vandaag zei collega dat je vaker misselijk bent bij een jongen… Volgens mij klopt dit niet (heb meerdere mensen die ook bij meisje misselijk waren) maar dacht gooi er ff polletje tegenaan.
Dus was jij misselijk? Bij jongen of meisje of allebei? Of helemaal niet?? Vertel het hier!
heb tot nu toe 3 jongens en bij de 2e was ik misselijk.
en deze zw.schap ook weer goed misselijk geweest.
De andere zw.schappen niet.
Dus ik ben zowel misselijk als niet misselijk geweest bij een jongen.
Misselijk bij een jongen en voor deze kleine is het nog niet bekend of ik misselijk was bij een jongen of een meisje :lol:
Bij mijn 1e zoon heb ik tot 16 weken elke dag overgegeven van de misselijkheid. Bij mijn 2e zoon 1 keer bijna overgegeven en bijna niet misselijk geweest.
Ben bij Ivan en nu zusje behoorlijk misselijk geweesst alleen bij zusje nu nog, wass bij Ivan wel over.
Bij Daan was ik helemaal niet misselijk
Ik was bij mijn dochter en bij mijn zoon misselijk. Bij mijn dochter was het alleen iets erger maar dat vond ik na 2 miskramen helemaal niet erg. Af en toe lokte ik het zelfs uit door de achterkant van mijn bovenste tanden te poetsen.
ik heb 2 jongens en ben niet misselijk geweest
Ik heb twee meisjes en niet misselijk geweest
Zowel bij mijn zoon als bij deze zwangerschap van ons meisje ben ik tot 16 weken misselijk geweest, en daarna was het over.
Bij mijn dochter totaal niet misselijk…
bij mijn zoontje dertien weken extreem misselijk…de hele dag braken bij
alles…
ik heb een jongen en ben helemaal niet misselijk geweest
ze zeggen bij meerlingen dat je ook extremere klachten hebt
maar mijn moeder was bij mijn jongste 2 zusjes ook niet misselijk of anders als bij de keren dat ze van mij en mijn andere zus zwanger was
ze wist pas dat ze er 2 kreeg toen mijn vader rond 28 weken zei van dit kan er nooit 1 zijn
toen kreeg je nog niet zomaar een echo… en toen heeft ze een echo gekregen en moest ze in ene nog een bedje aan schaffen en extra kleertjes :mrgreen:
Kan niet reageren op je poll gezien de keuzes.
Maar ik heb een meisje en ik ben héél erg misselijk geweest.
bij de eerste 2 jongens veel misselijk geweest… bij deze niet misselijk geweest… (ook een jongen)
bij de jongens heel misselijk, bij mn dochter niet.
2 jongens, bij de 1e helemaal niet misselijk geweest, bij de 2e alleen af en toe weeïg, maar dat waren er in het begin 2… toen het met 1 fout ging niet meer misselijk geweest.
(dus was denk ik door dubbele hormonen)
Mijn optie staat er niet echt bij, maar ik heb een zoontje en was echt totaal niet misselijk
Bij de eerste goed ziek geweest, werd een meisje.
Nu weer goed ziek geweest, weet niet wat het word.
Bei beide zwangerschappen behoorlijk misselijk en een jongen en een meisje gekregen.
Ik heb twee meiden bij de eerste ben ik de hele 9 maanden misselijk geweest, en bij de tweede alleen het eerste trimester
conclusie… haar theorie gaat niet op :mrgreen:
Een meisje en een jongen en allebei niet misselijk geweest.
Mijn oma dacht bij de eerste dat het een jongen zou worden omdat ze van de vijf zwangerschappen maar bij 1 misselijk was geweest en toen kreeg ze een meid.