Mijn moeder op marktplaats

wat leuk Karin.



Ik hoop dat je hem krijgt. :pray:

Wat GAAAAAF!!!

Heb je de plaat kunnen bemachtigen?



Wel leuk om het tegen te komen,



En misschien dat er mensen hier lezen die nog een plaat hebben van jouw moeder, deze spontaan aanbiedt aan je :thumbup:

Die man die het aanbiedt denkt nu vast dat ie het plaatje nog maar even vast moet houden, want er is nu zoveel belangstelling voor dat ie er wel een hoog bedrag voor kan krijgen. :mrgreen:



Wel leuk trouwens dat je je moeder zo tegenkwam. Echt grappig.

@Mutti wrote:

Sorry hoor … maar moest even hard lachen … dacht even dat je je moeder op marktplaats had gezet toen ik de titel van je topic las :oops:



Maar hoop dat het gaat lukken!


dat dacht ik ook! :lol: :lol:

Is t al gelukt met ‘henk’?

Pino, de muziek is van de jaren 60 en vooral populair in het noorden en noordwesten geweest. Dus nee, jij zult ze waarschijnlijk niet kennen.



Ik heb gewoon gezegd dat ik een dochter ben hoor, is toch leuk ! Ik zie wel wat voor bedrag hij vraagt, zal vast niet belachelijk zijn hoop ik. Of ben ik goed van vertrouwen :think:



Ik wacht in spanning af :smiley:

Wat grappig!

Ik mag het singletje kopen voor 8,50 inclusief verzenden. Leuk !



Ik heb mijn moeder de advertentie doorgestuurd met de vermelding : Mam, je staat op internet ! Haha en mijn moeder was meteen in alle staten zei ze. Ze maakte zich meteen helemaal druk "HUh, hoe wat waar :o :o " en zag toen de inhoud van mijn mail en zag dat het hierom ging. Grappig :mrgreen:

Leuk joh :thumbup:

leuk prijsje voor een onbetaalbare herinnering :inlove: