Misselijk, jongetje/meisje

mij het meisje misseldijk tot 12 weken

bij de jongen (s) miselijk tot het eind

@Tedski wrote:

Een meisje en een jongen en allebei niet misselijk geweest.

Mijn oma dacht bij de eerste dat het een jongen zou worden omdat ze van de vijf zwangerschappen maar bij 1 misselijk was geweest en toen kreeg ze een meid.

dat kreeg ik bij de 2e te horen, toen ik dus wel misselijk was… oh dan wordt dit vast een meisje… nou dan wel eentje met een piemeltje :lol:

Ik zie nu dat het misschien niet helemaal duidelijk was, dat verhaal van mijn oma. Ze dacht bij MIJN eerste dat het een jongen zou zijn :wink:

@Tedski wrote:

Ik zie nu dat het misschien niet helemaal duidelijk was, dat verhaal van mijn oma. Ze dacht bij MIJN eerste dat het een jongen zou zijn :wink:

nee ik snapte hem wel hoor… maar hier gaat dus ook meer het bakerpraatje rond dat je bij een meid misselijk zou zijn en bij een knul niet…

Bij de oudste was ik daar zelf al van overtuigd dat het een knul zou zijn :lol: en bij de 2e was ik dus misseljik en de buitenwereld was overtuigd dat het een meid zou zijn vanwege die misselijkheid.

Ben benieuwd wat ze deze keer allemaal gaan zeggen :mrgreen:

@mamaMarije wrote:

@Tedski wrote:

nee ik snapte hem wel hoor… maar hier gaat dus ook meer het bakerpraatje rond dat je bij een meid misselijk zou zijn en bij een knul niet…

Bij de oudste was ik daar zelf al van overtuigd dat het een knul zou zijn :lol: en bij de 2e was ik dus misseljik en de buitenwereld was overtuigd dat het een meid zou zijn vanwege die misselijkheid.

Wil je het van te voren weten?

@Tedski wrote:

@mamaMarije wrote:
@Tedski wrote:

Wil je het van te voren weten?

ik wel, mijn man neigt deze keer naar niet…

Maar als we het wel weten, dan blijft die kennis voor ons tot na de geboorte. Bij de 2e en 3e wisten we het ook en heeeeerlijk gelachen soms thuis na opmerkingen die het bewijs zouden zijn dat wij een meid zouden krijgen (want nog los van de opmerkingen dat het wel een meid moest zijn/ we dat wel zouden moeten willen waren er een paar mensen ook echt heilig van overtuigd, ik zou me verkletst hebben etc, ja het was duidelijk we kregen een meisje. Ja heeeeel duidelijk :mrgreen: ).

Ben zelf gewoon nogal nieuwsgierig :oops:

Grappig dat anderen er heilig van overtuigd zijn :lol:

Ik ben helemaal niet vaak misselijk geweest, ja heb 1 week buikgriep gehad en toen de hele week overgegeven. En daarna met vlagen en af en een toe een dagje en wij hebben ook een jongen, dus bakerpraatje :wink:

Geen idee, wij weten het nog niet!

Ben bij de eerste niet misselijk geweest. Dat is een jongen,

nu heel erg misselijk…

Van Kaya was ik de eerste 16 weken misselijk met veel spugen en de laatste paar weken kwam het weer terug.

Bij mijn zoon een beetje misselijk. Bij de beide dames echt kotsie kotsie misselijk. ( letterlijk)

Bij mijn dochter erg misselijk en dagelijks spugen tot 23 weken.

Bij zoontje misselijk en weinig spugen tot 12 weken.

En nu, de hele dag door misselijk en veel spugen… volgens de chinese conceptiekalender een jongen :think:

ik heb juist gehoord dat je meer misselijk bent bij een meisje en bij mij klopte dat ook :mrgreen:

Bij Nathalie ben ik misselijk geweest tot het moment dat ze geboren was.

Ik ben nu zwanger van een kereltje en nu tot de 15e week misselijk geweest, daarna niet meer.

Ik heb dus beide gekozen :wink:

2 knullen en bij beide keren niet misselijk geweest…

Ik was misselijk bij beiden, maar bij Tes beduidend erger en langer… Ik had een innige relatie met de wc-pot :sick: :wink:

Van de 32 weken dat ik zwanger was, heb ik 28 weken overgegeven. Ben met precies 4 weken zwanger begonnen en heb overgegeven tot tijdens de keizersnede. Heb 2 jongens.

Hier bij zowel jongen als meisje erg misselijk geweest tot resp. 11 en 16 wkn. Nu tot zo’n 13 wkn erg misselijk, daarna met vlagen nog steeds (vooral als ik moe ben). Maar die eerste weken misselijkheid is bij alle 3 even vreselijk geweest.> Zegt bij mij dus echt niets mbt geslacht.

edit: wat ik eigenlijk nog het wonderlijkste vind van al dat misselijk zijn, is dat het bij mij echt van de één op de andere dag ‘over’ was. :think: