nou, ik heb niets in te brengen hoor. manlief koopt ze allemaal, wahahha
Hier zou ik het overleggen maar als ik iets zie wat ik echt mooi vind en hij niet koop ik het lekker toch :mrgreen: Ik ken mezelf :mrgreen:
Vergeet er 6 pagina’s terug nog bij te vertellen dat manlief mij vertrouwd wat dit soort dingen betreft, dat ik koop wat hij ook wel mooi vind. Koop maar wat je mooi vind, ik vind alles best. Dat is zijn motto. Lekker makkelijk, voor mij en voor hem.
Ik heb het gisteravond met vriendliefnog over dit topic gehad. Al ligt hij onder een roze dekbed met paarse stipjes, dan nog maakt het hem niet uit, hihi. Lekker makkelijk.
@judith wrote:
mark maakt het geen reet uit
als ie maar kan slapen :mrgreen:
hier hetzelfde…en mijn man vroeg nu meteen…
waar maakt je man zich zo druk over eigenlijk??? :think:
Ik denk dat als je maar slaapt, het geen bal uitmaakt wat voor dekbedovertrek er op je ligt.
Je man zeurt in mijn ogen dus Zeker nooit een baby/kind gehad met slaapproblemen?
@Fleur wrote:
Ik heb het gisteravond met vriendliefnog over dit topic gehad. Al ligt hij onder een roze dekbed met paarse stipjes, dan nog maakt het hem niet uit, hihi. Lekker makkelijk.
Die van mij zei … dat jullie daar een topic over openen :lol:
Waar maken jullie je druk over
![:wink: :wink:](https://forum.ikenmama.nl/images/emoji/apple/wink.png?v=9)
Nee hier zijn matras en kussens belangrijk :thumbup: … niet het hoesje wat erom heen zit :roll:
We bepalen dat meestal samen.
Werner is niet kritisch naar het dessin, maar wil wel even zien welke kwaliteit het dekbed heeft, wij hebben meestal Van Dyck.
En dan meestal ook kijken naar de instop strook, of die een beetje handig is.
Toevallig zijn we meestal samen in de stad als we zulke dingen gaan bekijken, komen we pas aan toe als we zonder kids op stap gaan.
Werner kan dan wel besluiten niet onder een dekbed te gaan slapen als ik iets gekocht heb en hij vindt het niks.
ha ha, wat een grap.
Ik koop gewoon een nieuwe als ik vind dat we een nieuwe nodig hebben. Als het hem nie tbevalt trekt hij een vies gezicht, maar daar blijft het bij. Ik vind het wel echt lachen, dat je niet onder een dekbed zou willen slapen omdat je het niet mooi vindt :lol: :lol: :lol: :lol: .
Voor de goede orde overleg ik het wel even, maar het maakt mijn vriend niet uit, vindt dat soort dingen wel prima als ik dat regel.
Nou moet ik zeggen dat ik zelf ook meer van rustige hoezen houdt, kan weinig mis mee gaan.
Het het onderwerp hier ook maar eens aangesneden gisteravond (voor de zekerheid, want ik had al gepost).
Reactie:
“Als het maar lekker ligt! En als het écht lelijk is, dan zou ik wel vragen: ‘moest dat nou echt?’, maar ik zal er niet minder om slapen…”
What a man… :inlove:
@lydia wrote:
Ik heb vanmorgen een ander dekbedovertrek gekocht. We hebben sinds kort zo’n lits jumeaux dekbed, maar sinds vandaag ontdek ik dat mijn man niet onder alle soorten printjes slaapt.
We hadden dus bij het dekbed een cremekleurige wafeltjeshoes gekocht, heel netjes, beetje saai.
Dus ging ik vanmorgen nog een hoes kopen want ik wilde de cremekleurige wassen.
En wat blijkt…
Hij slaapt niet onder delftsblauw met polkadots en zo.
Of, hij is het niet van plan. Ik dacht dus eerst dat hij een grapje maakte maar hij heeft het dekbed over de lengte dubbelgevouwen en een andere deken neergelegd.
Maar goed nu heb ik jullie mening nodig :lol:
Want man denkt dat alle stellen overleg plegen over de aankoop van een dekbedovertrek.
Daar geloof ik dus niks van he. Vertel. 8)
Hahahaha, heb het hem toevallig laatst gevraagd toen ik een schattig overtrek met roosjes zag. Hij zei: “Wat maakt mij het nou uit? Het is toch donker als ik er onder lig!” :inlove: :inlove:
@Karin1981 wrote:
Het zal erwin boeien waaronder hij slaapt, als is het onder een K3 dekbed overtrek :mrgreen:
Hahahaha, ik heb zo’n collega! die neemt een Nijntje dekbed mee in de nachtdienst! vind ik eigenlijk wel humor! :mrgreen:
Ho wacht, manlief voegt er net aan toe dat het wel een mooie moet zijn. Kleurtje moet passen in de slaapkamer.
“Maar jij koopt toch altijd mooie?”
… :inlove:
Nou hij weigert vooralsnog om er onder te slapen
Ik heb dekbed genoeg :dance:
Maar morgen doe ik wel de man-versie er weer op…
Je zou 's nachts als hij slaapt zijn dekbed van hem af moeten halen om vervolgens het dekbed over hem heen te leggen waar hij onder weigerts te slapen :mrgreen:
Als ie dan de volgende morgen wakker wordt even vragen hoe die geslapen heeft :mrgreen:
hier geen last van…mijn man zegt dat hij wel iets anders te doen heeft in bed dan over het dekbedovertrek zeuren 8) :mrgreen:
@mama van Teun wrote:
hier geen last van…mijn man zegt dat hij wel iets anders te doen heeft in bed dan over het dekbedovertrek zeuren 8) :mrgreen:
:mrgreen: Mijn idee :thumbup:
@lydia wrote:
Nou hij weigert vooralsnog om er onder te slapen
Ik heb dekbed genoeg :dance:
Maar morgen doe ik wel de man-versie er weer op…
Tss, ik zou niet toegeven hoor :snooty:
haha Karin, ik ben dus niet zo moeilijk hiermee. Ik geef makkelijk toe hoor.
En helemaal als manlief principieel gaat doen, dan laat ik graag zien dat ik wel makkelijk ben, maar niet meteen dezelfde dag
Ik heb ook mijn beleid
Bovendien… Onder een dubbelgevouwen vierseizoenen lits jumeaux dekbed slapen is warm. En als ik m over laat hellen valt ie van het bed vanwege de zwaarte.
En als ik m halverwege de nacht op manlief gooit krijg ik m weer terug :mrgreen: