Mijn gevoel even met jullie delen...

Wat een prachtig mooi wondertje is Stan. Ik heb niets aan jouw woorden toe te voegen. Blijf maar lekker lang naar jouw Stan kijken en genieten want de tijd vliegt!

Noortje, super om te lezen dat je zo intens gelukkig bent!

wauw wat een mooie woorden… kreeg er kippevel van en tranen in mijn ogen.



En het gevoel is in een woord :inlove: , wij zijn ook zo gelukkig nog dagelijks dit gevoel te mogen ervaren en ik gun het iedereen die het wenst.



Nogmaals van harte proficiat met je mooie man en genietze.



natas

Je hebt het prachtig verwoord. En het aller-, allermooiste is dat dat gevoel nooit meer weg gaat. Dat je na (ik nu) anderhalf jaar nog steeds met tranen in je ogen jouw woorden leest omdat ze nog steeds precíes zo voelen.



Er gaat geen dag meer voorbij in je leven dat je niet dankbaar bent, of verwonderd, of trots, geëmotioneerd, (ik kan nog wel even doorgaan) over jouw kind. Het is met recht een WONDER!



Toen ik jullie foto’s in showforum zat te kijken moest ik ook gelijk denken dat het zo fantastisch is dat jullie eindelijk jullie eigen lieve mooie baby in je handen mogen houden.



Ik wens jullie alle geluk!! :-*

Hoi noortje



heb je altijd gevolgd en was nu ook benieuwd of je was bevallen! want heb geen tijd meer om te schrijven lees nog wel af en toe! maar in ieder geval van harte gefelciiteerd! het is jullie enorm gegund!



geniet geniet en geniet ervan!



groetjes melis

He lieve Noor



Net terug van vakantie en lees dit bericht van je oh en die foto hij is zo cuteeeeee.

Het is je zo gegund zo’n wondertje doet een hele boel pijn en verdriet wegnemen en verzachten he.



Dikke kus Je :vlinder:

He lieve Noor



Net terug van vakantie en lees dit bericht van je oh en die foto hij is zo cuteeeeee.

Het is je zo gegund zo’n wondertje doet een hele boel pijn en verdriet wegnemen en verzachten he.



Dikke kus Je :vlinder:

Mooi Noortje…



:inlove: :inlove:



:-*

Noortje; wat mooi omschreven :inlove:





Geniet van jullie mannetje. Het is jullie zeker gegund.

Mooi hoor :inlove: Geniet ervan meid, het is je zo gegund!!!

Wat heb je dat prachtig omschreven. Geniet… :inlove: