mijn schoonzusje belde net.... *update pagina 3!*

@Kimmie1976 wrote:

Waarom niet :think: :wink: Ik veroordeel niemand hoor :lol: Zo zou ik het alleen voelen en ik vraag me af of BF het zelf ook zo ervaart?! Helemaal omdat ze zelf onlangs ook een mooie bruiloft heeft gehad :inlove: :inlove:

Ben altijd bang dat het verkeerd overkomt :shifty: Of dat men het verkeerd opvat :shifty:

@Kimmie1976 wrote:

Dit voelt dan stiekem een beetje als een domper of niet :shifty: Leuk voor hen hoor, als zij het zo willen :thumbup: Maar zou het als familie altijd een beetje niet helemaal leuk vinden zeg maar :think: Maar goed, dat geldt voor mezelf als een van mijn zussen zoiets zou doen…

Dacht ook meteen zo :shifty:

ja die zag je dus niet aankomen…

Tja ik heb geen recht van spreken met onze kleine maar helemaal naar onze wens trouwerij en op ouders en broers na de rest van de familie pas later op de hoogte gebracht :wink:

Maar geloof idd dat ik het niet zo zou vinden als 1 van mijn broers het zou doen… overigens… als 1 van hun zou besluiten om ergens ver weg idylisch te trouwen zonder familie erbij, echt iets van hun… zou ik dat niet eens heel erg vinden (wel jammer, niet erg) maar achteraf van eigen broer/zus horen lijkt me toch wel ehm ja beetje raar.

Maar hoop dat zij een mooie dag hebben gehad zoals zij het wilden :thumbup:

Tja ik heb er helemaal geen probleem mee. Ze zijn gewoon NL-ers, griekenland is hun favo vakantieland. Mijn bruiloft was al iets anders dan men ‘normaal’ doet. Dus wat dat betreft vind ik het allemaal prima…

Ik vind het alleen helemaal niets dat ze het op mijn verjaardag hebben gedaan… Dat voelt een beetje :eh:

Nou ja… ze waren altijd al op vakantie (naar griekenland :lol: ) als ik jarig was, dus zoveel zal het uiteindelijk niet uitmaken…

gefeliciteerd met het huwelijk !!!

Gefeliciteerd!

Maarre…ben vast niet de enige die zoiets juist wel heel leuk vind toch?

Komop dames, trouwen is iets intiems…dat wil/doe je samen…jammer van het feestje,maar dat is maar bijzaak…het gaat om 2 mensen die een verbintenis aangaan samen en dit uitspreken naar elkaar…

De rest is show…dat doe je zelden voor jezelf, altijd om een ander te “pleasen”.

Dat laatste bedoel ik niet rot,maar ken legio stellen die NIET trouwen,omdat ze het gedoe met de familie (en de openlijke teleurstelling) niet aandurven…dan zeg ik: Zoek een leuk eiland samen en doe wat je doen moet! Maar het gezeur achteraf weegt dan kennelijk toch nog zwaarder…

Ik vind zoiets wel gaaf…leuk voor ze!

En die datum…tja…mocht mijn broer of wie dan ook mijn verjaardag verzinnen,dan zou ik dat niet eens opmerken…een trouwdag vier je met zijn 2-en en een verjaardag vier je zelden op de dag zelf (als deze door de weeks is). Zo vaak zal dat vast geen issue zijn…(maar nu heb ik uberhaupt niet veel op met volwassen ver(jaar)plichtingen,dat kleurt mijn mening misschien wel teveel denk ik…

Doen ze er thuis nog iets aan???

Gaaf zeg, jammer van de datum maar toch.

Wij willen ht ook intiem…‘out of the blue’…

Ze zeiden iets over een etentje misschien ofzo. Maar dat is nog niet zeker. Rudie riep gelijk al; bij de Griek natuurlijk! Lolbroek :wink:

@Mandy, ik veroordeel toch ook niemand, dat zei ik eerder ook al. Ik zou het zelf niet leuk vinden als mijn zussen het zo zouden doen, maar dat is mijn mening :wink: En ik kon me zo voorstellen dat BF het misschien ook niet helemaal leuk vond, maar zij heeft er helemaal geen moeite mee, helemaal top dus :thumbup: Ieder zijn ding, met een hele meute of saampjes, je met doen wat je zelf wilt… :wink: En het gaat overigens niet om het feestje ofzo, maar voor ik (ik schrijf dit :wink:) zou het dus niet leuk vinden om achteraf te horen dat zus ofzo getrouwd is. Mijn eigen zus haar 2e huwelijk heeft ook zonder ons plaatsgevonden, zelfs zonder mijn ouders erbij maar wij wisten er wel vanaf en dat maakte voor ons wel verschil :wink:

BF, gezellig eten bij de Griek dus :mrgreen: :mrgreen: Ben nog helemaal vergeten om je te feliciteren met het huwelijk van je schoonzus en zwager :shifty: Gefeliciteerd dus :thumbup: :-*

@blue_fairy wrote:

Ze zeiden iets over een etentje misschien ofzo. Maar dat is nog niet zeker. Rudie riep gelijk al; bij de Griek natuurlijk! Lolbroek :wink:

Zou wel in stijl zijn :lol:

Kimmie schreef:

@Mandy, ik veroordeel toch ook niemand, dat zei ik eerder ook al. Ik zou het zelf niet leuk vinden als mijn zussen het zo zouden doen, maar dat is mijn mening En ik kon me zo voorstellen dat BF het misschien ook niet helemaal leuk vond, maar zij heeft er helemaal geen moeite mee, helemaal top dus Ieder zijn ding, met een hele meute of saampjes, je met doen wat je zelf wilt... En het gaat overigens niet om het feestje ofzo, maar voor ik (ik schrijf dit ) zou het dus niet leuk vinden om achteraf te horen dat zus ofzo getrouwd is. Mijn eigen zus haar 2e huwelijk heeft ook zonder ons plaatsgevonden, zelfs zonder mijn ouders erbij maar wij wisten er wel vanaf en dat maakte voor ons wel verschil

Ik veroordeel toch ook niemand?
Zo bedoelde ik het in ieder geval niet....

Ik weet wel dat in dit geval heel veel mensen er wel moeite mee zouden hebben......op mijn beurt vraag ik me dan af waarom...trouwen precies zoals het bedoeld is...met zijn tweeen...
Overigens, wij hebben ook gewoon een 'feestje' e.d. gehad,omdat mijn man daar waarde aan hecht...voor mij had het niet veel verschil gemaakt, hoe gezellig het feestje ook was...

Enne..JA, eten MOET nu wel bij de Griek...anders ie het niet af. :mrgreen:

Mandy, ik heb het idd dan zo gelezen omdat je zegt “Komop dames…” dat heb ik dan anders opgevat dan jij het bedoeld hebt denk ik?! Ik zeg ook niet dat je iemand veroordeelt hoor :wink: En nogmaals ieder moet zijn eigen ding doen als hij of zij (in dit geval zij samen) maar gelukkig is met die keuze toch :thumbup: En het doet er voor hen ook niet toe wat anderen daar van vinden hoor, maar dat wil nog niet zeggen dat anderen er niks van zouden mogen vinden zo bedoelde ik het meer :wink:

@mandy_d. wrote:

Gefeliciteerd!

Maarre…ben vast niet de enige die zoiets juist wel heel leuk vind toch?

Komop dames, trouwen is iets intiems…dat wil/doe je samen…jammer van het feestje,maar dat is maar bijzaak…het gaat om 2 mensen die een verbintenis aangaan samen en dit uitspreken naar elkaar…

De rest is show…dat doe je zelden voor jezelf, altijd om een ander te “pleasen”.

Dat laatste bedoel ik niet rot,maar ken legio stellen die NIET trouwen,omdat ze het gedoe met de familie (en de openlijke teleurstelling) niet aandurven…dan zeg ik: Zoek een leuk eiland samen en doe wat je doen moet! Maar het gezeur achteraf weegt dan kennelijk toch nog zwaarder…

Ik vind zoiets wel gaaf…leuk voor ze!

En die datum…tja…mocht mijn broer of wie dan ook mijn verjaardag verzinnen,dan zou ik dat niet eens opmerken…een trouwdag vier je met zijn 2-en en een verjaardag vier je zelden op de dag zelf (als deze door de weeks is). Zo vaak zal dat vast geen issue zijn…(maar nu heb ik uberhaupt niet veel op met volwassen ver(jaar)plichtingen,dat kleurt mijn mening misschien wel teveel denk ik…

Doen ze er thuis nog iets aan???

Ik ben het met je eens hoor!!

Ik zou er ook geen probs mee hebben…

En het zou echt een Rooike manier kunnen zijn hahahaha!

Kimmie, “kom op dames” was ook meer een upliftend/opbeurende uitspraak in zijn algemeenheid (een poging daartoe)…niet eens specifiek naar de personen die al gereageerd hadden…

Dus ja, hij was anders bedoeld. Eigenlijk zou je de toon erbij moeten horen…no problems!

wouw wat leuk zeg!! Enne een etentje is net zo leuk toch!! :drool:

@romata wrote:

@Kimmie1976 wrote:
Dit voelt dan stiekem een beetje als een domper of niet :shifty: Leuk voor hen hoor, als zij het zo willen :thumbup: Maar zou het als familie altijd een beetje niet helemaal leuk vinden zeg maar :think: Maar goed, dat geldt voor mezelf als een van mijn zussen zoiets zou doen…

Dacht ook meteen zo :shifty:

wij zouden het ook zo doen als we het zouden doen

want onze familie’s kunnen niet goed samen en ik met me schoonouders ook niet dus lekker met ons gezin als we er geld voor hebben doen wij dat ook zo