Mijn verhaal.. Bedankt!

Goh Nicje, ik had het zo gehoopt voor je. Veel sterkte, en ben benieuwd wat ze 1 maart zeggen in het zkh.

(ff even gekopieerd uit iui)

Ben bij het zkh geweest en het baarmoederslijmvlies was te dik en ze dachten dus dat er nog een bloeding moest komen. Maar op deze manier zijn mijn laatste menstruaties verlopen dus nu weet ik niet of dat dan wel goed is geweest. Hebben nu bloed afgenomen en moet nu wachten op de uitslag.

Ik heb net telefoontje gehad en ze dachten in eerste instantie aan een eventuele zwangerscap. Maar dat kan dus helemaal niet, we hebben niet meer geklust vanaf het moment dat het ook niet meer mocht. Ook zijn de afgelopen drie menstruaties zo geweest en toen verder geen echo’s gehad en dergelijke.

Bloedonderzoek was nog niet binnen en mag ook niet beginnen met de clomid, moet morgen weer telefoontje afwachten.

UIteiendlijk hadden ze het bloed toch op een eventuele zwangerschap onderzocht, wat dus niet zo was. En mag nu beginnen met clomid 50 mg per dag en maandag fm.

Hoihoi

Juudje sorrie dat ik niet gereageerd heb… :oops:

Je bent inmiddels alweer een stuk verder heb ik bij IUI gelezen…

Wij zijn gisteren in NIjmegen geweest. De IVF-arts heeft aangegeven dat ik over een maand weer mag beginnen, maar ik het liever niet doe.

We willen even rust nemen…

We hebben een aantal redenen: in april komen er 3 kraambezoeken aan voor ons (erg confronterend), druk op het werk, we gaan in mei op vakantie (soort van huwelijksreis, doen we voor we gaan trouwen haha :mrgreen: ), ik moet nog zeker 7 kilo afvallen voor de volgende poging (liefst, is beter)

Dus al met al is het beter om het nog even uit te stellen.

De volgende keer ga ik wel meer hormonen spuiten om de follikels wat sneller te laten groeien en om eerder een punctie te kunnen krijgen.

EN hopelijk meer en mooie eitjes…

En tot die tijd ga ik over van de pil (Microgynon) naar Provera.

Die legt ook mijn cyclus plat en hopelijk gaat de cyste weer wat kleiner worden dan… was alweer 5 cm…

En trouwens, alle follikel-blaasjes hebben zich als cystes op mijn linker eierstok genesteld… prettig… :wall:

Rechts zag er wel mooi uit, maar links was veel te onrustig. Vandaar dat we met Dr Willemsen overlegd hebben en ik een paar maandjes Provera ga gebruiken.

En over 6 weken moeten we terug naar Willemsen voor een controle-echo

Liefs Nicje :-*

Hoi Nicje

Kan begrijpen dat je dan even rust neemt. Wij hebben ook zoveel kraambezoeken in aantocht, ik vind het heel leuk maar ook heel moeilijk.

Waren we toch weer dezelfde dag in het zkh. Ik was er ook op een maart voor de iui.

Heek veel groetjes Judith

Nou rust is altijd goed toch :stuck_out_tongue:

Was je bij Willemsen zelf? Ik was er ook donderdag! om 09.30 uur, misschien hebben we elkaar wel gezien! :mrgreen:

Zijn jullie trouwens een getrouwd stel?

Hoihoi

Grappig… Ik was niet bij Willemsen zelf, we waren beneden bij Dr Haagen en zij belde Willemsen voor info.

We waren er woensdag om 1415 en om 1440 waren we aan de beurt. Er was om 1420 nog een stel met dezelfde achternaam als ik. Grappig he :mrgreen:

En we zijn niet getrouwd. Als alles goed gaat gaan we dit jaar nog trouwen. Niet al te groot en hopelijk zwanger :wink:

Ik zat ook beneden, bij dr. Altena ofzo… Ik vroeg dat omdat ze dus zei dat ze eigenlijk alleen getrouwde stellen behandelen dus vroeg ik me dat af :mrgreen:

Wij zijn ook niet getrouwd, willen wel maar het is zo ontzettend duur.

Ik had om 10 uur een afspraak in het radboud. Dus hebben we lekaar niet gezien.

Juudje: ik denk dat wij elkaar wel gezien hebben want ik had om 09.30 uur de afspraak, maar was er door de sneeuw pas om 09.40 uur en heb toen een kwartier aan de balie gestaan boven en was toen rond 10.00 uur beneden! Ik heb zo’n mega fel groene winterjas :mrgreen:

Kan me zo niet meer voor de geest halen :smiley: , maar kan goed. Wij waren met z’n tweeen. Ik had een zwarte jas aan, en mijn vriend is wat groter en forser, blonde krullen. Wij zaten op dat bankje tegen de muur aan zeg maar. Allebei de spits te lezen :smiley:

Kom je uit de buurt van Nijmegen?

Ik kom uit Arnhem. Heb jij bruin haar? :think:

ja klopt

dan heb ik jullie volgens mij wel gezien :dance: Grappig…

kunnen volgende keer wel een meeting houden in het restaurant van het radboud :smiley:

Ja gezellig… moeten we doen :slight_smile:

Wij moeten maandag 24 april om 9.45 uur…

Wie komt er dan nog meer :slight_smile: We zitten beneden :wink:

Rond die datum zit ik er ook weer denk ik, laat ik nog wel even weten tegen die tijd :mrgreen:

Eigenlijk hoop ik dat ik dan niet hoef :D, maar ik kom dan toch wel :smiley:

12 april heb ik een afspraak staan om over IVF te praten :shifty:

Heb gevraagd of ze ons toch maar op de wachtlijst zetten, want dat duurt nog wel een paar maanden…

Zorro wij staan nu boven aan de lijst van ivf, maar eerst nog twee iui behandelingen. Zowiezo is deze cyclus erg vreemd, moet vrijdag nog een test doen en anders krijg ik medicijnen om menstruatie op te wekken.

Mijn verhaal staat bij iui als je het verder wil werten

Veel succes 12 april

Juudje: hoe lang heb je op de lijst gestaan voor IVF en wat houd het in als je bovenaan staat?

Ik stond ingeschreven vanaf 2 januari. En nu zou de pre ivf kunnen beginnen stond in eht dossier op 20 maart. Dus zouden we geen iui meer hebben dan konden we met de ivf beginnen. Maar de artsen hopen toch dat het met de iui gaat lukken.

De arts die ik toen had met eva gesprek na 3 iui, had zoiets van zetten je gelijk op de wachtlijst dan hoeft dat niet meer als je de 6 pogingne hebt gehad, kun je gelijk door. De endo wordt er niet minder om.

Helaas in de tussentijd nog maar een poging iui gehad en de kans is erg groot dat die niet gelukt is. Heb een menstruatie gehad zonder bloed en er zit alweer een follikel van 24 mm. Moet vrijdag test doen en is deze negatief wat ik wel verwacht, heb namelijk geen zwangerschapskwaaltjes dan moet ik iets gaan slikken wat een goede menstruatie opwekt.