Mijmer, mijmer, mijmer....

Ik mijmer erover dat we in de nabije toekomst helemaal van onze eigen onderneming kunnen leven, en we niet meer ernaast in loondienst hoeven te werken…

Fijn hè, mijmeren… :slight_smile:

Oh en ik en mijn lief mijmeren erover of ik Voor of Na de komst van ons kindje de cursus ga volgen voor Draagdoekenconsulente

lijkt me zo leuk,.

en ik heb er zo’n zin alleen de financieen he

Mijn liefste wens; een bestaan zonder medische toestanden voor allebei mijn kinderen waardoor wij continu met een heel aantal medici e.d. te maken hebben. Het slokt onze tijd en energie op. Pas als we in rustiger vaarwater zullen zitten kan ik andere dromen waar gaan maken.

ik heb inderdaad ook al wat dromen uit kunnen laten komen. Wilde graag voor mijn 25ste mama zijn. Ik was 25 toen mijn dochter werd geboren.

Ik wilde altijd nog trouwen en echt een gezinnetje worden. 16-02-2014 gaan wij die stap zetten.

Ik mijmer nog over een derde kindje en héél misschien mag die wens ook nog in vervulling gaan. De rest van mijn gemijmer zal helaas nooit uit komen. Het geld wat we daarvoor nodig hebben zullen we nooit bezitten. Maar goed mag er natuurlijk wel altijd over mijmeren hihi

Ook hier al best wat dromen zien uitkomen/doen uitkomen. Maar ook een aantal dromen zeg maar in duigen zien vallen, of misschien niet zozeer in duigen, alswel dat je de verwachtingen van die droom moest aanpassen.

Ik wilde nooit een groot gezin, zag mezelf wellicht wel als moeder, maar dan van hooguit 2 kinderen. Nu heb ik er 4 en die droom en de bijbehorende ideaalbeelden heb ik dus wel bij moeten stellen. Moeder zijn van 4 is echt anders dan van 2…al is het maar vanwege het gekrakeel, het lawaai en de drukte die 4 kinderen maken… :mrgreen:

En toen ik eenmaal moeder werd, hoopte ik natuurlijk op gezonde kinderen. Ook in die zin liep het wel wat anders. We hebben kinderen met lactoseintolerantie, tarweallergie, fructoseallergie, eczeem, hooikoorts, astma, hoogsensitiviteit en 1 met autisme… ik zeg dus altijd “onze kinderen zijn relatief gezond” Gezond genoeg om niet ernstig ziek te zijn, ongezond genoeg om er toch altijd wat zorgen om te hebben en er druk mee te zijn. Sommige dingen had ik me echt van te voren niet gerealiseerd/kunnen realiseren…

Door diverse dingen heb ik ook wel geleerd om niet te veel “onrealistisch” te mijmeren, want dromen moeten soms wijken voor de realiteit of aangepast worden aan wat er op je pad komt.

Maar die camping… oi, die gaat er ooit wel komen als het aan mij ligt :inlove:

Ow ik mijmer heel graag. Over veel. De ene keer wat realistischer dan de andere keer :wink:

Wat ik echt heel graag weer zou willen is weer thuisblijfmama worden. Niet omdat ik mijn werk niet leuk vind, maar omdat ik er simpelweg meer voor mijn gezin wil zijn. Dat kan nu niet altijd en soms lukt het me ook gewoonweg niet omdat ik er na een drukke werkdag echt niet meer voldoende energie voor heb.

Verder zou ik het heel fijn vinden om dan, als ik thuisblijfmama ben, weer wat meer met mijn hobby en andere interesses te kunnen doen. Ik mis dat echt nu.

Ook moet het huis worden aangepakt. Niks heel heftigs meer, maar wel heel wat onderhouds- en inrichtingsdingen die toch een keer moeten worden aangepakt. Dat staat overigens voor dit jaar op het “menu”. Nu begonnen met het slopen van onze wc beneden :mrgreen:

Heel graag zou ik zien dat er wat zorgen om vanalles en nog wat van mijn schouders gaan vallen binnenkort. Sommige dingen vreten echt aan me en dat maakt me geen leuker mens helaas.

En later… als ik groot ben 8) dan wil ik vooral nog heeeeeeel veel van de wereld zien!

ow mijmeren… mijn favoriete bezigheid :mrgreen:

de een wat realistischer dan de ander.

nu mijmer ik vooral over alles wat met boontje te maken heeft :slight_smile: hoe ik ht kamertje wil enz.

verder mijmer ik al lang over een bad in mijn badkamer, en dat gaat voor de zomer nog gerealiseerd worden. Eindelijk!!

ik mijmer erover dat ik een nieuwe slaapkamer heb, een betere huisvrouw wordt en ik eindelijk geld ga uitgeven voor een mooie trapbekleding zoals ik hem wil.

voor in de verre toekomst zie ik ons graag een rondreis door afrika maken met ons gezin, en wil ik samen met carlo in elk geval nog erg graag naar marokko en inda en een cruise maken in de cariben.

Mijmer mijmer ja heel veel de beter haal baar dan de ander maar ach dat geeft niet.

Ik zou zo graag een grotere keuken willen ( niet dat deze klein is) maar houd zo van bakken en koken dat ik wel meer ruimte wil.

Verder nog een keer een vere reis met mijn gezin maken afrika/ canada of iets dergelijks.

En met manlief gewoon eens 3 weken op vakantie en genieten van elkaar

En met een boot 3 weken langs aller lei leuke plaatsjes varen

En het klinkt saai maar ik mijmer hoe het zal zijn met mijn kinderen of ze gelukkig worden of we ze nog zien en hoeveel en hoe mijn band is met hun.

Helaas te veel rare dingen gezien in mijn werk waar door ik hoop dat ik daar over een paar jaar van kan zeggen dat komt goed.

Ik mijmer me rot :inlove:

Wordt de kleine een jongen of meisje (zien we vanmiddag :mrgreen: )

Hoe gaat het straks zijn met zijn drietjes :inlove:

Zal ik ooit als zelfstandige gaan werken en zo mijn eigen tijden bepalen…

De reis naar BIG Five maken met mijn din

Toch ooit nog een hond?

Maar als ik terugkijk en naar mijn waargemaakte dromen kijk ben ik een gezegend mens:

Ben mama geworden van twee prachtige mensjes

Getrouwd met mijn grote liefde

Een eigen huisje in een leuke buurt

Een leuke, warme vriendenclub die nog altijd bij elkaar is en er echt voor elkaar is.

Mijn droom van drie kindjes is in wording… :inlove:

Ik ben gek op reizen! En dat hoeft niet eens heel groots of heftig. Wat zeg ik. ik kan al genieten van een dagje treinen met de kids. Afgelopen jaren door omstandigheden de vakanties thuis doorgebracht. Geen punt, dan pas ik me ook aan want thuis kunnen we ook genieten maar liefst een paar weekjes een mix tussen cultuur en strand dat doet mij iig altijd goed. Dus voor dit jaar ben ik al aan het mijmeren waar de auto met daarachter onze (fiks verbouwde caravan dat was een kleine mijmering toen we de caravan kochten want we misten wel dat grote dakraam :inlove: en nu zitten er straks zelfs 2 in!) caravan ons heen zal brengen. :mrgreen:

De pluspunten van geen vakantie houden waren wel; de oh zo gewenste nieuwe keuken zit erin! Onze tuin is aangepakt en het toilet beneden is ook helemaal naar wens.

Tzt ooit komt er ws nog een dakkapel op het huis zodat de zolder verbouwd wordt naar kantoor en knutselruimte met logeerplek. En de badkamer staat daarna op de planning (euhm das wel een 10 jarenplanning). Een losse douchekabine zodat we niet meer in het bad hoeven stappen, dan zijn de wasmachine en droger al naar zolder verhuist en hebben we weer kunnen sparen. En ooit maar dat is denk ik wel de grootste (financieele) mijmering…ons huis hypotheekvrij!

Dat volgende kindje…ach dat zal bij mijmeren blijven. :wink: En das een hele leuke mijmering want oh wat kan ik nu al genieten van die 2 wonderlijke kereltjes die we hebben en helemaal als ik zie hoe ontzettend lief ze voor elkaar zijn (nog :angel: ) :inlove:

Ik kan ook heel veel mijmeren…vooral over van alles en nog wat wat ik met de kinderen wil gaan doen. Ik kijk nu al uit naar het voorjaar en de zomer en dan lekker weekendjes en de vakantie weg met de nieuwe vouwwagen.

En waar ik het meest over mijmer is dat ik graag een VW T1 spijlbus, VW T2 of een VW T2b westfalia wil hebben…maar die zijn zo duur en een opknapper is niet te doen voor mij, dus dromen en mijmeren we maar verder (en ondertussen ook gewoon nog verder zoeken, want ms kom ik er wel eens een tegen die ik kan betalen :mrgreen: )

Wat een leuk topic :mrgreen:

Ik droom van een vrijstaand huis met grote tuin. Dan ook een 2e hond, die lekker samen in de tuin kunnen spelen. Verder hoop ik voor mijn 30e mama te worden en daarna nog 2 kindjes en ik zou graag thuisblijfmama zijn, met naast eigen kinderen ook pleegkinderen (crisisopvang jonge kinderen denk ik aan).

Verder wil ik graag een nieuwe keuken en wat dingen verbouwen. Maar liever nog wil ik mijn eigen huis ontwerpen en laten bouwen :mrgreen: En wat me ook erg leuk lijkt is een eigen huisjespark, ergens in Schotland ofzo. Maar ik denk dat dat nooit uit gaat komen :wink:

Een date met Jon Bon Jovi :inlove: :mrgreen:

Ik houd het even ‘klein’:

Een heeeeeerlijk groot bad om uren in te liggen :mrgreen:

@Lily2006 wrote:

Ik houd het even ‘klein’:

Een heeeeeerlijk groot bad om uren in te liggen :mrgreen:

Das best klein hihi,

Ik mijmer over kleinere dingen, een mooie nieuwe tuinset, houten speeltoestel :mrgreen:

ik mijmer op dit moment over onze nieuwe badkamer die volgende week komt.

hier hebben we zoooooooooooooo lang op gewacht,

nu het dichterbij komt best wel spannend

Ik mijmer/droom van/over:

• in Noorwegen wonen met kinderen en Noorse liefde (die ik nog wel ff “aan de haak” moet slaan).
  • de lente, zon, bloemen, blauwe lucht, vrolijk zingende vogels, een eerste vlinder…
  • stiekem mijmer ik soms over hoe het zou zijn als ik mijn oudste thuisonderwijs zou geven…
  • een grote groentetuin

Mijn grootste droom is uitgekomen; moeder worden! Zelfs 2x!

Wakker worden naast Jared Leto

Ontbijt op bed krijgen van Adam Levine

Met Daryl (The Walking Dead) over the Brecon Beacons wandelen

Met Nadia G een heerlijke maaltijd koken

Door Bear Grylls in bed gestopt worden

Stephen Fry me een verhaaltje voorlezen

Of…

Schuld vrij zijn en ons huis kunnen laten opknappen.

of? doe maar gewoon en!

Ik droom zowel van hem,

Jay Kay

als van haar,

Solveig Heilo

hihi

Ahaha…Ik wilde niet te gulzig zijn! :wink: