mijlpalen en lovemomenten

geweldig!! Dat moet je showen zaterdag!!

:mrgreen: komt goed!

idd willen we zien :inlove: :inlove:

Als mijn laptop open geklapt staat en ik ben even naar de wc of naar de keuken en ik kom terug zit meneer op de bank met Bumba aan :shifty: :inlove: hij weet precies welk knopje de dvd speler van de laptop aan gaat en waar hij dan op moet klikken. :inlove: :inlove: Trots dat hij dan is :roll: :inlove:

@Karin1981 wrote:

Als mijn laptop open geklapt staat en ik ben even naar de wc of naar de keuken en ik kom terug zit meneer op de bank met Bumba aan :shifty: :inlove: hij weet precies welk knopje de dvd speler van de laptop aan gaat en waar hij dan op moet klikken. :inlove: :inlove: Trots dat hij dan is :roll: :inlove:




:inlove: :inlove:

ahhh, leukleukleuk :inlove:



daisy gaat door haar knietjes lopen en handjes achter als we ons gaan verstoppen, dan roep ik: daisy, waar ben je nou??? :inlove:



zodra ze muziek hoort gaat ze rondjes draaien en in haar handjes klappen, en bij het liedje: zo gaat de molen, begint ze heel snel met haar handjes te draaien en zegt ze kli kli kli, waarschijnlijk bedoelt ze wieken :mrgreen:

daisy praat nog niet zoveel, maar gisteren zag ze een foto vanzichzelf en toen ging ze die aaien en zei aaa aaa aaa :inlove:



en dr hoektanden komen eindelijk door :dance: is alles kompleet zijn we daarvanaf, want wat een crime zeg :hug:

ella die mij over bol aait nadat ik mij gestoten heb en er een kusje op doet :inlove:

Noelle die “haai (l)ieffie” tegen me zegt… :inlove:

Ivan moest pyjama aan, papa zegt tegen hem zeg maar dag tegen mama, hij zwaait naar mama en loopt daarna naar mij toe om een dikke kus te geven en gaat daarna zo met papa mee :inlove: :inlove:

Ik had me zeer gedaan en Melinda komt naar me toe en zegt aaah mamma en aait me over mn hoofd :inlove:

hier een ultiem lovemoment als Sidney de honden aait en dan heel lief aaaai zegt en dan ook met haar handje heen en weer gaat :inlove:

Ons lovemoment is toch wel s’morgens als we papa gaan wakker maken. Zodra we boven zijn rent ze naar onze kamer, klimt op ons bed en daarna op papa om hem een dikke knuffel en een kusje te geven.

Mijn lovemoment

Iedere avond vorodat ik in bed stap: even checken of ze nog lekker slaapt…en dan krullebol ondersteboven in bed aantreffen :inlove:

Maf kind, ze houdt niet van dekens, ja onder haar hoofd :inlove:

@Marlous79 wrote:

Mijn lovemoment

Iedere avond vorodat ik in bed stap: even checken of ze nog lekker slaapt…en dan krullebol ondersteboven in bed aantreffen :inlove:

Maf kind, ze houdt niet van dekens, ja onder haar hoofd :inlove:




haha dat ken ik, hier ook altijd een lovemoment :inlove:

wat een leuk topic :inlove:



hier zegt lynn elke keer als we gaan eten

smakelijk eten papa, smakelijk eten mama



en bij het naar bed gaan

doei doei… hou van jou



:inlove: :inlove:

Mijn lovemoment is als Roan op bed gaat…

Papa brengt hem altijd op bed en tandjes poetsen en als we dan nog beneden staan hij zijn pyama en slaapzak aan heeft en papa hem beet heeft, wacht ie totdat ik hem een kus geeft en dan straalt ie :inlove: en als ie dan met papa naar boven loopt glundert ie helemaal en zwaait en zeg dadaaag…

Als hij met een heerlijke koek naar onze hond loopt en zegt: Bitsie, assie! (Blitz=onze hond Assie=alsjeblieft) en hem een hap van z’n koek laat nemen, en vervolgens tevreden zelf weer verder (wil) happen aan z’n koek.

(Uiteraard is hij niet zonder toezicht bij onze hond, en breken wij het stuk eraf waar de hond aan gegeten heeft…)

Wil graag een mijlpaal toevoegen aan dit topic. M’n zoontje loopt sinds een week een paar passen helemaal los! Ik ben super trots en het is zo schattig om te zien :inlove:

Wauw Astrid wat goed van Nando :clap:



Hier stond Roan vandaag 5 sec los op de bank, ik was daar al ubertrots op en van de week deed ie 2 stappies los haha en toen viel ie weer, maar hij durfde het en probeerde he!