Mijmer, mijmer, mijmer....

Ik vraag me af… waarover mijmeren jullie? Je kent het wel, van die stiekeme dagdroompjes, iest wat je wel heel graag zou willen, misschien helemaal onbereikbaar of niet realistisch?

Zo zou ik wel:

• een hottub willen in de tuin
  • een weekendje met onbeperkt budget willen shoppen

een huis met tuin!

niet onrealistisch voor altijd maar voor nu wel

en shoppen zonder limiet is altijd een heerlijke gedachte :thumbup:

Een hottub en een houtgestookte sauna daar mijmer ik vaak over. Dat lijkt me geweldig. In gedachte heb ik al ruimte gemaakt :mrgreen:

En verder hoop ik dat we een zorgeloos leven houden, dat vind ik het grootste rijkdom

• thuisblijf mama zijn

Onbeperkt shoppen lijkt me ook heerlijk

een huis waar we minimaal aan 1 kant vrij kunnen lopen (dus 2 onder 1 kap :mrgreen: ) met daardoor ruimte voor 2 geiten, wat kipjes, een overdekte veranda oid bij het huis, binnen een houtkachel… heerlijk!

En dan zie ik ons heerlijk zitten bij die open haard/ houtkachel in de winter :inlove: .

Ik zou zo graag een Haflinger willen hebben, lijkt me zo geweldig ik heb sinds de zwangerschap van Sharon al niet meer paard gereden, maar sindsdien dagdroom ik daar al van.

Oh en misschien heel slecht en mag je het niet als zeggen als moeder maar gewoon 4 weken alleen op vakantie met een stapel boeken en muziek naar een onbewoond eiland met een wit stand en lauwe zee, poehee ik droom nog even verder.

Dit voldoet prima aan mijn dagdroom :wink:

@mamma van sharondenise wrote:

Oh en misschien heel slecht en mag je het niet als zeggen als moeder maar gewoon 4 weken alleen op vakantie met een stapel boeken en muziek naar een onbewoond eiland met een wit stand en lauwe zee, poehee ik droom nog even verder.

Voor nu zou ik dat nog niet willen… maar over een jaar of wat… als de jongste ook een tijdje mee draait op school en zich maar dan prima vermaakt… zie ik mezelf daar ook wel een tijdje zitten (om dan waarschijnlijk binnen de week op het vliegtuig terug te zitten omdat ik het toch net te lang/ver/veel vind :lol: ).

@mamaMarije wrote:

@mamma van sharondenise wrote:

Voor nu zou ik dat nog niet willen… maar over een jaar of wat… als de jongste ook een tijdje mee draait op school en zich maar dan prima vermaakt… zie ik mezelf daar ook wel een tijdje zitten (om dan waarschijnlijk binnen de week op het vliegtuig terug te zitten omdat ik het toch net te lang/ver/veel vind :lol: ).

Je zal vast gelijk hebben, ik denk dat ik na 1 dag al helemaal gek word van de stilte maar ik blijf lekker dagdromen :stuck_out_tongue:

Voor ons op dit moment niet haalbaar: Een eigen huis! mét tuin!

We huren nu nog altijd, maar iets realistischer, maar nog altijd een lange weg, omdat je een aantal punten moet hebben etc: Een normaal huis! Geen flat meer!

Oh dat strand! Maar dan met kids graag!

Of over een paar jaar zonder, maar dan beul ik mezelf liever af op de fiets om de laatste dagen lekker bij te komen en daarna weer naar huis. Paar jaar terug gedaan en bevielbeviel uitstekend!

Verder droom ik ook wel van een ander huis, in de natuur, dieren, moestuin, eigen atelier erbij.

Ik droom… om een beroemde schrijfster te worden, de nieuwe JK Rowling zeg maar (liefst ook met de bijbehorende miljoenen inkomsten, waarvan ik dan graag een huis met zwembad koop en op wereldreis ga) … nu eerst nog een boek schrijven!

Ik droom weer over dat ik mijn fotostudio kan oppakken…

en het liefst weg uit nederland…

12 jaar geleden zou ik met mijn ex man gaan immigreren naar mexico,

maar die droom ging niet door omdat er een mooi wondertje verstopt zat in mijn buik…

Eigenlijk hoop ik als de kids groot zijn, weg te gaan uit dit koude kikkerlandje…

Een klein woonboerderijtje met een weitje waar een stuk of 3 ezels en wat geitjes in kunnen…

En dat vriendje genoeg verdiend zodat ik lekker thuis kan blijven…

Thuisblijfmoeder zijn. Wat lijkt me dat heerlijk. Of werken wanneer het mij uitkomt :mrgreen: Gewoon beetje detacheringswerk ofzo :thumbup:

Tja, dat shoppen zonder limiet klinkt natuurlijk ook wel heel aantrekkelijk. Wie wil dat nou niet :stuck_out_tongue:

Ik dagdroom over een verbouwing van onze badkamer… De badkamer is er door de vorige eigenaar in 1993 ala doe-het-zelf in gezet. Helemaal wit, met wandtegels op de vloer (foutje waar ze zelf bij de verkoop op wezen, heel netjes maar wel nog steeds verschrikkelijk glad dus) en een ligbad erin gepropt waarin we moeten douchen (iedere keer over die hoge rand heen stappen). Inmiddels verschijnen er barsten in het tegelwerk aan de muur. Zucht Wat lijkt het me heerlijk om gewoon een mooie, praktische en vooral ook veilige badkamer te hebben… Droomt nog even lekker verder

Ohh heerlijk… gisteren nog zitten mijmeren…

Ik zou zo ontzettend graag een boerderijtje hebben en een eigen paard.

Ik mis het zo om paardjes in mijn leven te hebben… en het gevoel lijkt steeds erger te worden.

Manege kosten zijn voor ons simpelweg te hoog, maar wie weet ooit… :slight_smile:

enige wat me nu erg leuk lijkt is een baan voor mijn man met meteen veel meer salaris 8) :lol: Dan kan ik weer mijmeren over andere dingetjes :slight_smile:

Ik zou graag een garage willen met een mooie auto Renault of Landrover erin.

Een vrijstaand huis met jacuzzi in de tuin en geitjes.

Maar ik ben nu al heel gelukkig met man en kinderen in een groen dorp, heerlijk huis, tuin, konijntjes en hond. Ik heb een leuke baan thuis. Dus eigenlijk mijmer ik niet zoveel, ik heb alles wat ik wens.

Ik mijmer graag over een 3e kindje…

misschien ooit…

Ik mijmer over:

• een huis aan de grond (wonen nu in maisonnette)
  • uitbouw/dakkapel op de zolder
  • (groter) huis in friesland (ooit)

Verder heb ik geen wensen, ben blij en dankbaar voor/met mijn gezin.