mijlpalen en lovemomenten

hier zijn de eerste stapjes ook gesignaleerd… alleen is het nog steeds makkelijker om op de knietjes te lopen :roll:

maar het loplopen ( op de voetjes) gaat steeds beter en soms zelfs uit haar zelf zonder stimulans :inlove:

Jana beantwoord sinds gisteren als ik zeg ik hou van jou… zegt zei voor altijd :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Zoo lieffffffff :inlove:

:lol: :inlove: :mrgreen:

heel leuk om te lezen.



mijn nichtje heeft vroeger haar eigen keutels wel eens gegeten :sick: :lol: :mrgreen: ze is inmiddels een grote meid van 25

gisteren was dana’s eerste dag op school, en toen we thuis kwamen was daisy haar aan het ‘zoeken’ :inlove: lovemoment werd op een gegeven moment wel een houdnumaareensjetetterdicht-moment, ze was de hele ochtend van slag af, ik kon geen stap opzij doen :hug: ze miste waarschijnlijk haar grote zus :inlove:

Ik ben trots op mijn mannetje, omdat … hij ineens ‘Kijken, Dit, Eten’ zegt.

Ook omdat hij 1 stapje los heeft gedaan (en daarna meteen viel)

Marith begint heel veel na te kletsen. Dan zijn het niet hele woorden zoals wij die zeggen, maar wel die klanken.



Waar ben jij ? = waa bee je?



Vandaag was hét lovemoment:

Ze kreeg een mandarijntje (wat momenteel haar favoriete fruit is) en ze deed het eerste stukje in haar mond en toen keek ze me aan en kneep ze haar oogjes dicht en tegelijk lachen.

Alsof ze zeggen wil: Lekker mama

Waar zal ik beginnen :-):



Stijn zingt zo lief mee als ik olifantje in het bos laat je mama toch niet los zing :inlove: :inlove: :inlove: olilantje lalalalal os mmama nieeee los… dat maak ik er natuurlijk van, want wij moeders begrijpen de taal van ons kind, maar meezingen doet ie dus wel :inlove: :inlove:. In de maneschijn doet ie gewoon alle gebaren mee zelf die van de "duizendpoot die schoenenpoetser is :mrgreen: "



Hij gaf gister op commando een heel schattig meisje op zijn kdv groep een kusje…mama zei dat is lief van Christel geef haar maar een kusje…daar ging hij met zijn hoofdje naar voren :inlove: :inlove:



En idd heerlijk als mijn 2 mannen met elkaar aan het kroelen zijn smeltttt :inlove:

@Sweet-Love wrote:

Ik ben trots op mijn mannetje, omdat … hij ineens ‘Kijken, Dit, Eten’ zegt.

Ook omdat hij 1 stapje los heeft gedaan (en daarna meteen viel)


En nu ook AUTO!! :inlove:

:inlove: Dat ze eindelijk ja of nee zegt op het goede moment. Eerst was het alleen maar ja (ook al bedoelde ze nee) daarna was het nee (ook al bedoelde ze ja) en nu geeft ze goed antwoord (o zo makkelijk)



Ook geeft ze duidelijk aan als ze klaar is met eten, door haar slab af te doen (of proberen als ik er een knoop in heb gelegd) :inlove: Maar als ik dan wil je geen toetje zeg, dan houdt ze m om en begint toetje te roepen.



Dat ze tegenwoordig als ze wakker is en ik haar uit haar bedje haal het meteen al over “boiten” heeft en dat ze het liefst de hele dag in de tuin is.



Ach eigenlijk vind ik alles een love moment :inlove:

daisy kreeg gisterenochtend een broodje en zei meteen al lopende langs de tafel naar het broodje toe: hap hap hap :inlove:



dus eerste woordje is hap, eigenlijk niet anders verwacht voor onze smulpaap hier :lol:

nikki zegt nu de hele dag



Ninni baby zusjuuuuuuuuuuuu



:inlove:

:inlove: ik smelt :inlove:

ah ze heeft weer wat geweldigs :inlove:

ze zingt nu :inlove:



en ik zing



poesje mauw kom eens gauw…



en zij zingt



ninni drinken jou :inlove:

Hier zingt Stijn ook uit volle borst als je dan het verkeerde meezingt schud hij neeejjjjjjjjjjjj :inlove: . Ook zingt hij duidelijk hi hi hi ha ha ha …naaarrrrrrr (zag 2 beren) en in nuh gloria…hoeraaaaaa handjes in de lucht (lang zal ze leven, wij zijn dus iedere dag jarig) :inlove:

lovemoment: Ella ligt heerlijk in bed te brabbelen :inlove:

Met dodenherdenking werd hij wakker, en mocht hij even beneden, omdat hij ziek was. Hij stond voor de tv toen het Wilhelmus ingezet werd. Mijn man zei tegen hem: je moet wel je hand op je hart leggen, kijk zo.

En ja hoor, stond Jurian daar kaarsrecht voor de tv, met zijn hand op zijn hart, ernstig gezicht :smiley:

@littlewonder wrote:

Met dodenherdenking werd hij wakker, en mocht hij even beneden, omdat hij ziek was. Hij stond voor de tv toen het Wilhelmus ingezet werd. Mijn man zei tegen hem: je moet wel je hand op je hart leggen, kijk zo.

En ja hoor, stond Jurian daar kaarsrecht voor de tv, met zijn hand op zijn hart, ernstig gezicht :smiley:
:inlove:

Ohw wat een leuk topic!! :inlove:



Jurian :inlove:



Als ik tegen Jara zeg : hou van jou, dan zegt ze “houjou” :inlove: (haha tis vooral nog imiteren, maar t klinkt zooooooo schattig)

tanja, dan smelt je toch helemaal???



hier kroop t.l. laatst naar de vissen, en zong isje isje (visje visje in het water …) :inlove:

:inlove: :inlove:



Ik bedenk er net nog een: ik heb Jara leren ballet’en, hihi als ze op dr kamertje komt trekt ze aan dr muziek doosje en draait ze een rondje met dr armen in de lucht :inlove: :inlove: