!

pepernoten met chocolade…



anyweg…alles waar choco in of op zit…is een goede vriend van moi

bijna iedereen is dus verslaafs aan chocolade



voel me al een stukje beter hahahaha ben niet de enige

Cola is een verslaving, nu ik zwanger ben…



Maar die kinderchocolaatjes… Bruin buitenkant/ witte choc binnenkant… zet als van de verassingseieren… HHHMMMMMMMMMMMM



Echt super lekker…

Maar kooop ze niet vaak hoor…

Ben al zoveel aangekomen… 57kg naar 74kg…

En ben net 29 weken…

:oops: :oops:

Idd chocola. Maar daar kan ik wel zonder.

Waar ik echt een beetje verslaafd aan ben is Cola-light.

Ik drink geen koffie dus misschien dat ik het daarom met Cola heb?

@Isabel wrote:

Momenteel een pepernotenverslaving :mrgreen:




Hier ook dramaaaaaaaatisch! :roll: :lol:

@Affie wrote:

@Isabel wrote:
Momenteel een pepernotenverslaving :mrgreen:




Hier ook dramaaaaaaaatisch! :roll: :lol:




En dan dus vooral de chocoladepepernoten!



Marion, het enige dat ik kan bedenken bij chocolade-rijstkoekjes zijn knoppers, die zijn ook eeeerrug lekker!

@~Marion~ wrote:

Ik heb dat met die gechocolatiseerde rijstkoekjes… Je had ze vroeger altijd in zo’n lange lichtblauwe verpakking en zijn nu nergens meer te verkrijgen… :cry: :cry: :cry: :cry: Maar mensenlief wat zijn die lekker…



Als iemand weet wat ik bedoel én ook nog weet waar ze te krijgen zijn word ik heeeeeel gelukkig!




Jaaaaaaa die ken ik, ik heb laatst bij de C1000 nog zoiets soortgelijks gekocht Nippon heette dat, weet je wat ik bedoel??? Is iig ook rijstekoejes met chocolade eroverheen :drool: :drool: :drool:

ja Marion NIPPON volgens mij idd bij C1000 en AH …Lidl een Aldi hebben vaak ook wel dat soort dingen

Alles waar chocola op zit :drool: :shifty:



Daarnaast (oooo…ben al even aan het denken hoe ze heten en kan er maar niet opkomen) die gele zak met ‘chips’ met kaassmaak. Alleen lekker van het echte merk…pffff waarom kom ik er nu niet op? Krijg er meteen zin in. Uhm van die gelige boogjes van ongeveer 1cm doorsnee…HEERLIJK :drool:

@mama van anne wrote:

Alles waar chocola op zit :drool: :shifty:



Daarnaast (oooo…ben al even aan het denken hoe ze heten en kan er maar niet opkomen) die gele zak met ‘chips’ met kaassmaak. Alleen lekker van het echte merk…pffff waarom kom ik er nu niet op? Krijg er meteen zin in. Uhm van die gelige boogjes van ongeveer 1cm doorsnee…HEERLIJK :drool:




De echte naam weet ik ook niet, maar hier heten ze snottebellen :mrgreen:



Enne… mijn verslaving: marsepein :drool: :drool: :drool: