Mijn zoon, het topmodel!

En misschien aagje :shifty: maar heb je hem daarvoor opgegeven? Of hoe werkt dat?

Ik heb het nog niet gezien, hou de brievenbus in de gaten.

Mooie foto’s!! Daar kun je met recht trots op zijn…



Ik heb proberen foto’s van te maken maar ik krijg ze niet scherp met mijn toestelletje…

de Wij binnen. Wat een plaatje!!! :inlove:

jaaaaaaaaa hier ook binnen ooooooooooo die foto in de box is superrrrrrrrrrrrrrrrr ubercute :inlove: :inlove: :inlove:

Ik wil foto’s zien van het topmodel :inlove:

(krijg hier het foldertje niet)



Of kan je ook ergens online checken??

Hier ook het foldertje binnen :inlove:

De folder is eindelijk online :dance: kijk hier maar.



Debbie wat is ie toch lief zeg, als ik de folder binnenkrijg gaat ik hem bewaren ,vindt het zo leuk :inlove: :inlove:



:-*

Ohhh hij is cute zeg :inlove:

Lieff!! :inlove:

Tnx all, vind t zelf ook een mooi kind :inlove: Ik ga vrijdag naar de winkel om 200 foldertjes te scoren, voor zn plakboek :inlove: :angel:



Weet niet wie het vroeg, maar je kan je kindje opgeven via hun website. Als ze je kindje dan willen voor een shoot word je gebeld. :slight_smile:

@D. wrote:

Tnx all, vind t zelf ook een mooi kind :inlove: Ik ga vrijdag naar de winkel om 200 foldertjes te scoren, voor zn plakboek :inlove: :angel:



Weet niet wie het vroeg, maar je kan je kindje opgeven via hun website. Als ze je kindje dan willen voor een shoot word je gebeld. :slight_smile:




Ik vroeg dat 8)





En hahahaha :lol: 200 folders. Misschien kun je er een behangetje van laten maken :wink:

Krijg je trouwens ook de originele foto?

@Mip wrote:

@D. wrote:
Tnx all, vind t zelf ook een mooi kind :inlove: Ik ga vrijdag naar de winkel om 200 foldertjes te scoren, voor zn plakboek :inlove: :angel:



Weet niet wie het vroeg, maar je kan je kindje opgeven via hun website. Als ze je kindje dan willen voor een shoot word je gebeld. :slight_smile:




Ik vroeg dat 8)





En hahahaha :lol: 200 folders. Misschien kun je er een behangetje van laten maken :wink:

Krijg je trouwens ook de originele foto?




Ja, heb ik net in mn mailbox gehad. Na maanden van zeuren en klagen… :roll:

Leuk hoor, hij staat er heel mooi op.

Waren die opnames in Vught?

@Anne-marie wrote:

Leuk hoor, hij staat er heel mooi op.

Waren die opnames in Vught?




Nee, hoezo? Dit was in Bussum, in een heel mooie villa :drool:

Tijn is toen ie ongeveer 7 maanden was ook voor Prenatal gefotografeerd.

Maar dat was in Vught, daar zat de fotostudio die de foto’s voor de Prenatal maakte destijds…

:mrgreen:



Niet verwonderlijk dat je zo trots bent! :lol: