mirena eruit meteen zwanger?

Hallo ik zal me even voorstellen, ik ben Shirley ben 24 en de super trotse mama van renzo, hij is ondertussen 2 jr en vier maanden. Afgelopen maandag 1 dec heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen omdat we graag nog een tweede kindje bij willen. Het rare nu is dat ik die dag erna in keer allemaal zwangerschapskwaaltjes kreeg, ben ontzettend misselijk al heel de week, heb nu ook sinds een paar dagen buikpijn, drie dagen denk ik, wat misschien op ongesteldheid zou kunnen duiden maar die zet niet door, maar sinds vanmorgen heb ik ook gevoelige borsten, en ging ik bijna overgeven toen ik de verpakking van klei openmaakte de geur was zo sterk.En gister kon ik bijna mijn eigen parfum niet eens verdragen

Is dit niet vreemd?! :? ik zou nu toch eigenlijk nog niet in verwachting kunnen zijn?

Of misschien toch door het spiraaltje heen?

Iemand een idee… vast bedankt voor jullie antwoorden

:slight_smile:

Ik weet niet hoe snel dat kan. Een ex-collega van mij was ook heel snel zwanger na het verwijderen van haar spiraaltje. Misschien maar een test doen?

Liefs Moirah

Ik was blijkbaar zwanger toen de mirena verwijderd werd. Helaas is dit geeindigd in een bnuitenbaarmoedelijke zwangerschap.

Ik was ook gelijk zwanger na het verwijderen dus het kan maar zo :wink:

het kan maar ik had de eerste weken ook wat zwangerschapsachtige kwaaltjes maar ben erg gevoelig voor hormoonschommelingen dus daar lag het aan

vast bedankt voor jullie antwoorden.

ik zal eind van deze week eens een test doen, want denk dat het nu misschien nog iets te vroeg is…

het maakt je zo onzeker, omdat ik dacht dat het nooit zou kunnen want de verschijnselen waren al een dag na het uithalen. dus dan zou je toch eerder zeggen dat het spiraaltje niet goed heeft gewerkt?!

Ik hou jullie op de hoogte van mijn test

heb vandaag een test gedaan en die was negatief, terwijl ik toch het gevoel heb zwanger te zijn. ben ook nog niet ongesteld geworden dus misschien dat ik de kwaaltjes heel vroeg al voel?!

Zijn er nog meer die meteen na het verwijderen in verwachting raakten?Als ik volgende week nog niet ongesteld ben ga ik nog maar eens een testje doen…

Meer mensen hier ervaring mee?!

@shirley wrote:

heb vandaag een test gedaan en die was negatief, terwijl ik toch het gevoel heb zwanger te zijn. ben ook nog niet ongesteld geworden dus misschien dat ik de kwaaltjes heel vroeg al voel?!

Zijn er nog meer die meteen na het verwijderen in verwachting raakten?Als ik volgende week nog niet ongesteld ben ga ik nog maar eens een testje doen…

Meer mensen hier ervaring mee?!

jammer dat het negatief was je test.

zelf heb ik niks met spiraal te maken, sorry :frowning:

ik zat beetje te surfen en zelf moet ik ook test doen, gedoe met medicijnen die ik had die me cyclus verandere en booz van hormonen gaf.

Maare ik heb wel van collega gehoord, die ook na sipraal meteen zwanger raakte.

ik weet niet, hoe lang heb je die kwaaltjes al…?

succes…!

Ga anders naar dokter als je toch twijfelt,

dat is eigenlijk het rare ik kreeg de kwaaltjes een dag nadat het spiraaltje is verwijdert, vanaf toen ben ik misselijk. en last van buikpijn maar nog niet ongesteld geworden. Nu heb ik sinds gister ook super gevoelige tepels. Dus misschien dat ik volgende week wel een positieve test krijg en heel snel de kwaaltjes al heb gevoeld?!wordt er zo onzeker van… :?

@shirley wrote:

dat is eigenlijk het rare ik kreeg de kwaaltjes een dag nadat het spiraaltje is verwijdert, vanaf toen ben ik misselijk. en last van buikpijn maar nog niet ongesteld geworden. Nu heb ik sinds gister ook super gevoelige tepels. Dus misschien dat ik volgende week wel een positieve test krijg en heel snel de kwaaltjes al heb gevoeld?!wordt er zo onzeker van… :?

dat is heel raar ja.

ik zou wel nog een keer doen…

ik ga voor je duimen, ik hoop dat je zwanger bent.

Duim je ook voor mij haha…

dan ik ook voor jou duimen.heb jij ook het gevoel dat je zwanger bent?

succes en bedankt voor je antwoorden :slight_smile:

Nou zaterdagmorgen uit mijn bed gekomen en iets wat later viel ik flauw in de badkamer kon nog net mijn man roepen. Ook heb ik last van hartkloppingen Heeft allemaal met lage bloeddruk te maken volgens mij.Ben nog steeds niet ongesteld dus hoop maar dat het iets met zwangerschapskwaaltjes te maken heeft? zaterdag nog een keer getest maar nog steeds nega.

Ik zou graag willen weten of er meerdere van jullie meteen diezelfde maand in verwachting waren na het verwijderen van de mirena en ook al zo vroeg al die zwangerschapskwaaltjes voelden?

Ik zou even naar de huisarts gaan. Ik heb geen idee of je zwanger bent. Maar zomaar flauw vallen lijkt me niet echt goed.

groet Anita

Shirley, hoe is het nu met je??

Stuur eens een PB naar liamama. Die is in de allereerste maand na het verwijderen zwanger geraakt. En daar kwam ze vandaag achter!

Hoi Shirley,

hoe gaat het nu met jou, weer je inmiddels al meer?? ben erg benieuwd! Ook ik heb op 26 nov mijn mirena laten verwijderen en hoop nu zwanger te zijn. Ik heb 2 dgn na het verwijderen een bloeding gehad van een dag of 3 en heb vorige week mijn eisprong gehad… hoop volgende week (nog voor de kerst!) positief te testen :pray: :pray:

Ik ga vandaag toch nog maar een keer testen, misschien zonde van het geld.maar mijn gevoel wordt steeds sterker. Maar ben bang dat het nog onmogelijk is om een positieve test in handen te hebben omdat het spiraaltje nog maar zo kort geleden verwijdert is. Ben iig nog niet ongesteld en als ik nu weer negatief zou testen. Probeer ik het volgende week gewoon nog een keer. Ene kant denkt dat kan toch niet zo snel al zwanger zijn, maar aan de andere kant voelt het zo sterk net als bij renzo dus ben benieuwd. hou jullie op de hoogte!

Marion, dank je heb haar net een pb gestuurd!

En mam76 zal voor je duimen hoor!!!Hoop het ook voor je!!!Leuk kerstcadeautje…

Ik heb vanmorgen getest en die zal toch nog wel te vroeg zijn geweest was negatief. Nu was ik vanmorgen bij de huisarts. en had meteen even gevragen ivm dat ik me niet zo lekker voelde de laatste tijd en dat ik flauw was gevallen. Hij had mijn bloeddruk mee opgemeten en die was heel laag nu vertelde hij dat dat ook kon ivm beginnende zwangerschap. dus nog maar een weekje afwachten en dan hopen dat ik alsnog een poitieve test in mijn handen heb

:slight_smile:

heb echt geen idee wanneer ik nu weer kan testen? 1 dec is mijn spiraaltje eruit gehaald maar weet nu echt niet hoe mijn cyclus in elkaar zit. eigenlijk zou ik nu ongesteld hebben moeten worden toch?

want als volgende week is mijn spiraaltje er een maand uit. dan zou ik ergens deze week toch al wel een keer kunnen testen?

Iemand idee?

:think:

hoi shirley,

mijn spiraaltje is 26 nov verwijderd en ik ben gisteren voor het eerst ongesteld geworden (iets minder dan 28 dgn dus…) bij jou zit er nu dan 21 dgn tussen dus zou nog een weekje wachten… blijft spannend he!