mirena eruit meteen zwanger?

Zoals jullie weten heb ik 1 dec mijn spiraaltje laten verwijderen. had al snel last van zwangerschapssymptomen. Nu heb ik vanmorgen nog een keer een testje gedaan van clear blue en nu heb ik een heel dun streepje. :dance: dus hoop echt dat die na een paar dagen duidelijker is…! Wel snel he 3.5 erna al een pos test!

Gefeliciteerd Shirley, wat geweldig en wat snel!!! :dance: :dance: Een streep is een streep zeggen ze, dik of dun!! Geniet er van meid en hou ons op de hoogte he!!

:? :frowning: :frowning: heb even een vraagje.

Ben vreselijk onzeker geworden nu…

Had donderdagmorgen een positieve test en omdat het geen dikke streep was wilde ik graag bevesteging en deet nog een keer een test deze zaterdag maar die was negatief, daarna ben ik naar de huisarts gegaan ivm een ontstoken hand. en die dacht dat ik toch zwanger zou zijn ivm die eerste test dus die schreef andere medicijnen voor. Ik had nog een test gehaald omdat ik niet tegen die onzekerheid kon, dus nu dacht ik net dan zal ik nog een test doen dan ben ik overtuigd dat ik zwanger ben, maar nu was die net ook negatief…

Nu weet ik het effe niet meer hoor, hebben jullie een idee?

Zou het misschien alsnog afgestoten zijn dan?