Mijn moeder op marktplaats

Ik ben even onder het genot van een bakje thee aan het loeren op marktplaats, op zoek naar leuke dingen. En voor de gein tik ik de achternaam van mijn moeder in en kom ik haar ineens tegen ! :o :smiley:



Ze is in de jaren’60 samen met haar zus redelijk beroemd geweest en heeft vele singles op de markt gebracht maar ook vele ervan zijn niet meer terug te vinden en liggen misschien wel te verstoffen bij mensen op zolder ofzo :frowning:



Hopelijk wil “Henk” het singeltje voor een leuke prijs aan me kwijt :pray:



Zie Advertentie



Duimen jullie mee ?

wat gaaf!!

ik ga duimen!

Ik hoop het ook voor je Karin, wat leuk dit!



sta je opeens ff zo ja: :o :inlove:

ja bieden :dance: :inlove: dat je dat ineesn ziet he :dance:

Grappig, ik hoop dat je hem weet te bemachtigen :pray:

Sorry hoor … maar moest even hard lachen … dacht even dat je je moeder op marktplaats had gezet toen ik de titel van je topic las :oops:



Maar hoop dat het gaat lukken!

he dat is leuk!!!

@Mutti wrote:

Sorry hoor … maar moest even hard lachen … dacht even dat je je moeder op marktplaats had gezet toen ik de titel van je topic las :oops:


Haha dat was nou precies mijn bedoeling :mrgreen:

Ik heb gemaild, nu nog wachten op reactie. Ik heb geen idee wat ik moet bieden namelijk. Wat is redelijk ? Ik heb geen platenspeler meer, dit is puur voor de heb en voor onze kinderen later.

wat leuk zeg dat je haar op deze manier tegen komt.

ik ga zeker voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Wat grappig zeg om je ma zo te vinden op marktplaats.

Ik duim voor je mee dat die Henk er voor een schijntje vanaf wil!

Succes met de verkoop en idd erg leuk voor de heb!

Maar het klinkt wrs ook wel goed???

En ik denk dat ik er nog wel een platenspeler bij kocht op marktplaats,want ik wil dat dan ook zekers horen :lol: :lol:

Maar heb je muziek op band of zo van je ma???

Er is vast wel iemand met een platenspeler die het even voor je kan digitaliseren! Doen joh, dat is leuk! :inlove:

We hebben al heel veel nummers op een cdtje kunnen zetten. Heel omslachtig via een casseterecorder aangesloten op een platenspeler en dan via een walkman weer op de pc gezet haha :smiley:

Dus ik heb wel wat nummer digitaal dus :thumbup: Maar dit is puur nostalgie en voor de heb. Ik wil er nog meer dus ik ga MP nu zeker in de gaten houden !



Grappig is wel dat de advertentie sinds mijn berichtje op KOK nu 40 keer is bekeken. Toen ik 'm vond was dat 6 keer 8)

Geweldig! :lol: :thumbup:

Denk dat je toch echt niet boven de vijf euro uit hoeft te komen… zou het zelf nog wel op nog minder schatten… ik bedoel, met alle respect maar… veel bieders zullen er niet zijn toch?



Ik ben toch niet de enige wie nog noooooooit van ze gehoord heeft… :wink:



Volgens mij komt het met die prijs vast goed (of heb je gezegd dat het je moeder is… dan gaat 'ie de prijs vast opschroeven… :doh: )



Hoop dat het lukt, zou wel super zijn. Echt leuk om je moeder op die manier tegen te komen op Marktplaats! Weet zij al dat je dit op het oog hebt? Of is het een verrassing?

@Mutti wrote:

Sorry hoor … maar moest even hard lachen … dacht even dat je je moeder op marktplaats had gezet toen ik de titel van je topic las :oops:




Haha ja ik ook! :mrgreen:

Wat leuk… :smiley:

Ik zou gewoon zoveel bieden als maar kan…



Als het een singel van mijn moeder was had ik er veel voor over?



Dus het handigste is hem te vragen wat zijn minimale (of maximale :wink: ) prijs is…

Hee wat bijzonder zeg! :smiley:

En dat je er op deze manier achterkomt, wauw!

Succes! :thumbup:

@Marlous wrote:

Ik zou gewoon zoveel bieden als maar kan…



Als het een singel van mijn moeder was had ik er veel voor over?



Dus het handigste is hem te vragen wat zijn minimale (of maximale :wink: ) prijs is…




Ik wou net zeggen!



He maar leuk Kaar! :thumbup:

Is je moeder de linkse op de foto? :shock: want ik vind dat gezicht dus sprekend op Eva lijken! :shifty:



edit… de rechtse… ik zit niet op te letten :roll: