mijlpalen en lovemomenten

ooit was hier toch een mijlpalen topic? dat was altijd erg leuk.



doen jullie mee? met het delen van je dreumes mijlpalen en lovemomenten?



mijlpaal van daisy is onlangs dat ze 2 kiezen en 2 tanden erbij heeft :o :hug: :mrgreen:



teruggaat babbelen: glrglugkrdikerlg, zo schaatig



elke keer als ik haar uit bedje haal, ze me met haar armpjes omarm en mmmmmm zegt :inlove: heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk

ella liep zondag zeven meter los door het pierenbadje!!! we weten dat ze het goed kan maar ze laat het niet altijd zien.

Casper heeft geleerd kusjes te geven!! :inlove:

Ik ben trots op Riley, omdat zijn woordenschat gigantisch groeit. :inlove:

Mijn zoon kan sinds gisteren een beker melk leegdrinken zonder zn handen te gebruiken… :roll: :roll: :roll: :naughty:



Hoorayyyyy… :hand:

:lol: Fai toch jij hebt een bijzondere zoon 8) *de mijne eet rozijntjes zonder zijn handjes te gebruiken, van de tafel dat is de ‘nette manier’ en van de grond lukt hem ook :o * Ik hoop alleen zooooo dat hij zich niet een keer gaat vergissen met konijnekeuteltjes :angel:

@Rhiannon wrote:

:lol: Fai toch jij hebt een bijzondere zoon 8) *de mijne eet rozijntjes zonder zijn handjes te gebruiken, van de tafel dat is de ‘nette manier’ en van de grond lukt hem ook :o * Ik hoop alleen zooooo dat hij zich niet een keer gaat vergissen met konijnekeuteltjes :angel:




ivan heeft al zoooooooooooo vaak konijnen keutels in zijn mond gehad :oops: of cavia keutels





Mijn trots/love moment dat mijn mannetje het gewoon goed doet en lekker in zijn eigen tempo :inlove:

Wanneer is je baby eigenlijk een dreumes? Vanaf zijn 1e verjaardag?

Nouja, dan kan het wel bijna hier :smiley:



Ons love-momentje is dat ons ventje terug gaat zwaaien als je “daaaag” zegt! En hij begint ook in zijn handje te klappen als je zingt van “klap eens in je handjes”.

Soms is de volgorde nog niet juist, en doet ie ze eerst op zijn bolletje en begint ie dan pas te klappen!



Maar het is wel mega-schattig om te zien!!! :inlove:



Groetjes, Marieke

Ik ben de hele dag door enorm trots en verliefd, maar een echt lovemomentje is toch wel toen ik met hem binnenkwam net (ik had gewerkt, hij was naar het kdv, papa zat ziek thuis), en ik tegen hem zei: ga papa maar een dikke knuffel geven.

Hij rent de hele kamer door op zoek naar papa en springt in zijn armen, en dan die twee liefste kerels bij elkaar, smelt :inlove:



Net als dat hij zegt als we het kdv uitstappen ‘auto’. En als we bijna thuis zijn ‘thui’ (de s lukt nog niet :wink: ) Zo lief :smiley:

Ivan kan los lopen :inlove: :inlove: :inlove:

Rhi… bijzondere vrouwen bijzondere kinderen he… :inlove:



En HOERA voor Yvan… :dance:

Hahaha maareuh Ivan haalt ze ook weer uit zijn mondje? 8) En superrr dat hij de moed heeft gevonden om zelf te lopen! :dance: :inlove:



Mss Fai :wink: of andersom? Ach het is iig om van te genieten!



Marieke idd 1 jaar is dreumes. Hoe ze ook heten ze zijn iig kjoet! :inlove: Zo lekker als ze meer gaan communiceren en je voor je gevoel meer contact hebt. :thumbup:

eeeh Rhi nee hij eet ze echt op als wij er niet op tijd bij zijn , meestal wurmen wij het uit zijn mond :sick:





ja ik ben helemaal trots, hij kan het wel de kleine man :inlove:

Zo erg zal het toch niet zijn zo’n klein keuteltje? Wat eten konijntjes en caviaatjes nu helemaal. Allemaal vegetarisch :angel:

Casper is helemaal weg van de kattebrokjes…geen idee waarom, mama zal wel belabberd koken of zo. :lol: Maar de grote doos met voorraad heb ik achter slot en grendel nu anders eet hij de halve dag alleen maar kattenbrokjes. :wall:

En jaaaa hij kan het echt hoor! Vanaf nu dus rennen achter hem aan, alle hekjes dicht, beveiliging op je kastjes 8) sterkte :wink:

Ow die maffe knul hier heeft al door hoe kastbeveiliging werkt…totaal nutteloos dus. Stiekem ben ik er wel trots op hoor, want het is nogal een gepriegel om ze los te krijgen. En gek genoeg hij haalt echt geen ondeugd uit met de inhoud van de kastjes. Het enige wat hij erg boeiend vind; een blik met soep… :think: ik bespeur wel een soort motto bij hem mbt mijn koken. :o

ach daarom, hij is er nog niet ziek van geworden. :angel:



Kattenbrokjes heeft Ivan ook al gehad, gelukkig hbben wij een hekje voor de keuken en kan hij er niet bij maar oh wee als het hekje op staat dan moet je snel zijn :mrgreen: :mrgreen: Klaagt je man ook over je kook kunsten? :mrgreen: zal wel meevallen toch



Hij vindt kruipen nog wel makkelijker hoor, zoekt toch nog stukje veiligheid



Bedoel je van die keukenkast beveiliging? die je moet indrukken om open te krijgen? Dat vind ik behoorlijk knap

Hihi zo denk ik er ook over hoor. Soms hoor je wel eens van aaaah gatver brokjes eten oid maar boeien. Mijn kat is ook tevreden over de brokjes en Casper dus ook. :lol: Mijn man klaagt zelden, mss heeft hij meer honger of zo dat hij minder klaagt? :angel:

Kruipen is soms ook gewoon fijn. Maar vanaf nu zal hij vast steeds vaker willen stappen. :thumbup: Juist ook omdat hij staand bij meer dingen bij kan dan kruipend. :shifty:

En yeps het zijn van die ‘klemmetjes’ van Ikea met zo’n haakje waar het achter klemt. Had er altijd zelf al ruzie mee, maar ja hij heeft veel kleinere handjes. :wall: De keuken met een hekje afsluiten is helaas geen optie. Zolang hij geen ondeugd uitvreet prima.

ELLA LOOPT :inlove: :inlove: :inlove:









gedaan met de rust

Leuk Lonneke! :inlove: Alleen idd die rust… :angel: mss dat ze wel ietsjes vaker wat langer zal slapen? Door de extra inspanning die het lopen kost en alle extra indrukken. :angel:

TROTS moment ze heeft op het potje geplast en gepoept :dance:



LOVE :inlove: moment ze knuffelt en zoent mama de hele dag :inlove:

Lianne is momenteel een knuffelkont :inlove: