mijn schoonzusje belde net.... *update pagina 3!*

en ze heeft nieuws en het was leuk nieuws kon ik horen, maar ze wilde niet over de telefoon zeggen was en nu ben ik heeeeelemaal niet nieuwsgierig :liar:

Leuk nieuws… hmmm verhuizen kan, maar dat hoef je niet persoonlijk te zeggen natuurlijk…

Trouwen kan ook! Want ze zijn al best een tijdje samen en Rudie en ik zijn in juni getrouwd, dus misschien hebben ze ook de smaak te pakken :wink:

Zwanger zou heeeeel misschien kunnen, want ze is in de vervroegde overgang… :thumbdown: :cry: dus dat is een heeeel kleine kans…

Maar weet je wat… ik ga heel erg hopen dat ze zwanger is! Want dat zou ik echt zo fantastisch voor haar vinden! Trouwen natuurlijk ook, maar dat kun je zelf beslissen… En zwanger worden, daar heb je ook een hele portie geluk bij nodig…

arghghghgh!! Ben zo nieuwsgierig!!! Ik klap bijna uit elkaar! :wall:

Om half 5 komen ze…

spannend zeg!!

oeh zeker spannend!

Wat het ook is… ze zijn er zelf in elk geval heel erg blij mee blijkt al uit het telefoontje :thumbup:

oooooooh wat spannend!!! :inlove: :thumbup:

Oeeehhh spannend… Ben erg benieuwd! :pray:

Maar ik denk trouwen… Wou ook zwanger zeggen maar vanwege vervroegde overgang is het wel minimaal dan… maar ik hoop toch zwanger!

Wat spannend! Fijn nieuws is altijd leuk om te horen, maar hoop dat je schoonzusje toch zwanger is. Dat zou wel heel mooi nieuws zijn he.

Succes met wachten op het goede nieuws :hug:

spannend…!!

Maar 16.30 duurt nu lang he :mrgreen:

:lol: :lol: Nou heb je ons ook helemaal nieuwsgierig gemaakt :mrgreen: Ik hoop ook heel hard voor je schoonzusje dat het goede nieuws een zwangerschap is :pray: :pray: De rest zou ook heel leuk zijn, maar een zwangerschap gewoon heel erg bijzonder en zo mooi :inlove: :pray:

Ow spannend zeg, ik word er nieuwsgierig van.

Ik :pray: mee dat het het nieuws is wat je graag zou willen… t liefst zou willen.

toytoyotoy , :thumbup:

Ik denk dan toch zwanger, omdat ze er speciaal voor langs komen :think:

Ik hoop het voor ze :pray: :pray: :pray: :angel:

Ik ben ook benieuwt, wat duurt wachten dan lang he :wink:

@melanie wrote:

Als het over trouwen gaat ook! Dan zeg je het ook niet door de telefoon :wink: Lijk mij… :think:

Spannend!! Laat je het nog even weten?

@Mariiyelle wrote:

@melanie wrote:

Als het over trouwen gaat ook! Dan zeg je het ook niet door de telefoon :wink: Lijk mij… :think:

O, ja ik wel dus vandaar :think:

zelfs zwanger zijn heb ik door de foon vertelt :mrgreen:

zwanger deels over de foon (oa mijn broers… kon niet wachten tot ik ze zou zien :mrgreen: ) en trouwen heeft de helft van de familie pas vernomen na die tijd middels een kaart met daarop een foto van onze dag :lol: (broers + aanhang dan niet hoor, die waren er (natuurlijk) bij!).

En het is half 5 :thumbup: Ik hoop dat ze stipt zijn en dat je snel het antwoord weet :-* Voor jezelf dan he, niet dat ik nu binnen 10 minuten een post verwacht ofzo hoor :lol: :lol:

@Kimmie1976 wrote:

En het is half 5 :thumbup: Ik hoop dat ze stipt zijn en dat je snel het antwoord weet :-* Voor jezelf dan he, niet dat ik nu binnen 10 minuten een post verwacht ofzo hoor :lol: :lol:

nou ik wel hoor :mrgreen:

Spannend! Misschien weet je het nu al :mrgreen:

Ik heb mijn schoonzus ook via de telefoon verteld dat we gingen trouwen, maar ja, wij wonen in het noorden en zij in Deventer. En dus ook toen ik zwanger was. We hebben het alleen onze ouders persoonlijk verteld.

:naughty: :naughty: MM :mrgreen: :mrgreen: Jij bent gewoon supernosy :lol: :lol:

je weet mensen nieuwschierig te maken! hihihi

spannend!!!

En EN EN EN?