Milde kleuter tandpasta

Ik gebruik nu voor Benthe prodent 5 tot 12 jaar.

Maar ze vindt hem vreselijk, te scherp.

Welke tandpasta is milder, maar wel goed?

Elmex?

elmex.

Hier een meisje die ook erg gevoelig is in de mond…

diverse merken geprobeerd en elmex vind ze als enige fijn.

Je hebt ook tandpasta van Weleda, schijnt erg fijn te zijn. Wil ik ga na deze tube ook eens gaan proberen.

elmex hebben wij ook

Hier willen ze ook alleen maar Elmex…

Het word saai, maar ook hier elmex. Hadden altijd Colgate voor kinderen met frambozensmaak… maar ik was het zat om 2 soorten kindertandpasta te halen vanwege de smaak… dus nu poetsen ze hier met elmex…en dat wil prima.

Dan gaan we die maar eens proberen…

@romata wrote:

Je hebt ook tandpasta van Weleda, schijnt erg fijn te zijn. Wil ik ga na deze tube ook eens gaan proberen.

Daar zitmgeen of heel weinig fluor in, iets wat je iig weloverwogen moet besluiten. Wij gebruiken hem voor de jongste, maar ik heb teveel horrorverhalen over kinderen met heeel veel gaatjes etc gehoord om het te blijven gebruiken. Dus hier ook elmex.

lekker eentonig, maar wij hebben hier ook elmex. wij hadden eerst ook prodent maar die vond hij heel vies.

toen overgestapt op elmex en deze vindt hij erg lekker :mrgreen:

Elmex staat wel in de top 10 :mrgreen:

hier dus ook, en ze willen geen andere…

Hier ook elmex, zowel voor de jongsten als voor de oudste

Haha, ook hier elmex :mrgreen:

Prodent vond de oudste ook echt vies. Dus die blijft lekker in de schappen van de winkel liggen :lol:

Elmex. :wink:

Hier vind de oudste prodent ook vies en hebben ook elmex.

Gisteravond per ongeluk gepoetst met prodent van 0 tot 5 jaar (die van de kleine vent)…tja die vind ze wel lekker want die hoeft ze ook niet uit te spugen :mrgreen:

Wij hebben het huis merk van t kruidvat,zowel voor de jongste(peuter) als de oudste(junior).

Soms stappen we over op de colgate junior voor de smaak(bubblegum). :wink:

hier heb ik ook de prodent van mega mindy, maar het is elke keer strijd met tanden poetsen omdat ze hem zo vies vind.

dus ook maar eens elmex kopen dan.

Hier altijd huismerk Kruidvat of Hema, nooit klachten eigenlijk. :slight_smile:

Lekker saai, maar hier dus ook Elmex :mrgreen: . Hoor er nooit klachten over van beide kids.

Ik dacht dat het aan mn dochtertje lag, die weigert idd ook de prodent 5-12, terwijl ze de 0-5 prima vond! We gebruiken voor haar dus nu weer de 0-5 omdat ik dacht ik koop binnenkort wel weer een nieuwe dan voor haar.

Maar eens Elmex proberen voor ELise. We hebben trouwens ook die van de hema gehad eens en die vonden ze ook prima, maar dat was ook toen ze nog kleiner was.