Mijn geheim.

Ik krijg de mijn geheim in de leesmap over 2 weken.

Ik ga er op letten, phff sterkte ermee met verwerken. Heb al een en t ander meegekregen van je en dat is niet leuk

:hug: :hug:

Ik weet niet meer wie het was, wie hem in wou scannen.



Hoop alleen dat het lukt… :pray: :pray:

schoen wil hem naar je pb en zie eerste pagina! :wink:

Ohja, heb haar al gepbt met me mail adres.

Hoop dat het vanaaf nog gaat lukken (ben echt een stuk ongeduld)

haha oke ik ben ook zo lekker ongeduldig soms :doh:

@roosje83 wrote:

haha oke ik ben ook zo lekker ongeduldig soms :doh:




Ik bijna nooit, maar met dit betreft… ja.

Sterkte met je verwerking!

@Sweet-Love wrote:

Ohja, heb haar al gepbt met me mail adres.

Hoop dat het vanaaf nog gaat lukken (ben echt een stuk ongeduld)






Het is nu jou kant op hoor. :lol:

HMMMMMMMMMMMM :think: :think: :think:

Ben bang dat je al in bed ligt.

Ik ben wel benieuwd zeg.





@ schoen niet iedereen is een laatganger :wink:

whahaha nee idd,ik ben vaak een echte nachtbraakster :wink:



Maar had vanavond eerder nog niet achter pc gezeten.

Baal er wel een beetje van.

Maar ja ze ziet het morgen dan wel.

ik braak de nacht mee…



zoonlief is beneden kiezen komen door :frowning:

oeps das minder.

Hier schreeuwde Thijhe de hele middag en avond moord en brand en zat steeds aan zijn oren,dacht al dat wordt bal vanacht en morgen naar huisarts.

Maar tot op heden slaapt hij nog.

Hopelijk gaat het goed vanacht.

Dus ik denk dat ik er zo maar inkruip,want je weet maar nooit,voor hetzelfde geld zit een van ons strakkies ook weer beneden.

Arm kereltje zeg,dikke kus op zijn wang,al zal het de pijn niet echt verzachten :hug: :hug: :hug:

Thnx naar een zetpil en zo weer naar boven ook ik ga mee met de ontwetenheid wat de nacht brengt! Jij voor daar ook het beste en :-*

Ja, sorry ik zie het net pas in mijn mail, en mijn vriend zat achter de pc.

Ik ben nu alleen nog even iets aan eht zoeken om het up te loaden. (bedoel waar.) :slight_smile:

Je hebt pbtje sweetlove :slight_smile:

Verwijderd ivm discussie.

MEid, ik weet hier niks op te zeggen, maar ik wil je een hele dikke :hug: geven.

Vind het knap dat je zo je verhaal hebt opgeschreven, heb het met tranen in mijn ogen gelezen…



Liefs, Chantal

Je bent een held. Pak je verleden maar aan meid, vecht voor een veel betere toekomst, je kan het. Wat er is gebeurd is niet jouw schuld, het is je overkomen. Je toekomst heb je nu zelf weer in de hand en het doet me goed te lezen dat je het met opgeheven hoofd tegemoed treed, dat je met je therapie aan de slag gaat. Zet m op, JE BENT HET WAARD!!

mijn maag heeft zich meerdere malen omgedraaid tijdens het lezen. Walgelijk. Vind het uitermate triest voor jou meid.



begrijp echter 1 ding niet…waarom geen aangifte? Hij heeft nu vrijspel om dit bij een ander kind aan te doen…dat mag toch niet?