oe spannend…al hoewel, je weet het natuurlijk al…wij zijn helemaal niet nieuwsgierig :liar:
ben erg nieuwsgierig geworden na het lezen
oeehhhh, wat spannend!
Liefs Suzanne
ik ben ook wel erg nieuwsgierig geworden :mrgreen:
het is bijna 6 uur … WIJ KLAPPEN OOK UIT MEKAAR VAN SCHIEWNIERIGHEID !!!
@nathaliehvdominique wrote:
het is bijna 6 uur … WIJ KLAPPEN OOK UIT MEKAAR VAN SCHIEWNIERIGHEID !!!
Ben je gek, das nie waar…

@Rooike wrote:
@nathaliehvdominique wrote:het is bijna 6 uur … WIJ KLAPPEN OOK UIT MEKAAR VAN SCHIEWNIERIGHEID !!!
Ben je gek, das nie waar…![]()
:liar:
@nathaliehvdominique wrote:
@Rooike wrote:@nathaliehvdominique wrote:het is bijna 6 uur … WIJ KLAPPEN OOK UIT MEKAAR VAN SCHIEWNIERIGHEID !!!
Ben je gek, das nie waar…![]()
:liar:
Wij klappen nooit!!!

En… :lol:
vertellllllllllllllllllllllllllllllllllllll :mrgreen:
vertellllllllllllllllllllllllllllllllllllll :mrgreen:
nu gelezen en word ook wel erg nieuwsgierig
Ooooh wat spannend!!!
Joehoe…blue_fairy???..KOM NOU!!!
We zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar:
Ze zijn net weg en…
Ze ZIJN gewoon al getrouwd!!! :shock:
Ze waren 2 weken naar Corfu en zijn op 17 september (mijn verjaardag :think: ) getrouwd!! Ze zijn al sinds het voorjaar aan het plannen geweest en ze hebben het AL die tijd voor zich gehouden!!! Dat vind ik echt knap!
Ze zijn nu officieel voor de Griekse wet getrouwd, nu moeten ze nog papieren hier inleveren en dan wordt het hier ook officieel. Mijn schoonvader, zijn ouders, niemand wist er verder van!!!
Wow :shock: Dat is zeker knap :shock:
Is zij zelfs Grieks? Dat ze op Griekenland getrouwd zijn? Wilde ze geen grote bruiloft :think:
Dit voelt dan stiekem een beetje als een domper of niet :shifty: Leuk voor hen hoor, als zij het zo willen :thumbup: Maar zou het als familie altijd een beetje niet helemaal leuk vinden zeg maar :think: Maar goed, dat geldt voor mezelf als een van mijn zussen zoiets zou doen…
Ik wilde het niet zo vrij vertalen Kimmie :mrgreen: :shifty:
@Kimmie1976 wrote:
Dit voelt dan stiekem een beetje als een domper of niet :shifty: Leuk voor hen hoor, als zij het zo willen :thumbup: Maar zou het als familie altijd een beetje niet helemaal leuk vinden zeg maar :think: Maar goed, dat geldt voor mezelf als een van mijn zussen zoiets zou doen…
Idd… jemig! naja… Als ze maar een mooie trouwdag hebben gehad!

Waarom niet :think: Ik veroordeel niemand hoor :lol: Zo zou ik het alleen voelen en ik vraag me af of BF het zelf ook zo ervaart?! Helemaal omdat ze zelf onlangs ook een mooie bruiloft heeft gehad :inlove: :inlove: