Mijn zoon, het topmodel!

:mrgreen:



Want Joas staat in de Prenatal-folder die deze maand bij de Wij Jonge Ouders zat (en ongetwijfeld ook in de winkel ligt). Ik ben trots! :inlove:



Pagina 1 en 3, het is die knapperd :wink:

Aaaaaah lekker ding!!!



( is het de wij jonge ouders folder… met het grijzige romper??)

Op de folder zelf staat een beer op de voorkant, kindje heeft idd een grijs iets aan (romper of truitje) :slight_smile:

Kan je hem scannen, ben erg benieuwd

agossie! ik ben de WIJ net aan het lezen en vond het kindje op de voorkant van de prenatal folder echt superschattig! Wat leuk dat het jouw zoontje is! :smiley:

:cry: :cry: ik heb hem nog niet in de brievenbus. juudje je kan hem ook hier zien hoor

heb hem ook net in de bus gehad,…wat leuk zeg.

Hij staat er heel schattig op.

Had je hem ingeschreven bij zo’n modellen bureau?

Debby, zodra ik die thuis heb zal ik snel kijken naar die lieve mooie Joas. :inlove:

Oke krantje zit bij de wij, dan wachten we daar nog op :smiley:

Ik heb de Wij al een tijdje niet meer gehad :cry:

Grrrrrr hier vandaag niks ontvangen en ben nog wel zooooooooo benieuwd…hopelijk morgen :inlove:

ik ben ook heeeel benieuwd :inlove: :inlove:

oo ben benieuwd leuk joh

:inlove: :inlove: :inlove:

Zo hehe dan kunnen we eindelijk de prenatal boycot opheffen :stuck_out_tongue: :mrgreen: :dance: :dance:



Kan niet wachten om hem te zien Debbie, Joas is :inlove: .



:-* :-*

jaaa eindelijk!!! :dance:

Ik heb hem helaas nog niet ontvangen, maar ik ga de post in de gaten houden. Dat moet wel een leuke folder zijn met zo’n knappe bink!

:twisted: vandaag niks ontvangen hopelijk morgen komt volgens mij ook niet met de post he

ach wat een moppie vond t al zon schattig kindje leuk dat dat een kok kindje is zeg!!!

:dance: :dance: JAAAAAAAAA :dance: :dance: Hij staat erin!!! :inlove:



Hele leuke foto’s D. van je knappe ventje :inlove: :inlove: :inlove:







@blue_fairy wrote:

agossie! ik ben de WIJ net aan het lezen en vond het kindje op de voorkant van de prenatal folder echt superschattig! Wat leuk dat het jouw zoontje is! :smiley:


Dat kindje is ook schattig, maar is niet Joas van D.



Joas is die knappe gozer als je het boekje openslaat op foto nr1. (samen met het meisje in die rood/witte trui) en op foto nr 3. liggend met zijn vingertje in zijn mond in de box.

Kun je de foto inscannen of fotgraferen zodat wij eventueel ook mee kunnen smelten? :eh: