Mijn gastric-bypass is een feit sinds 18/12/2007 !!!

Heel veel succes! Op een goed resultaat!

Ik zal met je mee aftellen…!!!



Wat gaat het toch in België zo heel anders dan in Nederland. Ik ben ontzettend blij voor je dat het nu snel gaat komen. Suc6 nog ffies komende weken!



Netty :-*

Oh wat een spanning Gerda



:-* :-* :-*

:thumbup:



Kus Moon

Er is een topic geopend bij contact voor mensen die via operatie en dergelijke slank(er) willen worden.

Ik zal proberen om alle updates zowel hier in de huiskamer als daar bij contact te plaatsen.





Aftellen is volop bezig: nog 22 dagen !!!



liefs

Gerda

ps: dank jullie wel voor alle steun ! jullie zijn lieverds. :-*

oogst wat je zelf zaait lieve gerda!!! :-* :hug:

Marieke,

Ik moest er even over nadenken, maar heb je zin begrepen !

Thanks !!! :wink: :-*



liefs

Gerda

waarheid mag gezegd worden… en je begrijpt hem precies zoals ik hem bedoel… jij komt er wel meissie… :hug:

spannend Gerda :thumbup: :-*

gerda nog 21 dagen





echt super knap hoor :thumbup:

Bedankt dames ! :-* :-*



Ik heb eigenlijk een update. Hij staat ook bij contact maar ik vind het veel te belangrijk (voor mezelf vooral ! :lol: :dance: ) dat ik het hier ook plaats.



Komt ie:



Sinds mijn bezoek aan de chirurg (6 nov), heb ik al enkele stappen gezet richting “gezonde Gerda “.

Ik nam al een hele tijd (meer dan een jaar) antidepressiva. (om heel andere redenen dan mijn overgewicht). :cry: Ik ben beginnen afbouwen (na overleg met huisarts) én ben al twee weken gestopt !!! :dance: :dance: én voel me er goed bij.



Maar waar ik misschien nog het meest fier voor ben??? Ik ben – ook sinds twee weken – 100 % gestopt met roken. :dance: :dance:

Ik zat aan een pakje per dag, dus echt niet weinig. En nu behoor ik dus tot de groep van niet-rooksters !! Geeft me een schitterend gevoel !



Ik zei gisteravond nog tegen een vriendin:

Tegen eind 2008 ben ik een opgewekte, sportieve, niet rokende slanke mama !

Die zin ga ik in de keuken op het prikbord hangen ! Als steuntje voor mezelf als ik het moeilijk krijg…. want die periodes komen ook nog wel, daar ben ik me bewust van.



Liefs

Gerda

Heeej meid wat goed!!!



Lekker gevoel geeft dit he!!!

go gerda !!!

Gerda, ik ben écht supertrots op je!!!

Hele dikke kus :-*

Gerda, ik vind het geweldig wat je allemaal doet momenteel :thumbup:



Maak je wel een “voor” foto? Ben heel benieuwd naar het verschil volgend jaar. En het is natuurlijk voor jezelf een steuntje in de rug :wink:



Groetjes,

Heleen

wat goed zeg!!! Je mag trots zijn dat je al zo ver bent gekomen :dance: :thumbup:

Supertrots ben ik op je, topwijf.

Ik word hier zowaar emo…



:-*



liefs

Gerda

Ohhh Gerda nog ‘maar’ 2 kleine weekjes!! Wat spannend en wat stoer van je! :thumbup:

GO GERDA!!! 8) :thumbup: :clap: