Hoi,
Het is misschien beetje ‘domme’vraag, maaaarrrruuum, kun je de innesteling voelen? :?: :?:
Ik zit nu een week voor mijn ongi en ik heb de hele dag last van mijn buik. Ik dacht eerst dat ik ongesteld moest worden, maar dat kan helemaal niet. Heb inmiddels ook behoorlijk gevoelige borsten, kan me niet herinneren dat in zo’n vroeg stadium van de cyclus te hebben gehad.
Er staat me iets van bij dat je innesteling eigenlijk niet voelt, maar met vlagen heb ik gewoon lichte menstruatie’tekens’.
Heel apart, dus vandaar mijn vraag.
Ik geloof er niet in hoor, dat ik zwanger zou zijn, we hebben, nog dommiger, veel te vroeg geklust. Was in de war met die ovu testen.
:doh: :doh:
Groetjes en succes allemaal
Pebble
Of je een innesteling kan voelen weet ik niet. Maar ik weet wel dat ik, op het moment van bevruchting, 100% zeker wist (ik voelde het aan heel mijn lichaam) dat ik zwanger was.
Wat betreft je menstruatiegevoelens. Bij een zwangerschap, vooral in de eerste weken, kan je het gevoel hebben dat je ongesteld moet worden. Dit heeft te maken met het groeien van je baarmoeder. Dat groeien voelt namelijk hetzelfde aan als ongesteld worden/zijn.
Of je te vroeg hebt geklust kan ik niet oordelen. Het is namelijk zo dat niet iedere vrouw precies in de 2de week haar eisprong heeft. Dit kan ook later of vroeger zijn.
Laat je nog weten hoe en wat?
Succes
Debbie
ps. domme vragen bestaan niet
Hoi,
Ik blijf erbij dat ik mijn innesteling wel gevoeld heb… Een dag een beetje zeurderige pijn in mijn baarmoeder… Net of je ongesteld moet worden maar er komt niks…
2 weken later had ik een pos test in handen…
succes
groetjes babylover
ik heb het ook gevoeld hoor,
ik had ook een krampachtig gevoel
en borrels in mijn onderbuik
vooral als ik 's avonds ging liggen in bed, dan was het erg, vooral de kramp
Ik heb het ook gevoeld. Van die rare kleine steekjes/krampjes.
Hmm.
Bedankt voor de reacties.
Het gevoel is nu weg. Heb alleen nog steeds het idee dat mijn borsten vergroot zijn. Heel vaag allemaal.
Ik ga er maar niet van uit dat het zo zou zijn, heb mezelf al te vaak verkeerd ingeschat.
Ik vond het wel interessant om te lezen dat er meiden zijn die vanaf de bevruchting 100% wisten dat ze zwanger waren?
WAT voel je dan? Een oerinstinct? Dan moet je toch onwijze kennis van jezelf hebben lijkt me zo. Bijzonder!
Ik bedoel, ik heb ook meerdere malen gedacht dat het eindelijk zover was. Maar iedere keer sloeg ik de pank mis.
Groetjes
Pebble
Ik weet niet of je het kan voelen. Ik dacht op een gegeven moment wel dat ik misschien wel eens zwanger kon zijn en dat klopte, alle drie de keren.
Hoe dan ook, ik hoop voor je dat het wel zo is…heb volgens mij gelezen dat jullie al een tijdje bezig zijn. Ik duim voor je!
Ik was tussen de bevruchting en de verwachte menstruatie in het ziekenhuis geweest omdat ik, stomme muts, een schaar in mijn been had gekregen op mijn werk :oops: . Toen ik daar zat zei de verpleegkundige: u krijgt een tetanusprik. Ik helemaal in de stress en vroeg gelijk, Mag dat wel, want ik ben zwanger. Dus ze vraagt, hoe lang ben je dan al zwanger… uhmmm 3 weken?? hahaha zo zeker was ik van mijzelf. Maar ik heb altijd al heel erg gereageerd op mijn lichaam.
Ik kan je niet uitleggen hoe dat voelt. Ik WIST gewoon dat ik zwanger was. Heel raar hoor om te voelen, en iedereen die zei je bent niet zwanger, dat kan je namelijk helemaal nog niet weten :evil: :evil: ik kon ze wel schieten die mensen. :evil:
Heb zelfs ruzie gehad met de dokter over beide zwangerschappen, heb 1 mk gehad. Ik zei ik ben zwanger en de dokter bleef maar volhouden dat het niet zo was, bloedtest en al gedaan hoor! En ja hoor, ik had gelijk, allebei de keren.
En ook dat mijn spiraaltje een aantal jaar geleden niet goed zat. Nee hoor mevrouw, dat u zoveel bloedverlies is heel normaal met een spiraaltje. Dat zal ongetwijfeld wel, maar ik voel dat het niet goed zit. Al met al 9 maanden bezig geweest bij de ha, toen ik eindelijk in het ziekenhuis kwam. Met 1 echo zagen ze dat het spiraaltje 2 cm verschoven was en dat ie eruit moest. Goh…ik zei toch al dat ie niet goed zat :wall:
Maar goed… om een lang verhaal kort te maken. Ja ik heb best wel veel zelfkennis van mijn lichaam :mrgreen:
Ik hoop heel erg voor je dat je zanger bent! :thumbup: :thumbup:
He Debbie,
Ik ben liever zwanger ipv zanger!! HAHAHA
I get your point.
Ik wou dat ik zo op mijn lijf en intuitie kon vertrouwen zeg.
We wachten wel af…kan toch niet meer doen.’
Toedeloe
Pebble
oeps … hahahaha… ja, ach even om laten bouwen is toch niet zoveel moeite hahahaha… nee hoor, wees jij maar lekker zwanger :lol:
Pebble om nog even een duit in het zakje te doen…beide keren dat ik zwanger was/ben heb ik het gevoeld.
De eerste keer voelde ik het een paar dagen nadat we de terugplaatsing hadden aan wat steekjes in mijn buik. Helaas is dit een miskraam geworden maar het gevoel kon ik de tweede keer wel herkennen.
En nu deze keer voelde ik het al 10 minuten na de terugplaatsing! We liepen nog in de gang van het ziekenhuis en de eerste keer steekjes was er niets bij liep er bijna krom van! Ik hoop dan ook dat hij of zij of allebei ditmaal een steviger plekje hebben gemaakt en daar ook echt minstens 8 maand blijven plakken.
He Rhiannon,
Dit keer gaat het vast goed! Maar hoe wist je nou dan dat het een teken van zw.schap was en geen menstruatie in wording?? Of is dit dan het gevoel-intuitie aspect?
Ik ben nog nooit zwanger geweest, dus ik ben sowieso een onwetendheid op dit gebied, maar bij mij lijkt alles tegenwoordig raar en vreemd,en menstruatie-achtig. Dus wat dat aangaat…
Maar desalniettemin, jullie berichten geven deze burger moed.
Pebble
Hallo allemaal,
Ter informatie: zodra bij mij de innesteling heeft plaatsgevonden, krijg ik acute nestdrang en moet het hele huis ‘ineens’ schoon en opgeruimd zijn. Dit is zo bizar. Hieraan herken ik meteen dat ik zwanger ben ruim voordat ik zelfs een test kan uitvoeren (echt meer dan een week voor mijn NOD).
Ik voel me ook meteen anders en mijn baarmoeder wordt ook steeds groter rond en na mijn NOD. Ik zie het aan mijn buik.
Dit is bij mijn vier zwangerschappen zo geweest (2 kinderen, 1 miskraam en nu bijna 4 weken zwanger.
Zijn er nog meer vrouwen die dit hebben?
Groeten, kittykat
Nou, ik heb dat alleen als ik dus ongesteld moet worden…haha
Ik zat me dat dus vorige week zondag af te vragen.
volgens een berekenging van het net af, zou ik zondag een innesteling gehad moeten hebben.
Ik heb zaterdagavond tot de hele zondag pijn in mijn buik gehad.
Nog een paar dagen en dan weet ik of mijn ‘buikpijn’ met steekjes ed geweest is, wat ik hoop dat het geweest is.
Spannend allemaal he? AL die voorgevoelens en (soms valse) tekenen…
Ik had op de dag van de innesteling en tot nu ( :sick: ) vreselijk veel last van opgeblazen darmen/buik/gevoel… Echt gigantisch zie ik er uit…
Toen heb ik er geen aandacht aan besteed, want we waren immers al 2,5 jaar aan het proberen zwanger te raken…
Heel veel succes met afwachten iedereen
Hee Pebble,
Ik vind het helemaal geen domme vraag! :naughty:
Ik heb heel duidelijk de innesteling gevoeld bij deze behandeling. Op een maandag hadden we de terugplaatsing van twee embryootjes na een ICSI-behandeling. Op dag 3 na de terugplaatsing, op woensdagavond-donderdag, merkte ik dat er vanalles gebeurde in mijn buik, ik voelde allemaal steekjes en krampjes. En dan heel anders dan ongi-krampen, maar echt aan de voorkant van mijn buik. Ik heb dit een dag of 2-3 vrij hevig gevoeld, daarna zwakte het af. De steekjes bleven wel en straalden later uit naar mijn liezen. Heel anders dan als je ongi moet worden, beetje moeilijk te omschrijven. Afgelopen maandag, zoals je weet, hebben we positief getest. Dus ik heb wel degelijk de innesteling gevoeld! De steekjes en last van de liezen heb ik overigens nog steeds.
Heel veel succes & een knuf! :hug:
Liefs,
Jippie
Jippie, ik ben heeeeeeeeeeel blij voor jullie!!!
(en stiekum ook jaloers )
Ik hoop dat je een geweldige zwangerschap hebt. Geniet ervan! :-*
Grappig dit topic. Ik voelde namelijk ook steekjes vanmorgen… en het zóu natuurlijk kunnen dat…
Hmm… laat ik me er maar niet teveel op verheugen…
Ja ik heb die steekjes ook gevoeld
en kijk maar eens naar mijn banner