Mijn verhaal.. Bedankt!

Hoe laat moet je vandaag?

Ik moet er om 1400 zijn, dus een lekker kort werkdagje :wink: laat jullie vanaaf weten hoe of wat

Heeej Nicje,

Heel erg veel succes vanmiddag!

Ik hoop dat je goed nieuws krijgt en snel mag beginnen met de tweede IVF-poging! Ik ga voor je duimen, hoor!

Groetjes,

Jippie

Helaas pindakaas :cry:

De cyste was nog niet klein genoeg (3,5 bij 3,8 cm) en ze wilden eigenlijk pas verder met een cyste kleiner dan 2,5 cm…

Nu gaat de IVF-arts overleggen met de gyn en krijg ik volgende week dinsdag een telefoontje hierover… :?

Misschien mogen we al wel beginnen, maar ik denk het niet. Nog een maand Provera… nog een maand wachten…

Maar goed, voor het goede doel maar weer :think:

Hoi Nicje,

Hè gatver, meid… Wat balen nou weer! :wall: :cry: Dat ellendige wachten steeds, je zou er ook knettergek van worden!!! Ik had zo voor je gehoopt dat je kon beginnen met de tweede poging. Ik ga gewoon heel erg duimen dat je volgende week dinsdag het bericht krijgt dat je alsnog mag starten en dat je niet nog een maand hoeft te wachten. Een ander zal misschien zeggen van: Okee, wat is nou een maandje wachten? Maar als je al zo lang bezig bent, dan wil je gewoon verder. En dan is een maand heel erg lang. :?

Sterkte & zet 'em op, meid!

Jullie tijd gaat ook komen, hoor! Dat weet ik zeker! :-*

Groetjes,

Jippie

Hoi nicje,

Wat vervelend dat jullie nog niet door mogen ik hoop dat het snel zover is

gr marientje

jij vraagt wij draaien :mrgreen: ( in je “kopje” pray )

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Oooh Nicje, wat balen meid!!

Hoop dat het telefoontje goed nieuws geeft. Moet je weer langer wachten!

Sterkte en een dikke kus!

liefs, Rosa

lief :-* :-* :-*

En Bianca, dat MOET toch wel helpen??? :wink:

:-* :-*

Helemaal vergeten aan te vullen :doh:

We mogen dus nog niet verder voor de 2e poging.

Ik moet nog tot begin augustus Provera blijven gebruiken. Hopen dat de cyste kleiner wordt.

En als ie niet onder de 2,5 cm is, dan moet ik misschien geopereerd worden, maar daar heb ik echt geen zin in.

Vorige keer heeft de gyn met moeite mijn linker eierstok kunnen redden, de kans is aanwezig dat ie er nu uit zou moeten, tijdens de operatie.

Dat risico wil ik absoluut niet lopen…

Dus heeeeeeeel hard duimen dat de cyste kleiner wordt!!

En ik moet ook afvallen… goh, wat een nieuws

Ik kom ernom aan van de Provera…

Erg balen, want ik was zoveel afgevallen, maar nu is alles er weer aan, terwijl ik nu al dik 2 maanden keurig eet en niks meer snoep…grrrr

Hopelijk kan de acupuncturist helpen en raak ik die rot kilo’s eindelijk eens een keer kwijt…

Begin augustus dus meer nieuws. Als de cyste kleiner is, vraag ik of ik op Lucrin gezet mag worden. Hopelijk verdwijnen die overdreven kilo’s en beginnen we ergens in oktober met poging 2, na onze bruiloft!!! :wink:

Nicje, da’s helemaal butt, aankomen van de medicijnen terwijl je zo je best doet om af te vallen.

Wel balen dat je niet verder kan, geduld wordt wel op de proef gesteld steeds.

I wish u luck.

Groetjes Pebble

Jeetje meid, een heleboel ellende allemaal! Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe en :thumbup: enorm dat de endo rustig blijft!! Waarom zijn er nog geen medicijnen uitgevonden tegen deze aandoening?? Een machteloos gevoel om te moeten ervaren dat je lichaam je zo in de steek laat!!! Positief blijven is soms zo moeilijk!!!

Knuffel van Cloud

hey lieve nic harder duimen kan ik haast niet :?

lieverd ik vindt spijtig te lezen van dat het nog weer zo lang moet duren…

ik stuur je een pb, want wou hier typen maar :cry: :cry: wil niet echt…

meid voor jou heel veel sterkte bianca

Vorige week woensdag goed nieuws gehad.

We mogen door voor de volgende poging!!

Zelf gekozen om te wachten tot na de bruiloft (6 oktober) want mocht het niet lukken, dan ben ik ziek en daar zit ik niet op te wachten die dag :wink:

Ik kreeg de echo en de cyste was 3,1 cm. Dus ik dacht: dat gaat weer niet door.

De gyn begon te schrijven en zei niks. Ik gaf aan dat ik liever geen Provera meer heb, ivm bijwerkingen en ik liever Lucrin.

Toen zei hij dat hij me meteen over wilde laten gaan op poging 2. Ik was helemaal verbaasd.

Uitgelegd dat we willen wachten tot na bruiloft, begreep hij heel goed.

Lucrin vond hij goed, dus ik heb vrijdag de eerste spuit laten zetten.

Als het goed is volgende maand nog 1, 27 sept. controle echo en als ie nog steeds rond de 3cm is, mogen we beginnen.

Hopelijk mag ik al meteen beginnen met spuiten, want de Lucrin loopt kort na de bruiloft af…

Spannend allemaal, ik ben EINDELIJK weer in de race!!! :dance:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej goed meis!!! Bedankt voor je berichtje op mn log :-*

Ja in Rijnstate zouden ze ook doorgaan met IVF als er maar 1 cyste was, want dan zouden ze die eierstok nemen en die waar de cyste inzit met rust laten, maar helaas voor mij heb ik er gratis 1 in ieder zitten. Gelukkig voor jou niet en kun je door! Joepiiiieeeeeeeeeeeeee :dance:

In de race zegt ze, en wat voor race . Meid hartstikke spannend joh.

Gefeli dat jullie verder mogen hierin…en hopelijk mag het snel lukken, veel geluk in poging 2!

:-* bianca

Goed nieuws van deze kant.

EINDELIJK mogen we verder. Na ruim 7 maanden op naar poging 2!!!

:dance: :dance: :dance: :dance:

Vanmorgen bij de gyn geweest. De cyste is kleiner zelfs, 3 cm.

Ik moet nog wel 1 Lucrin-spuit laten zetten op 5 oktober.

En dan eind oktober mag ik beginnen met Decapeptyl. En de rest volgt daarop.

Deze week krijg ik een overzicht thuis van wanneer wat en waar.

Moet ook nog eraan denken om CZ op de hoogte te brengen van onze 2e poging.

Oh nu begint het dubbel zo spannend te worden.

Eerst volgende week maar eens trouwen :mrgreen:

jippie :dance: jippie :dance: jippieeeeeeeeeeeeee :dance: jahoeeeeeeeeeeee :dance:

Toppie meid, fijn en goed nieuws man!!!

Bijnaaaaa trouen en bijnaaaaaaaaaaaaa volgende poging, wat zou er voor moois onstaan ??/

Ik blijf :pray: :pray: :pray: :pray: voor julie.

:-* bianca.

Deze is voor jullie

Wat een goed nieuws, mijn duimen draaien weer volop :pray: