Mijn geheim.

:cry: :cry: :cry:



Dank jullie wel voor reactieā€¦ :cry: :cry:

@Jennifer77 wrote:

mijn maag heeft zich meerdere malen omgedraaid tijdens het lezen. Walgelijk. Vind het uitermate triest voor jou meid.



begrijp echter 1 ding nietā€¦waarom geen aangifte? Hij heeft nu vrijspel om dit bij een ander kind aan te doenā€¦dat mag toch niet?




Nee dat mag inderdaad niet, en ik voel me ook vreselijk schuldig als ik weet dat er door mij omdat ik geen aangifte heb egdaan nog meer slachtoffers vallen.

Maar ik moet er wel aan toe zijnā€¦ als ik dat niet benā€¦ lukt het ook niet ik heb bijna wekelijks 2 jaar geleden bij het politie buro gezeten.

Dat is het vervelende van aangifte doen tegen zoietsā€¦ je hebt maar 1 enkele kansā€¦ je kunt niet naderhand nog aankomen met aanvullingen, dus het moet in een keer ā€˜goedā€™ gaanā€¦



Meisā€¦ ik hoop dat je er voor jezelf mee in het reine komtā€¦ en als de tijd rijp is dat je hem zijn eigen dreigement waar gaat maken(dan kom ik in de gevangenis)ā€¦



Dikke knuf voor jou :hug:

moeilijk hoor, heel moeilijkā€¦



je bent zo sterk geweest om deze hel door te komenā€¦dan weet ik zeker dat je dat laatste stuk ook kan. Je hoeft hem niet te zien vlg mijā€¦of gaat het over het vertellen over en over?

jeetje meid wat naar ik heb de tranen in me ogen te staan heel veel sterkte bij de verwerking hiervan :hug:

Knap dat je het hebt op kunnen schrijven!



Ik hoop, uit de grond van mijn hart, dat je uiteindelijk aangifte kunt doen. Dat je daar ooit klaar voor bent!



Sterkte met verwerken!!!

:hug:

@Jennifer77 wrote:

moeilijk hoor, heel moeilijkā€¦



je bent zo sterk geweest om deze hel door te komenā€¦dan weet ik zeker dat je dat laatste stuk ook kan. Je hoeft hem niet te zien vlg mijā€¦of gaat het over het vertellen over en over?




Het is zo, ik heb tot mijn 30ste een kans.

Ik zie hem bij de aangifte zelf niet, wel in de rechtbank.

Hem zienā€¦ tja, ik kan er nu ook niet onder uit, hij valt me regelmatig lastig. In elk geval, hij rijd hier in de buurt vlakbij ons huis rond terwijl hij in beverwijk woont.



Betreft aangifte, ik heb 1verhaal, maar ik moet alles tot detail aantoe, hoe hij zijn vingertoppen bijv hield vertellen, tot detail aan toe hoe hij me aanraakte waar en dergelijke.

Als ik bijv iets herriner achteraf, mag ik niet terug komen van ā€˜hey en dit ook nogā€™. Ik kan het niet blijven aanvullen. En het word ook niet in etapeā€™s gedaan, kan zo 3dagen bezig zijn.

pppff meis toch

heel veel sterkte en hopelijk komt een dag dat de diepe wonden wat minder worden en dat je alle pijn in een grote kist kan doen met een flinke slot erop

zodat je niet meer achterom hoeft te kijken maar gewoon weer stralend vooruit



:hug:

is dat zo johā€¦bij zoā€™n complexe gebeurtenis ook niet ā€¦mennn

@Jennifer77 wrote:

is dat zo johā€¦bij zoā€™n complexe gebeurtenis ook niet ā€¦mennn




Nee, en mijn moeder/zus/broer of iemand die er van af weet qua verhaal mogen er ook niet bijzijn.

het lijkt mij ook erg belangrijk voor je verwerkingsproces dat je exuses hoort van hem

v

Wat heftig wat jij hebt meegemaakt :frowning: :hug:

Ik vind het erg goed van jou dat je het opgeschreven hebt,dit helpt goed bij de verwerking.

Je hebt tot je 30ste kans maar wil je niet zo snel mogelijk er iets aan doen?

Net zo goed is hij nu bezig met een ander kindje te misbruiken :frowning: en daar kan jij iets aan doen zodat het stopt.

Ik hoop dat je dit niet verkeerd opvat want ik snap heel goed dat dit moeilijk voor je is :hug:

sweet, je hebt er super aan gedaan! en die aangifte? zou mooi zijn als dat lukt maar ik kan me voorstellen hoe zwaar dat is.

dat is ook de reden waarom ik mijn ex niet meer aangeef (maar kheb ook geen idee tot wanneer ik zat wel zou kunnen). wordt zowiezo lastig want veel dingen ben ik kwijt uit mn geheugen, en in veel situaties heb ik ook dingen terug gedaan wat misschien voor de rechter als ā€˜gelijkspelā€™ gezien kan worden.



:hug: :hug: heel erg veel sterkte verder met de verwerking

wow kippevel bij het lezen van je verhaal.

en over aangifte doen je moet daar zelf klaar voor zijn!!

heel veel sterkte met dit te verwerken :hug: :hug: :-*

Jeetje wat heb jij veel op je bordje gekregen.

Ik weet uit ervaring hoe zwaar het is om met zoiets in het reine te komen. En hoe vervelend ook, het zal altijd deel blijven uit maken van je leven. Meid, dat je nog geen aangifte durft te doen, begrijp ik. Doe het ook alleen wanneer je eraan toe bent. Op dit moment gaat het om jou, om wat jij aan kan.

Dikke knuffel

@prinsjeJason wrote:

Wat heftig wat jij hebt meegemaakt :frowning: :hug:

Ik vind het erg goed van jou dat je het opgeschreven hebt,dit helpt goed bij de verwerking.

Je hebt tot je 30ste kans maar wil je niet zo snel mogelijk er iets aan doen?

Net zo goed is hij nu bezig met een ander kindje te misbruiken :frowning: en daar kan jij iets aan doen zodat het stopt.

Ik hoop dat je dit niet verkeerd opvat want ik snap heel goed dat dit moeilijk voor je is :hug:




een aangifte moet je niet zsm maar willen doen. dat ligt zo makkelijk nog niet. de manier waarop je dit zegt kan heel verkeerd vallen, zoals je zelf al aangeeft. aangifte doen houd in: ELK detail woord na woord vertellen, laten opschrijven en dan ook nog eens an al die jaren en dat binnen de tijd die politie voor je heeft. opgeschreven stukken gelden niet. dus het is een opgave van hier naar tokio.

en ja, misschien help je er een ander mee, maar je kan neit zeggen voorkomen! want zolang er een zaak loopt zit hij neit vast.

in mijn geval bij mijn ex hebben ze zelfs gezegt: je bent er nu niet meer, en het gebeurt niet meer dus is aangifte dan niet nodig toch?

daarnaast moet je naast je verhaal doen, ook bewijzen zien te vinden, getuigen van die tijd die je hebben gekent die tijd, bij de rechtzaal je verhaal verdedigen en je moet het opbrengen om dan tijdens die periode hier continue mee bezig te zijn(want dat is het wel). en zon ā€˜periodeā€™ kan heel lang duren, jaren zelfs.

kijk maar naar dutrou en dat soort verhalen; die mannen hebben ook jarenlang misbruik gedaan en zelfs na aangiften konden ze niet gelijk dingen doen. dat kan soms echt zelfs jaaren duren!

dus zeg alsjeblieft niet dat sweet er iets aan kan doen! ze kan er nu net zoveel aan doen als toen! want die aangifte doen s nu nog net zo moeilijk als toen.

Jullie ontroeren me.



Mijn moeder is gister ook naar de winkel gesjeesd voor het blad.

Ze belde met : Wat een k*t verhaal.

Ze bedoele gewoon, het maakte veel los bij haar, en vond het zo erg.

Ze heeft mijn vriend aan de telefoon gehad, huilend en wel vertelde ze aan hem hoe schuldig ze zich voelde.

R. heeft haar proberen te overtuigen zo ook ik, dat zij de schuldige niet is.

Zij wist het nietā€¦ zij heeft het niet gedaanā€¦ en tochā€¦

ā€¦ :cry: meis heb gewoon geen woorden voor je verhaalā€¦

@knuffeldraakje wrote:

@prinsjeJason wrote:
Wat heftig wat jij hebt meegemaakt :frowning: :hug:

Ik vind het erg goed van jou dat je het opgeschreven hebt,dit helpt goed bij de verwerking.

Je hebt tot je 30ste kans maar wil je niet zo snel mogelijk er iets aan doen?

Net zo goed is hij nu bezig met een ander kindje te misbruiken :frowning: en daar kan jij iets aan doen zodat het stopt.

Ik hoop dat je dit niet verkeerd opvat want ik snap heel goed dat dit moeilijk voor je is :hug:




een aangifte moet je niet zsm maar willen doen. dat ligt zo makkelijk nog niet. de manier waarop je dit zegt kan heel verkeerd vallen, zoals je zelf al aangeeft. aangifte doen houd in: ELK detail woord na woord vertellen, laten opschrijven en dan ook nog eens an al die jaren en dat binnen de tijd die politie voor je heeft. opgeschreven stukken gelden niet. dus het is een opgave van hier naar tokio.

en ja, misschien help je er een ander mee, maar je kan neit zeggen voorkomen! want zolang er een zaak loopt zit hij neit vast.

in mijn geval bij mijn ex hebben ze zelfs gezegt: je bent er nu niet meer, en het gebeurt niet meer dus is aangifte dan niet nodig toch?

daarnaast moet je naast je verhaal doen, ook bewijzen zien te vinden, getuigen van die tijd die je hebben gekent die tijd, bij de rechtzaal je verhaal verdedigen en je moet het opbrengen om dan tijdens die periode hier continue mee bezig te zijn(want dat is het wel). en zon ā€˜periodeā€™ kan heel lang duren, jaren zelfs.

kijk maar naar dutrou en dat soort verhalen; die mannen hebben ook jarenlang misbruik gedaan en zelfs na aangiften konden ze niet gelijk dingen doen. dat kan soms echt zelfs jaaren duren!

dus zeg alsjeblieft niet dat sweet er iets aan kan doen! ze kan er nu net zoveel aan doen als toen! want die aangifte doen s nu nog net zo moeilijk als toen.






Daarom ook even de laatste zin lezen uit Diaan dā€™r tekst :wink:

Als er aangifte word gedaan zie je wel vaak dat die mannen er mee stoppen,omdat ze bang worden.

Ik denk dat ik er niet mee zou kunnen leven met de gedachte dat hij misschien nog wel andere kinderen misbruikt.

Ik snap ook wel dat dit moeilijk is voor de gene die het heeft meegemaakt,maar misschien is dat ook juist een stukje van de verwerking.

Het zou aan mij vreten de gedachte dat hij nog andere kindjes misschien wel misbruikt.

Het is echt niet kwaad bedoeld,maar ik mag toch wel zeggen hoe ik erover denk?