Mijn gevoel even met jullie delen...

kippevel, heel herkenbaar die niet in woorden uit te drukken liefde. :inlove: :inlove: :inlove:



groetjes Leonie

Lieve Noortje



Ik lees met kippevel jouw stukje…het is zo WAAR!!

Het mama-zijn is echt het allermooiste wat je kan overkomen.



Het is je na het lange wachten zo verschrikkelijk gegund meis :-*



Geniet!!!

fantastisch!!!

hier word ik zo blij van!

ik herken je gevoel helemaal,

hoe je het beschrijft; alsof ik het zelf allemaal weer voel.

mooi he?

Ik kan me goed voorstellen dat als je zo lang hebt moeten wachten en dan eindelijk hou je jullie wondertje in je armen dat je er te weinig woorden bestaan om te beschrijven wat je voelt. Geniet ervan! :inlove:

O meid je omschrijft het prachtig…



Het is jullie zoooo gegund en jullie hebben er lang over gedaan maaruh het resultaat mag er zijn hoor…WAT een beauty van een kereltje hebben jullie…

:inlove:

wauw wat een moooie woorden, en wat een herkenning!! Geniet ervan , het is jullie zo gegund! :-*

Je raakt me diep mop…ik huil met je mee…van blijdschap welteverstaan!!

:inlove: eindelijk eindelijk eindelijk :dance:

Geduld word beloond…en hoe!

Hij is zooooooooooooo cute en heeft een supermooie naam :inlove: Stan :inlove:

Geniet…laat het je overkomen,ga erin mee…heerlijk…die eerste tijd is zo ontzettend bijzonder en als je er zó lang op heb moeten wachten dat is dat nóg fijner om eindelijk mee te mogen maken!

Veel geluk!!!

:-*

Meid, je bent zo’n lieverd. Geniet lekker van jullie mannetje :-* :-*

Geweldig!

Geweldig dat je dit gevoel mag voelen een echte mama.

Je was al zollang mama en nu dan ook eindelijk een mama met haar handen vol :inlove:

Ook geweldig dat je dit met ons wilt delen! :inlove: :-*

Mooi geschreven en oh zo waar! Geniet lekker van je kleine man, vertroetel hem maar lekker!

over een tijdje hoop ik het zelf ook mee te maken,maar voor de rest kan ik me alleen maar aansluiten bij de andere dames…het is je zo enorm gegunt…geniet van elke dag en elk klein dingetje… :-* :smiley:

Wat ontzettend mooi zeg! :inlove: Gefeliciteerd en geniet er van! (dat doe je al volop natuurlijk!)

Het is zoooo onwijs waar wat je allemaal schrijft… door het te lezen stromen bij mij de traantjes ook

Jullie na al die jaren… met dit enorme ubergevoel. GEWELDIGGGG

Geniet geniet geniet… van alle leuke/minder leuke dingen, zoals je zelf al zegt van alles… van het mama zijn… :inlove:

Lieve Noor,



Ooh wat ontzettend mooi om te lezen zeg. Ook hier heel erg kippevel.

En idd ook kippevel toen ik je mooie kaartje kreeg met dat gedichtje erop. Tranen doe kwamen al snel.

Tis zo herkenbaar. We hebben dan wel niet zolang als jou en hub te hoeven wachten, maar de pijn en het verdriet van het verlangen naar iets wat uitblijft is hetzelfde.

Nog max een paar weekje wachten en dan mag ik hetzelfde gaan voelen als jou. En ik kan niet wachten!!!



Lieverd tis jullie ontzettend gegund. En idd nu kan het GROTE GENIETEN gaan beginnen.

Maar dat genieten komt helemaal goed. Dat kan ook niet anders, want zo’n lekker ding is Stan wel :inlove: :inlove: :inlove:



Liefs, Chantal

Wat ontzettend mooi Noortje!!

Ook ik krijg er kippevel van.

Het is jullie ook zó gegund!

En wat een heerlijk manneke is het ook!



Ik hoop dat wij dat ook ooit mee mogen maken.

Wat prachtig en vol liefde geschreven.



Ik wens jullie alle liefde en geluk toe met jullie zoon Stan

Lieve Noortje,



Het is o zoooooooo herkenbaar! Wij hebben ook 5 jaar moeten wachten op ons Jeroen, vanaf het eerste moment kijk je naar je kind, en je murmelt, tjee hij hoort bij ons! Wat een wondertje hebben wij. Zo zitten wij nog steeds na bijna 3 jaar.

Het is jullie echt van harte gegund dat Stan in jullie leven is gekomen! Geniet er echt van, want het gaat zo hard.



Ik had trouwens op het geboortekaartje laten zetten:

Soms wordt een kindje zomaar geboren

soms komt een kindje precies gepland

Wij mochten hier niet bij horen

Wij hebben er achteraan gerend

Maar intens gelukkig, alle moeite beloond

dit wonderkindje, dat voortaan bij ons woont*




Liefs,

Moon

Wat mooi beschreven! Bij ons ging het ook niet zomaar.

En Kimberly wordt dan wel bijna 2, maar dat gevoel heb ik nogsteeds. :inlove:



Hartelijk gefeliciteerd met Stan!

Wat prachtig Noor :inlove:

Nogmaals gefeliciteerd en geniet lekker van jullie jochie!!

Oh Noor duidelijker kun je het vast niet omschrijven! :inlove:

Volgens mij bestaan er maar 2 woorden voor;

Wonder en Liefde! :inlove:

En het enige wat daar bij past is; Genieten. :-*