Minimonkey draagdoek...

Ik kwam deze draagdoek op internet tegen.

Iemand ervaring mee??

Groetjes, Marieke

ja top voor in de box … dragen kan wel maar is mij te zwaar…

(ik heb ergens nog een leger groene liggen… bij interesse mag overgenomen worden alleen een paar keer in box gebruikt en nog netjes en schoon)

Ook hier alleen in de box gebruikt tot een maand of 3 en dan ook echt maar minimaal.

Dean vond het helemaal niks.

(Dus mocht iemand interesse hebben. Ik heb een blauwe :wink: )

Heb hem ook gehad, vind het echt een vreselijke doek.

Stug onhandig en zwaar.

Goed (lees: beter!) alternatief: een ringsling.

@mamalena wrote:

Goed (lees: beter!) alternatief: een ringsling.

Is dat die draagdoek op draagdoek-punt-nl??

Of is dat weer iets anders?

Ik heb er geen verstand van :shifty:

Kan je zo’n doek makkelijk in je eentje omknopen?

Dit is een voorbeeld van een ringsling. Ik ben het niet hoor op de foto (ik zie er echt minder dozig uit :wink:) Je verdeelt het gewicht meer over je schouder waardoor het niet in je hals snijdt. Je kindje kan ook op verschillende manieren in de sling. Ik heb m’n jongste ooit wel gevoed in de doek en laatst gingen we wandelen (ze is inmiddels 3, maar is een ontzettend lichtgewichtje) en ze wilde in de doek. Vervolgens viel ze als een blok in slaap. Heb 'm dus nog steeds bij me, al kan ik haar geen uren meer dragen. Ik heb het altijd een heel fijne draagmethode gevonden.

Dankjewel voor je reactie.

Dat is volgens mij dezelfde als op draagdoek-punt-nl.

ByKay-draagdoek heet ie geloof ik.

Nee, toch niet hoor. Een ByKay draagdoek is een rekbare lange lap stof die je om moet knopen. Is goed te doen, maar vergt echt wel even oefening. Een ringsling is een stuk korter, niet rekbaar en zit vast d.m.v. 2 ringen waardoor je met 1 beweging de doek kunt verstellen. Ik vind de sling een stuk makkelijker en sneller om om te doen. Kijk eens even op de you tube; daar staan veel instructiefilmpjes op, van allebei de soorten doeken.