Mijn verhaal.. Bedankt!

YEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS eindelijk verder! :dance: :dance:

Ik ga straks weer duimen voor je meis! :thumbup:

Super nieuws Nicje. Ik ga heel hard voor je duimen als je begint met spuiten. Kan ik eerst nog even voor mezelf duimen :wink: .

Volgende week een spannende week volgens mij is jouw trouwdag mijn testdatum. :pray:

Wow, wat gebeurd er ineens weer een hoop met iedereen! Goed zeg!

Nicje, ik wens jullie alvast een supertoffe trouwdag en dat er dan snel nog meer supernieuws mag volgen. :wink:

ow werkelijkwaar, dan gaan we die trouwdag vannicje driehonderdduizend keer dubbel zo hard :thumbup: en :pray:

wat zou dat toch een dag wezen joh…

:-*

Wij trouwens ‘pas’ om 14:45 dus als je 's morgens test, kom je het dan voor die tijd nog melden op KOK???

Als ik tijd heb, kom ik nog ff hier kijken :wink:

Mocht iemand niks te doen hebben en mij in bruidskleding willen zien: We trouwen volgende week vrijdag 14:30 kasteel Helmond.

Moet je je wel voorstellen :wink: :mrgreen:

Grappig, want een hele tijd was er niet veel te doen op het IVF-forum en nu is het weer heeeeeeeeel spannend!!!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Wat fijn dat je weer door mag Nicje!! En natuurlijk eerst een heel fijne dag gewenst vrijdag! Dat jullie samen maar heel gelukkig mogen zijn en blijven.

Ik duim ontzettend hard dat jullie bij deze poging zwanger mogen worden. Het is jullie ontzettend gegund!!

Liefs,

Maja

@Nicje wrote:

Wij trouwens ‘pas’ om 14:45 dus als je 's morgens test, kom je het dan voor die tijd nog melden op KOK???

Als ik tijd heb, kom ik nog ff hier kijken :wink:

Mocht iemand niks te doen hebben en mij in bruidskleding willen zien: We trouwen volgende week vrijdag 14:30 kasteel Helmond.

Moet je je wel voorstellen :wink: :mrgreen:

Grappig, want een hele tijd was er niet veel te doen op het IVF-forum en nu is het weer heeeeeeeeel spannend!!!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik heb adv die dag, maar geen auto anders was ik zeker langs gekomen

Hé Nicje!

Wat was het prachtig gisteren, zeg! Ik vind je normaal al mooi, maar gisteren was je echt oogverblindend! Ik hoop dat jullie nog een leuke dag gehad hebben verder. Ik verheug me al op de foto’s!

Dikke :-*

Nicje, ik heb even gespiekt op je bruiloftsite. wat zag je er mooi uit zeg, mooie jurk, je haar helemaal mooi.

En een leuke hotelsuite voor de nacht, prachtig gewoon.

Hallo getrouwde vrouw van harte gefeliciteerd nog met jullie huwelijk ben zo benieuwd hoe je eruit zag die dag.

gr marientje

Zie: showforum

Ik kijk, maar zie niks… :think:

Nicje wat zag je er prachtig uit meid en wat een aparte jurk heel erg mooi

gr marientje

Hoe is het nu?

We hebben afgelopen woensdag bloed laten prikken, daar krijgen we dinsdag de uitslag van. Zijn standaard tests, zoals Hepatitis, HIV en hormoonwaarden.

Verwacht eigenlijk niet veel geks, dus hopelijk de 29ste gewoon de start met Decapeptyl, dus begin poging 2… :pray: :pray:

We duimen voor jullie, Nicje! :pray:

Spannend :pray: :pray: :pray: :-*

:dance: :dance: YES YES YES :dance: :dance:

Zondag gaat de 1e Decapeptyl erin!!!

Met andere woorden, we gaan zondag beginnen met poging 2!!! :dance: :dance: :dance:

10-11 echo en hopelijk start Puregon (stimulatie)

Waarschijnlijk eind nov punctie…

SPANNEND!!!

Hebben er erg veel zin in :mrgreen: EINDELIJK weer een kans!!

en we duimen ontzettend hard verder, en nog meer.

Jullie hebben nu lang genoeg gewacht. Ik vindt dat het tijd wordt hoor,

alles succes de komende weken, liefs bianca

Wat goed, Nicje! Eindelijk actie!

Ik duim voor je!