Mijn gevoel even met jullie delen...

Ik weet niet goed hoe ik moet beginnen en eigenlijk is dat ook wel erg logisch… Ik wil dit gevoel met jullie delen, ookal weet ik niet of dit op de goede plek staat.





Hoe kun je als pasgeboren mama je gevoel over het mama-zijn omschrijven. Het gevoel van geluk, rijkdom, trots, liefde, en wat voor woorden kun je nog meer verzinnen die ook maar enigszins kunnen omschrijven hoe je je als pasgebakken mama kunt voelen. Het gevoel van alleen maar naar je kindje willen kijken en genieten. Ervoor willen zorgen en knuffelen en … ja ook … de luiers verschonen. Het complete pakket…



Genieten van de lachjes en de stuipjes met gekke bekkies, en je bezorgdheid bij huiltjes of hele stille nachten. Samen strijden om de borstvoeding op gang te krijgen en te zorgen dat je kindje wel genoeg te eten krijgt.



Het vergeten van je eigen pijn en aan niets anders kunnen denken dan aan je kindje.







Dit bovenstaande beschrijft nog geen 10% van het gevoel wat ik voelde en nog heel lang zal voelen door de geboorte van Stan. Tranen stromen dagelijks over mijn wangen als ik Stan in zijn bedje zie liggen. 7 jaar geleden hebben wij de pil laten staan, in de hoop ooit ouders te mogen worden. In die tijd zijn we 4 keer zwanger geweest, met nu een ontzettend mooi en geweldig resultaat. Als ik nu naar Stan kijk, dan is het het allemaal waard geweest. Er zijn zelfs momenten dat je alle verdriet en ellende vergeet. Dat had ik nooit voor mogelijk gehouden.



De wens was zo groot en is nu eindelijk vervuld.



En mijn hart stroomt over……. :inlove:









Op ons geboortekaartje hebben wij staan:



“Na heel wat jaren wachten

Is na hoop, verdriet en veel geduld

Met dit mensje in gedachten

Onze grootste wens vervuld…�






:-*

Oooooooooooh wat prachtig om te lezen Noortje…



Het is je ook zoooo gegund… :-*

Kippevel… :-*



Meid geniet van je prachtige ventje :inlove:

:cry: :-* Noor, ik voel je woorden…

Lieverd geniet met al je tranen en een dikke glimlach van jullie ventje Stan!!



:-*

:cry: , lieverd, ik ben zo blij voor jullie :-*





Weet nog dat ik bij Britt met totaal ruptuur, manuele placenta verwijdering, flink bloedverlies en een week geen slaap enz enz richting Frenk ben gestrompeld en gehuild heb dat ik er wel 10 wilde :mrgreen:

:inlove: Heerlijk Noortje :inlove:

Nogmaals gefeliciteerd :inlove:



Ik heb nog nooit zo’n mooie avatar gezien als die van jou! :inlove:

OOOh, wat een prachtige beschrijving van dé roze wolk. :inlove:

Hopelijk mag je er nog lang op blijven zitten. Gefeliciteerd met de geboorte van Stan :inlove: , het is een prachtbaby.

Het moedergevoel moet je ervaren en is in woorden niet uit te drukken. Je kunt het slechts proberen en dankbaar zijn dat wij allemaal EXACT weten hoe die liefde voelt.



Wat ís het jullie gegund na zoveel jaren vechten. GEFELICITEERD! en geniet!!

hele mooie woorden voor hele mooie gevoelens…



Heb je verhaal een beetje gevolgd (wie niet he?) en het is je zo enorm gegund!



Geniet! Geniet! Geniet!

:cry: :cry:



Heeel mooi! En ook herkenbaar!!!



Geniet maar lekker van je prachtige mannetje!!! :inlove: :inlove:

prachtig hoop snel jou te volgen

Ontzettend mooi geschreven!!

Geniet van je mooie mannetje :inlove:

Noortje wat jij schrijft is zo waar!!!



:-* Gismo

Het is jullie ook zo ontzettend gegund!!! Ik kan gewoon niet beschrijven hoe blij ik ben voor jullie!!! :-* :-*

wooow heel mooi geschreven, het is jullie zooo gegund

wauw tjee het kippevel staat op mijn armen mooi geschreven en een klein gedeelte van de tekst vind ik mezelf en onze dochter in terug. Je kijkt naar je kindje en je voelt zo…nou vul maar in maar dat heb je al gedaan :wink: :wink:



Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje :inlove:

lieverd er zijn geen woorden voor …nu niet ,nooit niet… een kind mogen grootbrengen tot een volwaardig mens is het mooiste gegeven ooit!

Noortje, wat een mooie woorden zeg. En wat is 't je gegund! Geniet, wees trots en ben mama! :inlove:

:cry: Dikke tranen bij het lezen van je bericht, het raakt me ECHT!

Geniet ervan, het is zo mooi, en het is jullie zó gegunt! :inlove: :-*

De tranen sprongen in mijn ogen toen ik je stukje las. Ik ben zo blij voor jullie dat jullie droom na zo veel ellende is uitgekomen.